DC++ werkt bij mij niet. terwijl alles goed ingesteld staat en veel goede hubs heb maar ik vind nooit iets. met 25kb/s is ie in een anderhalf uur binnen.
Wij hebben momenteel 6,1 MB per seconde en binnenkort als enig dorp in heel europa en dus ook nederlands Glasvezelkabel. Een nieuw bedrijf met een kastje genaamd ''Kadaka'' dat sneller internet,gratis bellen in hillegom en goedkoper buiten hillegom en digitale televisie etc biedt. Zometeen hebben we 20 MB p/s!
OMG aflevering 1 was vet! DIt ga ik zeker helemaal kijken. Vet en toch grappig! Vooral toen Ichigo met z'n vader ging vechten Aflevering 2 is bijna binnen EDIT: Aflevring 2 gezien en 3 is over paar minuten binnen. Echt gaaf is dit!
Dit kwam ik net tegen; Ehm what's up met de weken waarop er geen aflevering komt en dan weer opeens een dubbele?! Weird. :/ Ff kijken of ik meer kan vinden..
Toch ff wezen zoeken March 7 - Episode 71 March 14 - Episode 72 March 21 - NO EPISODE SHOWN March 28 - Episodes 73 - 74 (Hour Long Special) April 4 - Episode 75 deze week niks dus
Ik hoop dat die fillers snel stoppen serieus -_- maar dat zal waarschijnlijk wel niet, zal wel totaal van 25 - 50 afleveringen met fillers zijn...
alsof je dat ooit haalt met matig/slecht matig geseede torrents lul niet, de eerste 10 afleveringen zijn prut
mwah, bij de 1e ep had ik wel zoiets van dat ik het wilde blijven kijken hoor. Weet nog wel die 1e dat Rukia die Spell om Ichigo heeft gemikt en dat hij daar dan uitbreekt en dat zij stomverbaasd achterblijft. Maar later wordt het inderdaad stukken beter, vooral dus de SS arc.
Ben t/m 20 aan het downen en 1 tm 13 gezien.. de rest moet ngo downloaden.. Maar wle heel erg gaaf hoor. Ik ga ze zeker allemaal branden op DVD.. ( zoveel ruimte hebbik niet op me pc ) @Ludo dat is jouw mening ik vind het cool
lulkoek, als je de eerste afleveringen goed vindt moet je echt eens wat betere anime gaan zoeken. al is dat misschien niet zo slim om te zeggen in deze thread
Ik ben de thread ff aan het doorlezen en ik denk dat ik ook maar eens ff een paar filmpjes ga bekijken. @ Supah nd Ludo dan laat ik wel weten wat ik van de eerste afleveringen vind. @ Ludo als je het niet eens bent met SupahMaster (wat natuurlijk mag) geef dan op zijn minst goede argumenten waarom je die eerste 10 afleveringen niet goed vindt.
Als je twijfelt om het te gaan volgen zou ik als eerste even de musicvideo downloaden die nog ergens op de 1e pagina staat. Hoewel er best dikke spoilers inzitten geeft het je best een goed beeld over wat je nog kunt verwachten.. Sommigen vinden de 1e eps niet zo, anderen wel. Bijna iedereen vind het in elk geval op gegeven moment zeer sterk. Als het je boeiend lijkt na het lezen van dit topic zou ik zeker aanraden om het in elk geval te proberen. Ik volg het in elk geval nog steeds.