1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarom worden die modified souls ook niet gewoon ingezet? Ze zijn echt sterk en nu gereduceerd tot stomme poppetjes, achterlijk imo

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen kijk de laatste special :9

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mis je iets als je die fillers nou eigenlijk niet kijkt?
    Anders stop ik er nu mee, en ga ik pas weer kijken als de echte verhaallijn verder gaat.

4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik snap echt niet dat jullie die
    Bountou
    niet cool vinden.. Die Kariya is echt té cool!

En ze hebben ook eindelijk deze episode weer bij mij het gevoel gecreeerd (net als in SS) hóe in gódsnaam gaat Ichigo dit in hemelsnaam winnen?! Die shinigami Ichinose lijkt trouwens ook erg sterk.. maar sterker dan Zenpachi / Ichigo toch niet? Wat ik trouwens niet snap.. Hoe zit dat nou met die 'seal'? Wat is zijn functie en hoe kon het dat die Kariya zonder zijn doll die Friido kon tegenhouden.. Of moeten we daar nog achter komen :+

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    @ magua

die seal zorgt voor de dolls. Kariya kon Friido stoppen omdat Ichinose zijn kracht leent aan Kariya (zoiets zij Rukia teminste)

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, ik vind er niks aan. Geen fatsoenlijke gevechten meer, ik wil gewoon Shinigami zien en geen wannabee vamps. :'-(
    Ook vind ik het nergens op slaan dat er opeens allemaal Shinigame naar de normale wereld komen, Rukia is opeens in deze wereld! WTF! :eek:

:{

Daarom vind ik er niks aan. :'-(

:D
    :+

EDIT: Ik ben toch maar weer gaan kijken, ben nu 75-76 aan 't downen, maar ik kan 74 nergens vinden! :eek:
    :{

Daarom vind ik er niks aan. :'-(

:D

Bleach 75-76

Hehe, eindelijk weer twee Shinigame die gaan vechten! :D

Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    *foutje

Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  8. SupahMaster

SupahMaster Guest

Dat van die 74: Kijk een pagina terug.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oke, thanx.

10. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG

SPOILER FEST

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    :+

Verder nog Bleach nieuws? 8)

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    @Willem

Maar Rukia was in aflevering 1 al in de normale wereld en in de manga ook!!!!!!!!

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, lol. Bij welke aflevering zit jij? 8)

Nadat Kuchuki Byakuya zwaar verwond is door Ichimaru Gin gaan Aizen, Tousen en Ichimaru ergens naartoe waarvan niemand zeker weet wat het is. Byakuya verteld dan aan Kuchuki Rukia zijn verhaal, over de eed aan zijn ouders en de eed aan zijn vrouw. Daarom besluit Rukia om in Soul Society te blijven, omdat ze bij Byakuya wil zijn.
    En in de fillers komt ze opeens naar Tokyo....

14. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt in de eps de reden gegeven waarom Rukia op aarde is hoor..
    Ik dacht dat je het nergens op vond slaan dat er opeens allemaal shinigami naar de normale wereld komen, maar dat vind ik dus helemaal niet zo gek.. Ze zijn namelijk wel vaker op aarde. Maar zoals je het nu zegt vind ik het ook wel raar. Als ze zo graag bij Byakuya wil zijn, waarom komt ze dan naar Ichigo toe?!

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Precies, en dat gedoe met Bounto's vind ik eigenlijk ook niet leuk. Niet omdat het in de fillers zit, maar ik vind het over het algemeen niet leuk. Maar nu er een shinigami tevoorschijn gekomen is, en gaat vechten met Ichigo (Y) wordt ik toch wel weer enthosiast.

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Redelijke ep weer..De volgende zal wle weer iets me ttraining enzo zijn. Maargoed de fillers blijven ondermaats in vergelijking met de main story

17. SupahMaster

SupahMaster Guest

Vandaag Bleach 77 gezien. Op zich een betere filler én ( volgensmij ) de laatste van de Bountou fillers. Ik weet alleen niet hoe opeens Yoruichi d'r bij kwam maar dat wordt vast uitgelegd in nr 78

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0

bahwahah het einde van de fillers ? lijkt me niet, meschien dat het nadert. Aangezien ichigo nu wel zal gaan trainen en dan in true anime style ze waarschijnlijk allemaal de baas kan zijn.. Maar over zijn ze nog niet

19. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik bedoelde het Bountou gedeelte van de fillers..... |:- Hij gaat nu waarschijnlijk idd trainen en dan weer tegen de bountou's

Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2006
  20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat hij tijdelijk gaat trainen is het bounto gedeelte over?, dude die spoilers hebben als onderwerp nog steeds die bounto`s.. + het blijven fillers, en het onderwerp van die fillers zijn bounto`s

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina