1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 92 gezien en vond 'm wel leuk, maar wat ik dan niet snap is dit: In Seireitei ben je 5x zo sterk, dat geldt voor Bounto's en voor Shinigami. Dus wat verandert er dan eigenlijk? Niks! Dus waarom zijn de Bounto's opeens zo kick? Me'sa don't know!

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    omdat de bounto gebruik kunnen maken van de energy particles waarvan Seireitei en de verdere Soul society gemaakt is om nog sterker te worden. Eigenlijk het zelfde als wat ze deden met die bito en het doden van levende mensen. Maar nu gebruiken ze daar gewoon de wereld van Soul Society voor

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het leek gelijk op te gaan tussen Ichigo en Kariya in de echte wereld, toch? Ichigo was uiteindelijk één van de sterkste in Soul Society toen hij Rukia ging bevrijden, vooral toen hij Bankai kon gebruiken. Die vice-captains legden het ook af in de echte wereld en dus ook in Soul Society.

Edit: @ the only ego: Dacht ik ook al aan. Maar vond het zo raar, omdat Ishida dat toch alleen kon? Ze hadden ook per se hem nodig om die poort te openen.

Laatst bewerkt: 13 aug 2006
  4. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Omdat Bounto`s nog altijd mensen zijn hebben ze een bepaalde poort nodig (een poort die hun structuur veranderd zodat ze als mensen SS binnen kunnen). En voor die poort hadden ze een bepaald type pijl van een quincy nodig.

En Ishida kan geloof ik alleen maar gebruik maken van die particles dankzij dat apparaat wat ie heeft gekregen. Dat apparaat vormt die particles namelijk in een pijl (Ishida kan geen boog etc meer vormen uitzichzelf) Hoe meer particles en hoe hoger de kwaliteit hoe sterker de pijlen van Ishida dus zijn.

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Weet ik. Maar die Bounto die beweert zichzelf tot het uiterste kunnen van de mens te hebben gebracht, zie je in SS spirit particles naar zich toe trekken. Zelfde principe als wat Ishida doet met zijn pijlen, dacht ik.

Overigens had Ishida eerst ook een klein armbandje met een kruisje. Dus het lijkt erop alsof hij altijd zo'n ding al nodig heeft gehad.

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand voor mij een torrent van aflevering 1?
    Thx.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Er is een Torrent die 1 t/50 bevat, ik weet alleen niet waar je die kan vinden! Owja, ik heb al twee mensen gehad waarbij hij crashte, dus pas op! :+

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan iemand zo lief dan zijn om hem dan te uploaden?

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kruisje is de zangpaktu van de quincy zegmaar. Tjah wat Ishida doet met zijn pijlen komt dus door dat apparaat, en is niet echt een eigenschap van de Quincy zelf. Terwijl dit wel een eigenschap van de Bounto`s is. (correct me if i am wrong)

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
  12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Deze aflevering was te doen.Zeker op het laatst. Volgende ep wordt volgens mij weer moddervet

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    xD ik had op het einde het einde net wat anders ingeschat bayakun vs, die bounto. Maar dat zat er niet in zonde. Maar volgende ep wordt idd wel vet :).

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die staat ook op Google Video, daar had ik 'm al eerder gezien. Voor de mensen die geinterreseerd zijn in het nummer, het is Trapt met Headstrong! Geweldig nummer, geweldige band!

Meer mooie AMV's:

Escape Goed

Ichigowned Aardig

Alive (Muziek: POD, Alive) Goed

Bleach AMV (Muziek: Mudvayne, Happy) Geweldig!

Ik wou zojuist Bleach 93 gaan downen op Bleach Exile via hun Torrent Tracker waarover ik zeer tevreden ben, hebben ze besloten die te schrappen en voortaan alleen de links van andere sites te geven. De helft van de gegeven sites werkt niet, en de overige sites hebben 93 nog niet...

Dus ik ga de Direct Download doen, is die pagina niet zichtbaar, ga ik naar de volgende, is er een 30 Minuten Download Limit. Moet ik gaan wachten. Lekker. (Not :+ )

Waar kan ik 93 vinden?

Laatst bewerkt: 20 aug 2006
  15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
  16. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    w00t, Bleach 93 was supercool!

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, bij mij ook. :)

Maar Bleach 93 stond niet in de lijst. Maar ik kwam er zojuist achter dat hij bij 'Latest' staat. :x

Nog een mooie wall gevonden:

Bleach 93 was inderdaad wel moddervet ja! :eek: Volgende aflevering misschien wel gevechten waarin alle Captains mee doen enzo! :cool:

Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Bleach 94 staat op 't net, ik ben 'm aan het downloaden. Heeft iemand hem al gezien?

Ik heb trouwens ook de Bleach OST 1 gedowned, erg grappig toch om al die muziekjes te horen enzo. :D

Ik gebruik tegenwoordig een algemene Anime site, AnimeYuMe, erg goede site!

19. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Vond hem erg saai.

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah meer een opbouw. Denk dat het komende gevecht wel vet gaat zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.