1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat leek wel erg op een transmutation circle, wat die vioe captain tekende voor die syncre! Toffe episode inderdaad.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De ep was wel leuk ja, alleen vraag me af wie dat in SS was...

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kloop 10 episodes achter of zo, dat ene huis ging net Boem of zo... kweenie meer... :+

En ff stiekem nikita seasen 1-5 gekeken :eek:, nou wachten tot die dvd's officeel beschikbaar zijn en geen import gezeik :+ ...maar ok anime :p.

Om te voorkomen dat ik op een clifhanger kom te zitten wacht ik wel lekker ff :), nog 50-60 naturo afleveringen te kijken ook.

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    erhm :{ even een uitleg die imo iets makkelijker te begrijpen is : De verhalen komen denk ik langzaam weer bij elkaar

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat heb je zeker weer in de manga gelezen >.>'' geen spoilers please ^^.

6. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
  7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Laten we maar ff wachte op volgende week ik verwacht eigenlijk niet dat ut ichigo is ;).

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik lees de manga niet. Maar weet idd wel wat er ong moet gebeuren. Dat zet ik verder niet neer. Maar met de reacties van bijv Byakuya en de "power" van de geheimzinnige onbekende persoon+ wat redenatie vermogen kom je ook al een heel eind met ideeen en vermoendens

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kom er zelf zo niet op maar wie weet. (we zullen het over een week weten)

Wachten dan maar misschien heeft ook nog wel met de fillers te maken maar het mooiste natuurlijk trg naar de main-story line :D.

10. SupahMaster

SupahMaster Guest

97 gezien, een van de betere fillers, en 98 wil maar niet op de Dattebayo tracker komen...

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Waar in hemelsnaam heb je het over :{

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ehm ben ik nu gek of we zijn toch bij bleach 88 deze week?

13. SupahMaster

SupahMaster Guest

97 staat al 6 dagen en 15 uur online. Hij hoort toch normaal op de dinsdag te komen.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is er al iets bekend wanneer 't einde van de fillers in zicht komt? En wordt dat aangeduid of moeten we daar maar achter zien te komen? 8)

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu bij aflevering 72, maar als ik hem af wil spelen met Windows Mediaplayer, winamp of ander programma krijg ik een foutmelding. Rest doet het wel. Torrent heb ik van Bleach Portal....iemand anders die er ooit problemen mee heeft gehad of die weet waar het aan kan liggen? [aan bestand zelf ofzo]

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    87 bedoel je zeker? Anyways ik heb op die van vandaag na alle eps gekeken en begin toch wel weer genieten

oe dat stukje dat Ichigo weer transformeert in een halve hollow _O_

Ik ben weer trouwe kijker. :thumbs:

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand mij even in het kort iets vertellen over de kwaliteit van de fillers? Zijn ze beter geworden na dat gedoe met die Bounto's, of zijn ze nog steeds zo nep en sfeerloos?

En ik heb de aflevering gezien waarin de Bounto's het opgeven, waar is dat, want ik denk dat ik weer verder ga kijken, het is toch vakantie. :D

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    :) ze zijn nog steeds bij die bounto`s en de sfeer is de normale bleach sfeer ff geduld het is lang niet zo erg als met naruto.

Bankai en al die dingen komen er in voor dus het is zeker te pruimen.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oke, maar welk afleveringnummer moet ik beginnen te kijken als het laatste wat ik gezien heb is dat het landhuis van die 'opper-Bounto' in tweeën wordt gemept door Ichigo en dat z'n doosje door een andere Shinigami in een gat valt?

20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Bleach 90 was zooooo vet. 91 wordt vast heel top gezien de preview aan het einde van de aflevering.

Zomg Ichigo in Bankai + Ishida + Yoruichi!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina