1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke Episode weer!

Het wordt wel een beetje elke keer hetzelfde heh ;) (dbz dejavu) Ichigo vecht met tegenstanders, die zijn veel te sterk, dan komt hij er levend vanaf, gaat trainen, overwint toch (na 10 x dood te zijn gegaan).. Vind het wel verschrikkelijk cool tough. Wat zou de power van die Kariya toch zijn? Als hij een Bounto is, moet hij toch een doll hebben.. Maar het lijkt wel alsof hij zonder doll vecht!

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond het saai, ik vind de fillers echt saai, ook omdat je toch weet dat er niet speciaals kan gebeuren omdat het maar fillers zijn waarin er toch niet iets speciaals gebeurd.

4 Mei is pas de volgende aflevering :mad: :mad:

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net epi 77 gezien.

Verrassend vermakelijke epi.Had het totaal niet verwacht. Maar leuke SS geschiedenis, een shinigami vs shinigami gevecht en OMGWTF YORUICHI!! Dat maakte me dag weer goed, blij dat ik Yoruichi weer even in actie zag. Hoop dat ze nu weer wat vaker haar gezicht laat zien. :cool: Al met al een leuke filler, beste tot nu toe. Als ze dit niveau blijven aanhouden vind ik het een stuk minder erg dat het fillers zijn. Kreeg hier eindelijk weer het Bleach gevoel bij.

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K heb ook geen zin in die fillers ..

weet iemand nou wanneer ze precies verder gaan met het verhaal?

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond 77 ook maar saai, en echt een slap einde.

Eerst gaan ze flink vechten, en dan opeens wordt dat Mansion beschoten, dus Kariya zegt: 'Nou ja, het lukt wel een andere keer'. Alleen maar omdat die kindjes staan te schieten, terwijl Kariya 'de Power' heeft, zal ik maar zeggen... Dus nu is dat Bountou gedoe opeens over en gaat Ichigo trainen en een meeting in SS van alle Captains.... Nou, ze kunnen wel snel van onderwerp wisselen zeg, damn...

Nope, geen idee.

Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een ongelovelijke KL@#%$te-serie is dit geworden zeg. Echt het verhaal zit superslecht in elkaar, het idee is leuk maar de uitwerking....

Verder is de setting echt om te janken. Scene: dude in soul-society pak, meisje in zomerjurkje, gespierde gast en wat knuffels staan bij de bushalte op zoek naar de volgende aanwijzing.

Echt het slaat werkelijk waar nergens op! De gevechten van de bountou slaan zijn ronduit saai. Ik was bezig de laatste special ep te kijken, maar heb hem halverwege uitgezet. Ik moet ep 77 nog, maar ik denk dat ik maar gewoon wacht tot de fillers voorbij zijn. Doodzonde van deze serie die zo goed van start ging.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ik ben het met elk woord dat je hier zegt eens. 100%

8. SupahMaster

SupahMaster Guest

Weet iemand een mooi plaatje van Bleach voor een muurschildering? :)

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Google...

;)

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Bleach 78 uit voor degene die de fillers nog volgen. Ik hoop op wat training oid, geef Ichigo zijn Bankai terug! :cool:

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bah. Stomme fillers. :mad:

Wat een klote-aflevering. :eek:

12. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik ben in een goed humeur zal m toch maar eens gaan kijken. En dan moet ik nog zo'n 20 naruto eps voordat ik weer nieuwe moet gaan downloaden...

Geeneens tijd om te 360'en of te Coutnerstriken 8).

Totally Addicted :cool:

EDIT: Gekeken.

Bleh, alleen maar wat geblaat en Ichigo en Renji gaan een beetje voor de lol zitten vechten. Pfffff...

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2006
  13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is het nou de moeite om deze te downen?

14. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik moet ook maar eens aan andere animes dan, ik vond het weer een leuke episode...

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Maar is het echt de moeite vergeleken met rest?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik merk het al weer, ik down hem wel, maar kijk hem niet. Mooi voor op de dvd-collectie.

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ach one step closer naar het einde van de fillers..

@ supahmaster, beter kijken voordat je blaat. Het was niet vechten voor de lol..

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb hem nu ook gezien, en het enige wat ik leuk vond is dat we één stap dichter bij het einde zijn. Oke, dat is misschien een beetje kort door de bocht. Ik vond hem wel aardig, maar het haalt gewoon niet het niveau van de serie. En dat is jammer! :eek:

19. SupahMaster

SupahMaster Guest

Gelukkig komen er voor mij weer 50 episodes van naruto aan.

Pff, Bleach wordt bijna zonde van de ruimte.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu bleach aan het volgen sinds paar dagen nu episide 68-69.
    Hoeveel zijn er totaal en komen er nog meer?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina