1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djago

Djago Zaraki Kenpachi

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een spel van Bleach op de Xbox in Nederland uitkomt???

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik moet gewoon de laatste ep nog zien..... word op het moment een beetje verzwolgen door Naruto.......

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmmm, tijd geen animes meer gekeken. Te druk gehad met vanalles en nog wat. Was bij:
    die filler dat ze erachterkwamen dat die 3 gasten van die zelfde figuren waren als Kon.

Heb ik nog wat gemist? :p

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat stukje was eigenlijk een kleine inleiding tot de filler-arc. Die 3 dudes zijn handig bij het opsporen van zogenaamde "bountou" (als ik het goed schrijf). Dat zijn dus de vijanden voor deze fillers.

Maar tot dusver is er eigenlijk niet veer bijzonders gebeurd. De neiuwe vijanden heb in elk geval weer menselijke vormen dus dat is positief, verder nog geen spetterende gevechten of ontwikkelingen.. :)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat is nou precies een filler? :+

6. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Je hebt dus de normale verhaallijn. Dit is de verhaallijn die in de manga's verschijnt. Over de manga's wordt een anime gemaakt. Wij volgen hier de anime serie.

De serie begint nu de manga's in te halen dus dan zou betekenen dat Bleach een tijdje moet stoppen om de tekenaars weer de kans te geven om de manga weer wat voruit te laten lopen..

Dat is natuurlijk geen optie, dus wijkt de serie van het originele verhaal af met zogenaamde 'fillers'. Op deze manier kan de manga weer wat vooruit lopen en kunnen er ook gewoon afleveringen van de serie worden uitgezonden.

Jammer is alleen dat de manga de echte verhaallijn is en dat de fillers dus geen flinke plotwijzigingen of veranderingen kunnen bevatten omdat anders de boel niet meer met elkaar gaat kloppen.

Dus daarom zijn fillers vaak niet zo boeiend en kunnen de meesten niet wachten totdat het originele verhaal weer wordt hervat.. :)

Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  7. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Wat is nou eigenlijk de functie van een spoiler?

Maarrem ik was een beetje verward omdat hij het ook had over de broer van Rukia, en dat is Kenpachi toch niet!

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    nee dat is byakuya, zaraki kenpachi is de 13e squad captain, met het ooglapje.

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Bleach 72 uit. Even aangezet, hopelijk deze keer wel een cool gevecht..

10. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ah thanks. :)

*Download aanzet* :)

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Net gekeken.

Standaard filler. 2 nieuwe bountou's, leuk en aardig jammer alleen dat het gevecht dit keer alleen tegen water ging. -.- Volgende aflevering beloofd en wat leuker gevecht te brengen iig. :)

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Vond het niet eens zo onaardig, maar dat water was idd wel jammer. Vind die 2 dudes wel wat hebben though. Voor een filler, best. ^^

Waarom niemand trouwens die grijze dingetjes in dat water in 2-en heeft gesliced snapte ik niet. Ik zou daarop gokken ^^

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Agreed net goiz :) (voor het eerst in deze filler reeks ? :+)

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Snapte ook niet waarom ze niet op die grijze dingetjes gingen mikken. Maja deze epi gaf idd wat actie en die 2 dudes kunnen best leuke tegenstanders zijn. Daarom denk ik dat volgende epi nog best tof kan worden.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, ik durf niet eens in de spoilers te kijken! :D
    Mijn broer is 23 en werkt nu twee jaar bij een computer bedrijf dus krijgt allerlei stuff voor minder geld, en gaat er voor zorgen dat ik tegen mijn verjaardag (15 april) alle Bleach t/m 72 op DVD heb staan! _O_

Manga verschijnt toch ook op TV/Internet?
    Of zijn Manga's alleen de boeken?

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    manga zijn strips

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dan de fillers over zijn ? ;)

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Daar durf ik eigenlijk nog niet op te hopen, en denk ook niet dat dat het geval zal zijn. De huidige verhaallijn is nog lang niet tot een einde, tenzij ze de volgende epi die een uur lang duurt even 5 vijanden af laten maken. :+

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    kom op zeg we hebben het wel over ichigo :+. Neh ff serieus : die zwakke punten zijn relatief easy imo. Bij die laatste 2 :die dopjes. Bij die man met de slangen het zak horloge. Bij die vrouw die combinatie van die armband en ding om der vinger. Alleen van die bigboss weten we nog niet. Als ze nou ff een helder moment krijgen ofzo ;) is het zo gebeurd

20. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    bij die vent met die slangen was het toch zo, dat alles wat hij zich verbeeldde dat een slang was, ook echt een slang werd? Misschien is het dan wel zo lame dat Ichigo op een gegeven moment beseft: die slangen zijn niet echt! en dan is die gast verslagen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina