1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Neej dat is een OVA (zeg ik dat zo goed?) over Ichigo en zijn herinneringen aan zijn moeder. Als je de anime gevolgd hebt zal geen enkele scene je onbekend voorkomen want het is gewoon knippen en plakken geweest in de anime.

/EDIT: D'oh ik zit er naast, de OVA heet Memories in the rain!
    Maar hebben jullie de eerste film van Bleach dan al gezien?? (hoe?!)

Laatst bewerkt: 14 feb 2007
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn zelfs al drie Bleach films/OVA's.

De eerste is Memories of the Rain, een verdere uitbreidingen over Ichigo's gedachten aan zijn moeder en het gevecht met de Grand Fisher.

De tweede, waarvan de naam me ontgaan is, gaat over een Shinigamii die Seireitei verlaten heeft en nu tegen ze werkt. Redelijk leuke, vooral Abarai Renji die een shotgun als wapen gebruikt! 8)

En dan de derde, Memories of Nobody, die heb ik dus nog niet gezien. Maar wil 't wel, weet alleen niet waar te downloaden!

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    _O_ VOLGENDE WEEK GRIMMJAW JEE,

Tot nu toe wat ik gezien heb worde de komende 2 eps vet bankai en shit en dikke tieten xD kan niet wachten. (ja tieten ja)

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja?

Ik kan me dat eigenlijk niet herinneren! Of bedoel je Matsamuto in school-uniform? En Grimmjaw is wel beter ja, maar wat dacht je van Kuchiki Rukia met Shi-Kai! :eek:

Ik hoorde van een maat dat Bleach verkocht zou zijn na 't eerste seizoen. Dus toen de fillers begonnen, was Bleach in de handen van een ander team. En dat team maakt nu ook de anime, die ik veel minder mooi vind. Misschien verklaart dat alles!

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja is zeker xD ik heb de RAW gecheckt 8).

Valt me ook steeds meer op mensen met bleach avo's en goiz is hier ook nooit meer tssssss.

Kale gast met bankai willem fuck Rukia xD

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tuurlijk wel! :cool: Maar ook druk enzo.. Nu aan de arbeid, dus kan vanavond pas weer checken :)

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hele dope aflevering. Lots (eigenlijk alleen maar) chit chat, normaal heb ik daar echt een hekel aan. Maar ik vond het zelfs goed te doen :D

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Deze ep moest weer ff de leegte vullen na mijn mening maar zat best wel belangrijke info in dus'ja... Altijd kijk ik ook wat de volgende keer komt en dat ziet er wel chill uit ;).

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is dat in de volgende ep. al? Beter! :cool:

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er nog wel eps die je van het begin tot eind leuk vindt? :confused:

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    :D tot nu toe.... NIET xD, maar dat komt gewoon omdat ik alles met de manga vergelijk ... ;)

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, kijk. Wat vindt jij nou? Vind jij deze episodes van hetzelfde niveau als de oude? Natuurlijk is de manga ook anders die van vroeger, maar die heeft me altijd geboeid. Deze episodes vind ik gewoon minder boeiend, omdat:

1. Het ziet er allemaal veel minder mooi uit
    2. De conversaties boeien veel minder dan vroeger
    3. En dan is 't nu juist zo spannend eigenlijk! :eek:
    4. De episodes worden teveel opgevuld met bijzaken, of bepaalde scenes worden uitgerket. Dat terwijl Bleach een anime is die veel vlotte actie heeft, en nu heeft het dat dus niet.

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Dan moet je gewoon lekker de manga lezen en niet de anime kijken :cool:

1. Vind ik dus helemaal niet. Minder lijntjes is niet per defenitie lelijker. Eerst waren schaduwen altijd gewoon zwarte lijntjes. Nu lijken ze het op te vullen met een donkere versie van de kleur. Vind ik persoonlijk beter.
    2. Er zijn nog maar een paar eps geweest na de fillers. Jij bent - denk ik - alweer een heleboel eps van de manga gewend die dus duidelijk beter zijn dan de fillers, dus give it some time :cool:
    3. Nogmaals.. Dit is slechts het begin.
    4. Ik denk dat als de gevechten eenmaal losbarsten
    (Dus een zooitje hier aan het vechten en een zooitje daar aan het vechten volgens de manga verhaallijn)
    dat het al heel anders is.

Persoonlijk kijk ik nog steeds liever de anime :)

Ben de nieuwe ep nu aan het binnenhalen:thumbs:

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, ik had bij deze ep wel het gevoel dat het er beter uitzag dan de vorige dus volgens mij gaat het in die zin beter.

Maar ga lekker de manga lezen xD ja anime zien heb je vaker veel meer actie en is dus ook leuker. Dus vandaar dat mensen liever de anime zien maar de manga nou'ja main storyline ik vind het wat zonde eigenlijk dat ze op sommige stukjes het net wat anders doen en juist wat minder overkomt. Ik hoop dat de volgende komende eps het gewoon weer goed maakt xD nu ik grimmjaw gezien heb kan het bijna niet meer fout gaan.

Trouwens goiz xD check eerst die ep nu maar eens.

Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Mjah, ik moet nog even geduld hebben ^^

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    En ook Goiz is één groot fanaat van Ulquiora! 8)

Maar deze ep. was wel oké. Niet echt van w00t, maar was toch wel goed te doen. Ik hoop inderdaad dat de volgende aflevering(en) de echte gevechten worden!

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    xD das letterlijk wat ik op msn zei willem, maar'ja ik heb wel gelijk xD jij hebt wel gelijk.

:confused: was Ulquiora nou al in echte combat geweest in de manga volgens mij niet...

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ben geen Ulquiorra fan, vond de ava wel leuk.. Ik wissel toch steeds :cool:

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ulquiora is trouwens niet eens zo vet, Noitora is veel beter maar dan moet je de manga maar lezen...

Hij doet me aan zo'n iemand denke van blabla yes you're highness etc xD. Ik hoop dat ie nog eens vlink geownt wordt maar ikga daar niet vanuit want hijs best wel sterk lijkt me.

Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mijn ep van db doet het niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina