[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waarom ik M7 zei, maar ik bedoelde eigenlijk Ju-Ni...en die is nu uit \o/

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    _O_ Subbed ff gelezen, die gast is echt eng :9 maar wel vet.

Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Eej Lars, jouw berichten zouden al veel beter leesbaar zijn als je wat meer punten. en Hoofdletters zou toevoegen. Of komma's, ofzo! 8)

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dit gaat over bleach en niet m`n ABN ofzo....

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dus...! 8)

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik keek laatsten de eerste bleach eps en ik zag dat de kwaliteit eigenlijk best wel omlaag is gegaan sinds de fillers.

Zie die nieuwe gasten :confused: ik had echt zoiets van wow wat kut getekend vergeleken met de manga en de eerdere eps zoals 1 t/m 60. Iemand dit ook opgevallen etc...

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    OMG nu zijn de fillers afgelopen en vind men nog wat om te zeiken. Met alle respect maar het "De manga is geweldig en de anime is klote" gedoe wordt zo langzamerhand een beetje irritant. Zoals goiz al zei : dit gaat over de anime, niet over de manga. En daarmee lijkt me ook niet over het constant vergelijken van de manga met de anime

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar Lars heeft wel gelijk. De anime was vroeger veel mooier getekend, nu is alles enorm simpel getekend. Maar ik ga eten, ik gaf straks nog wel wat meer uitleg! _0/

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het is eigenlijk meer hoe willem ut zegt, de anime is gewoon veel simpeler getekend in vergeleking met de manga ja okè maar ook met de vroegere episodes.

Dat is meer wat ik bedoel want nou`ja de manga is en blijft beter getekenend alleen heb ik ut gevoel dat de kwaliteit wel minder is geworden simpeler ja...

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Maar moet dat in iedere post terug komen ? Beetje BS. Als je manga zo geweldig vind en de anime niet, lees dan alleen de manga en laat de anime links liggen ?

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zeg alleen maar kwa kwaliteit van beelden is het minder geworden het verhaal zelf niet, het valt me alleen tegen dat het er nog zoals de fillers uitziet en niet zoals de orginele eps.

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En wat hij zegt is juist dat je moet stoppen met dat te zeggen. Zo moeilijk is die boodschap écht niet hoor.

Ben overigens wel benieuwd wat er met Tatsuki gaat gebeuren (aangezien ik de manga niet lees).

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zo komt het namelijk wel op me over >_>. sorry daarvoor

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Even voor de goede orde: Ik beoordeel hier geen van beide. ;) Nu moet ik vast heel goed mijn best doen om niet wannabe-mod achtig over te komen, maar dat lukt me vast al niet meer, dus: Zullen we maar ontopic gaan. O-)

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hé, gozers, luister (naja, lees 8) ) en leer! :cool:

De allereerste afleveingen van Bleach waren erg mooi gemaakt. Dat viel mij echt op. Maar toen we bij de fillers aankwamen is er een simpelere techniek gebruikt om de afleveringen te maken. Na de fillers zijn de makers niet teruggegaan naar het oude niveau. Kijk maar na als je 't niet gelooft!

En wat de manga daar dan mee te maken heeft, bar weinig. Alleen maar dat de fillers niet op de manga gebazeerd zijn. Daar heeft de tekenstijl ook erg weinig mee te maken, want een anime of manga stijl kan je niet echt met elkaar vergelijken.

En vergeelf Lars, hij's nog jong. ;)

Alleen ben ik nog jonger. :+

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik baseer mijn ordeel van deze chars ook o.a met de manga omdat ze nog niet in de voegere eps zijn geweest snappie ;).

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Wake up. Nieuwe bleach. Mijn ETA staat op iets meer dan 2 min

Hij is meer dan ziekelijk vet _O_

Laatst bewerkt: 8 feb 2007
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Bij mij geeft hij tot nu connectie fouten en gaat 't tering sloom, ff opnieuw proberen...

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eerst death note en daarna bleach, afgewisseld met een beetje gamen en sporten, damn vrij zijn is heerlijk.... downing!

edit: komt hier met 325 kB binnen, dus dat moet dan idd aan jouw verbinding liggen.

Laatst bewerkt: 8 feb 2007
  20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    xD gisteren de RAW gechecked zeker leuk xD vandaag de subbed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina