1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

SupahMaster Guest

Whehe Yachiru is weer lekker droog hoor :cool:

Vooral om het koosnaampje van Orihime moest ik echt lachen.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een aflevering! Was echt genieten. Ik lees dat het veel mensen het hier vooral te doen is om de gevechten, maar imo zijn gevechten zonder verdere achtergrond erg saai. Deze ep was dan ook een goed vervolg op de vorige en met veel achtergrondinfo over het hoofdgevecht. Ik kan niet wachten op de volgende. Op dit niveau mogen van mij iig de fillers nog wel even doorgaan.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha. Even hak pak slak boem klaar! :+ Nee, grapje. ;) Ik vond deze ep. ook heel vet natuurlijk en de gevechten moeten blijven, maar zoals Kevf zecht (zie Quote) worden ze wel veel interresanter door informatie en geschiedenis van de personages enzo! Hopen dat 't zo een aantal afleveringen door gaat en dat 't dan klaar is. Wat was die Ran'Tao ook alweer gaan doen? Was haar al bijna vergeten. 8)

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Komt er woensdag een nieuwe aflevering of zullen we weer een weekje extra moeten wachten?

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tegen deze tijd zou hij er normaal toch al wel staan? Er is nog niks. :'-(

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    vorige week kwam ie ook donderdag pas staat me bij

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had hem woensdagavond toen al binnen dacht ik, maar ik hoop dat je gelijk hebt. Beter dan helemaal niks.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Na ja, morgen zal hij er wel zijn. :)

Hoop dat 't spannend wordt, en dat er dit keer een Bounto het loodje legt. En die Ran'Tao moet óf dood gaan, óf plotseling verdwijnen. Want in de Manga komt zij niet voor.

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Óf alles komt goed, ze wordt vergeven en gaat een rustig en vredig leven lijden? Je weet het maar nooit met anime's. ;)

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad ja. :+ En dan zal je zien dat de Bounto's het eigenlijk allemaal niet zo bedoelden omdat er nóg een hogere reden was... je zal 't zien! 8)

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    hijs er eindelijk weer :D

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb hem zojuist gezien, is opzich wel aardig maar nou niet bijzonder. De aflevering heet Shinigame vs Shinigami, en die naam slaat op minder dan 1 minuut uit het hele filmpje. :+ Vond de vorige toch wel interresanter eigenlijk.

13. SupahMaster

SupahMaster Guest

Vond 'm stukken minder.

En wtf dat Ninja/Boodschapper squad was echt erg. Ik snap niet hoe ze zo iets slaps kunnen verzinnen.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat bedoel je? Spoiler Tags BTW ;)

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul je nu weer supahmaster

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :eek: volgende ep wordt zeker vet XD kan niet wachte maar nog steeds wel zonde dat dit fillers zijn...

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Lol. Ik weet 't niet. Maar ik denk die ene gast waarvan z'n Doll Rizu heet wel dood gaat in deze ep. Die Captain met z'n lange nagel en die in de muur kan enzo, die gaat 'm killen. Ben z'n naam ff vergeten. :+

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwe ep verklaart alles.

Je had trouwens bijna gelijk met je voorspelling over Mabashi [of hoe heet die Bounto]. Eerste bounto is er aan.\o/

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb de ep ook gezien:

Opzich wel leuke aflevering, alleen vind ik dat de standaard Shinigami nog altijd een beetje stroef vechten. Mooi dat Mabashi dood is, had het inderdaad verwacht. ;) En waarschijnlijk gaat in de volgende ep. of die daarna de opa Bounto dood. \o/

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond deze ep matig omdat:

Blabla ziekte dingus verneukte het hele gevecht stelde niks voor en het was dus eigenlijk wat boring, de vetste beelden waren die je de vorige keer zag next in bleach. Volgende ep wordt hopenlijk vet ikga niks zeker zege want met die fillers weet je het maar nooit het blijven toch fillers hè...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina