1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb zojuist Bleach 102 gezien. Vond 'm wel leuk opzich, meer afwisseling van scenarios. De Bounto's die er in voorkomen zijn die vrouw en Kariya, en gelukkig zijn die niet zo slap. Verder wel iets 'drastisch' gebeurt maar ga niet spoilen wat. Wel gebruikt Ichigo Bankai, maar dat is gewoon zo van: 'Bankai...' en klaar. :+

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mjah coole ep imo, leuk voor wat er komen vooral.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zeker, alleen ik vind dat Kariya er iets té uitziet. Met al z'n spieren enzo...

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Aardige ep, al vind ik de fillers nu weer zoooo bagger. Ben namelijk begonnen alle oude gevechten terug te kijken (ichigo vs abarai, ichigo vs kenpachi), die zijn zóó super. :cool: Toch een verademing om die weer is terug te kijken, herinnert me er weer aan waarom ik Bleach zo super fantastisch vind.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, lees je de manga ook? Ik ben er een week geleden aan begonnen en Ichigo vecht nu tegen Jidanbou bij de poort naar het het hart van Seireitei. Als ik de manga lees concludeer ik dat deze veel mooier gemaakt is, dieper op de stof ingaat, meer humor heeft, en de nadruk minder op de gevechten licht. Daarom vind ik de manga veel leuker, alhoewel ik me met de anime ook wel amuzeer. ^^ Ik ben ook benieuwd naar wat er gaat gebeuren nadat Aizen, Ichimaru en Tousen naar de wereld van de Hollow zijn gegaan. Waaorm?! En wat nu?! Geen vaag filler gedoe, nee nee, gewoon echte Tite Kubo (bedenken + tekenaar van Bleach) Bleach!

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Heb me nog steeds niet op de manga gestort, al zou ik het inderdaad nu ook wel kunnen gaan doen aangezien we toch niks beters hebben op het moment. :+ En ja, fillers zijn eigenlijk belachelijk vergeleken met de real deal, veel meer sfeer en diepgang.

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Fillers. :mad:

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zal even wat plaatjes van de manga posten, bij de meeste heb ik wel de tekst weggehaald hoor, dus 't kan er bij sommigen een beetje leeg uitzien.

Zie hoe mooi! :eek:

Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm als ik die manga plaatjes weer zie, merk ik weer hoe belangrijk ik het geluid er eigenlijk bij vind... Mja, ik hoop nog steeds dat ze ooit eens gaan stoppen met de fillers :mad:

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hoezo? Er zijn van die SFX tekens enzo. Dus da's toch ook geen probleem? Maar ja, dat vind jij. ;)

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Fillers. *kots-smiley*

Ik keek vandaag weer een oude aflevering, en alle karakters daar waren veel beter uitgewerkt, en meer spanning.

Bounto's sucken!

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, Bounto's zijn lame. Maar qua verhaal vond ik dit wel een aardige episode, vooral hoe Koga op Kariya reageert. Verder was de combat wel leuk, maar weer ó zo simpel.

Ishida is uitgeput, heeft meerdere wonden en kan geen fatsoenlijke pijlen meer afvuren. Maar ópeens schiet hij naar voren, vuurt een pijl af en verslaat die vrouw bijna meteen. Vervolgens krijgt hij praatjes over Quincy dit, Quincy dat. Echt gaar! En even later komt hij in een soort droom zijn meester tegen. Die zegt dan 'je hebt die pijl mooi afgevuurt'. Terwijl je in een flashback ziet dat je een pijl niet schiet maar hem 'los laat.' 8)

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hee, wie las hier nou de Manga van Bleach? Ik ben nu namelijk bezig met het seizoen dat na de anime komt, waarin Ichigo weer thuis is. Het is echt super vet, echt niet normaal! Ik raad 't echt aan, download het!

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik garandeer je het word nog veel vetter daar :)

15. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    De manga van Bleach is echt de bom, maar de anime vind ik ook zeker niet slecht. Ik ben ook niet zo'n fan van de Bounto's, maar deze fillers zijn tenminste niet zo treurig als bij Naruto

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    deze epp was weer vetjes
    hitsugaya is de bom _O_

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hitsugaya is super, geweldige bankai <3. Vond alleen de episode van een erbarmelijk niveau, ook al was het gevecht wel te doen. Maar ziet er naar uit dat de fillers snel klaar zullen zijn, denk nog maximaal 10 afleveringen.

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    tjah alleen onzer opper bounto leeft nog toch ... denk 5 /6 epps,. waarvan 2 of 3 wel met ichigo zullen zijn over hoe hij de hollow in zichzelf leert controleren ofzo en daarmee dan Kariya afmaakt

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja 5/6 eps met relevante info, denk nog een paar als filler binnen de fillers. :+ Dat over Ichigo denk ik niet, dat is redelijk essentieel lijkt me voor de echte verhaal lijn, net als Ishida die nu maar tijdelijke bounto krachten kreeg en niet de daadwerkelijke krachten terug kreeg.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik gok op 3 á 4 episodes. Twee dat Ichigo tegen Kariya vecht, en één dat iedereen weer samen komt (van de 'goederikken') en één dat Ran'Tao Kariya molt. Denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina