1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ishida kon de spiritforce van Ran'tao voelen, ran'tao was bij kariya, ishida ging naar kariya, ichogo zag dat ishida weg was, dus volgde ishida zijn spiritforce, en vond zo ishida, kariya en ran'tao. ;)

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ^ iemand die heeft opgelet ^ ;)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, best wel ja! 8)

Maar het kan ook zijn dat er deze fillers nog een aantal fillers komen die het allemaal en beetje afbouwen. Dus dat Ichigo thuis komt, en dat meisje ontmoet, bla bla bla. Iets van nog 3 eps (dus na het Bounto-gedoe) en dat ze dan met het echte verhaal beginnen. Dat lijkt me (hoop ik) logisch.

4. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    :+

En eventueel ja, dat het een filler intro tot de daadwerkelijke verhaallijn is. Zou ik nog wel kunnen waarderen, en aangezien ze ook al stukken van de manga laten zien in de intro lijkt het met toch ook wel waarschijnlijk dat het er snel aankomt.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, bijvoorbeeld.

6. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ''nieuwe meisje'' zal een personage zijn uit de film die deze maand uit zal komen Bleach: Memories of Nobody

16 December, zal deze als het goed is in premiere gaan in Japan...

en dat meisje heet Senna, eigenlijk...de hele intro gaat over de film...en het ending trouwens ook, Rukia's Shikai onthuld in het intro (1:18 ) ook als je goed kijkt zul je zien dat de animaties weer trug zijn naar het originele niveau

Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, dus dat is de verklaring. De film kende ik al, maar in de enige trailer die ik gezien had, had ik dát nog niet gezien. Dus eigenlijk, kunnen de fillers nog wel ff doorgaa! 8)

8. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kweenie, het is zeker dat de Bount-arc ver gedaan is, ik bedoel alleen karuya is nog over volges mij.

Maar ik verwacht wel dat er nog wel een arc achteraan komt, als je ziet hoe weinig de manga eigenlijk nog maar voor ligt, zou dat wel de verstandigste keuze zijn. Zodat ze voorlopig in elk geval geen Fillers meer hoeven te doen hierna, kijk maar naar Naruto hoeveel chapters die nu voor ligt, en hoeveel fillers ze hebben gehad (al zijn die van Naruto echt niet te kijken), maar Naruto zal hierna voorlopig (heel lang dus) geen fillers meer hoeven te starten. Bleach ligt met de manga pas een chapter of 70 voor, wat uitendelijk een stuk of 50 afleveringen zijn ( niet erg veel dus) Naruto ligt NU een dikke 100 Chapters voor, wat goed is voor een aflevering of 80 en dan moeten we nog tot februari met fillers doen

Dus de kans dat hierna nog een filler-arc zal komen is wel aardig groot

Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  9. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten tot de fillers van Naruto over zijn...Ze gaan echt nergens over. De Bounto filler van Bleach heeft tenminste nog een doorlopende verhaallijn. En nog best een goeie ook al zeg ik het zelf

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De manga is zo goed ban bleach maar ik hoop dat de nieuwe intro eigenlijk zei we zijn de manga niet vergeten hierna gaan we verder :D.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hopelijk dat we morgen meer weten over hoe lang de fillers nog door gaan! Heb wel zin in de nieuwe episode, ik ben benieuwd! Meer omdat ik wil weten hoe lang het duurt eigenlijk. :+

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Net even gekeken:

Ziet er naar uit dat het nog even gaat duren, Kariya met z'n doll opeens, al die dingen moeten nog afgesealt worden bla bla ba. Beetje saai. -.- Zal zeker nog 5 afleveringen duren denk ik.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb 'm ook gezien:

Opzich wel lachen. Wel enorm lame dat die Ichinose terug kwam. Als hij dan per se terug moet komen, laat hem dan tenminste íets doen tegen Kariya. En de Doll van Kariya vond ik nou ook niet bebaald mooi. Een normale Katana van wind zou veel leuker geweest zijn, maar da's mijn mening. :)

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

* heeft gezien

Grmph, Ichigo en Kariya zijn wel aan het vechten, maar dat zal nog zeker tot ep 110 duren, en als er dan bij elke aflevering 10 minuten gezeik en flashbacks langskomen, duurt dat zeker nog langer. :mad:

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand of ik Memories of Nobody de 16e kan downloaden via dattebayo?

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij niet dattebayo begon later pas bleach te subbe.

Karya ofzo mag om mij nu wel es dood duurt eeeuwen. :/

Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Nightbringer: het gaat om een ova die pas de 16e uitkomt, dus ja die zal vast wel op dattebayo te vinden gaan zijn. Verwacht btw wel dat dit een tijdje gaat duren voordat ie enigsinds kwalitatief te zien is gesubbed en wel

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Zucht ik word zo moe van de fillers :mad:

19. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Was eindelijk aan Bleach begonnen maar na de eerste 2 afleveringen toch afgehaakt. Volgens mij is dit niets voor mij, zo ontzettend saai.

20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Als je dit al erg vind, moet je eens Naruto gaan kijken. Die zijn echt om te huilen.

Hopelijk gaan ze echt stoppen met de fillers in februari, maar dat duurt nog wel effe.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina