1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan beter www.bleachportal.net gebruiken, en dan links onder de Torrent Trackers gebruiken! Bleach Portal staat ook vol met leuke info, screens, je kan zowel de Anime als de Manga downloaden met een Torrent of een Direct Download!

Vandaag komt Bleach 92 toch?

Wie wist er hier dat er een Bleach film kwam? Ik zag op Google Video de eerste TV-Spot. De enige info die ik op internet kon vinden was te vinden op allerlei fora, maar hij zou officieel aangekondigd zijn! :eek:

TV-Spot 1
    TV-Spot 2

De film heet Bleach: Memories of Nobody, komt in de bioscoop en wordt December 2006 verwacht!

Laatst bewerkt: 9 aug 2006
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Willem.. Die link is van de subber zelf. Van dattebayo zelf dus, Bleachportal linked slechts de torrent, de tracker is 99% zeker exact het zelfde.

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Over die film, word het een compleet nieuw verhaal of is het gewoon de hele soul society saga aan elkaar geplakt? want die beelden van de eerste tv-spot zijn daarvan iig.

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Had wel eens op imdb gezocht naar Bleach en toen kwam ik tegen dat er een film zou komen. Misschien ook wel een beetje te verwachten van zo'n serie. TV spots heb ik nog niet gezien dus die ga ik snel eens bekijken. :)

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Latest bleach ep gezien. In vergelijking tot de vorige geen topper, maargoed ik vermoed dat de volgende weer beter zal zijn

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ho, verkeerde knop.

@ Willem: In december in de Japanse bioscopen. Verwacht niet dat hij hier in Nederland draait. :'-(

Edit: Ligt die site van Dattebayo er bij jullie ook uit? Ik kom er niet op.

Laatst bewerkt: 9 aug 2006
  7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond dit echt een superaflevering, misschien wat meer vechten, maar ik vond de humor dit keer weer echt helemaal top. :lol:

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Aflevering was zeker wel aardig. Leuk dat er weer wat gevechten inkomen ed. Echter het verhaal mist imo wat diepgang. Het is iig wel zo spannend dat ik zin heb in de volgende ep. Verder blijft het balen dat er gewoon niet eens iemand dood neervalt :+

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Idd, zoveel gewonden gevallen in de serie, met overdreven veel bloed, maar doden vallen er maar niet... Kan best wel.. Zeker als je bedenkt dat iedereen eps lang dacht dat Aizen dood was (op een aardige manier) . ;)

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    tjah tis wel een beetje anime eigen :)

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had denk ik zoals meer een turbo ep verwacht met super BANKAI gevechten enzo =/ maar dat viel ff vies tegen misschien volgende ep... :)

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan je vast voorspellen dat het niet gebeurd.

Voor de zekerheid in een spoiler:
    Zal wel een gevecht worden met Rukia en die Bounto, misschien dat er iemand bijkomt. Ichigo is nu toch op zoek naar die vent die de Bounto's tot leven heeft gebracht?

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoorde van Nightbringer dat in één van de eps. het echte gezicht ziet van de Shinigami Captain die tegen Ishida vecht, het gevecht waarin Ishida zijn krachten verspeelt. In welke ep. is dat?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Fist of the North Star
    Basilisk
    Ninja Scroll
    Elfen Lied
    en zelfs in Full Metal Alchemist

Niet altijd dus ;)

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    zeg ook een beetje ;)

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nog niet zo lang geleden met Bleach kijken en heb alles dus nog vers in het geheugen. Ben helemaal bij dus heb alles gezien. Geen 'echt' gezicht van hem gezien en hij komt ook niet zoveel in het verhaal voor. Alleen met betrekking tot Ishida zie je hem. Nadat hij verslagen is en in iets vloeibaars verandert zie je hem niet meer tot er info van de Bounto's gezocht wordt.

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    er is wel 1 aflevering waar zijn gezicht zichtbaar is. Als ie net uit een bad komt (of er nog inzit.) Rond de 70 geloof ik)

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Stukje als de aflevering is afgelopen dan ofzo?

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet.

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ik kan het me toch écht niet herinneren. Die Shinigami Cup kijk ik nooit. Nouja, ik hou m'n mond wel weer. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina