1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vanavond maar weer downloaden:)

Kwam dit nog per toeval tegen, dus even added bij de Shikai info:

[​IMG] [​IMG]

\o/

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ep was wel aardig, maar meer ook niet. Ik vind het tot nu toe gewoon wat flauwer, maar wat nog niet is, kan natuurlijk nog komen :)

3. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Deze filler arc is ook gewoon wat flauwer I guess. Drastische veranderingen in de verhaallijn kunnen gewoon niet, dus blijft het iets suffer.

Als ze de draad weer gaan oppakken zal het inderdaad weer komen ;)

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    redelijke epp voor de rest ga ik weer mee met pascal`s spoiler. Wel benieuwd naar de volgende ep..

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vind het al stukken beter dat het verhaal wat op gang begint te komen. Alleen jammer dat het nooit op gevechten aankomt, dat zou je toch allicht mogen verwachten maarja. Al met al vermaak ik me best hiermee. :)

6. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik eigelijk niet, vond dit toch 1 van de saaiste eps tot nu toe .. en dat zeg ik niet zo vaak bij Bleach .. K hoop echt niet dat het filler niveau gaat dalen naar die van Naruto (waar je het gewoon over kan slaan) want Bleach wil ik gewoon blijven downloaden.

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Met een beetje mazzel is de spoiler die ik de vorige keer postte (episode titels) waar en hoeven we niet al te lang met deze fillers opgescheept te zitten.

Over deze ep kan ik nog niet oordelen, maar ik ben bang da ik met FeaR mee zal gaan.. Ik blijf het echter sowieso volgen, want er zijn in de manga een aantal dingen voorbij gekomen die ik zeker nog in de anime moet zien :D

8. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat alle modified souls gesloopt waren op Kon na :confused: Maar goed, ik weet niet of deze nieuwe modified souls sterker zijn dan kon want kon zn krachten heb je nog niet echt kunnen zien en die van deze 3 ook niet, ze maken alleen nog maar gebruik van hun kennis die ichido+gang (nog) niet hebben.

/Mod Spoiler tags toegevoegd..

//edit: sorry, zal k vortaan doen

Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  9. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zou je dat a.u.b in een spoiler kunnen zetten.

10. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Hmmz, van wat ik allemaal lees denkt ongeveer 50% van de mensen dat ze de draad weer oppakken bij ep 70/71 en de andere helft denkt dat de filler arc nog langer zal doorgaan.

Deze spoiler gaat over de titel van ep 70, de manga en mijn eigen ideeën erbij.

Als je de titellijst hebt bekeken, kun je zien dat Rukia waarschijnlijk terug zal komen in ep 70. Nu is het zo dat volgens de manga een hele bende Shinigami tegelijk langs gaan komen (zoals Matsumoto, Hitsugaya, Ikakku en nog een paar) samen met Rukia dus.

Maar ook is het zo dat er nog een paar belangrijke dingen gebeuren voordat zij terugkomen. Dus een argument voor het rekken van deze filler arc is dat ze die zaken nooit in die paar eps kunnen proppen en dat de fillers dus nog even door zullen gaan, maar dan met Rukia erbij.

Wat ik niet snap is hoe ze dan weer verder willen gaan bij de manga. Gaan ze nu de Shinigami 1 voor 1 naar aarde halen? Alleen eerst Rukia en dan de rest? Of staat dit er allemaal compleet los van en wordt de aansluiting gewoon anders dan de manga?

Klote vragen waar ik antwoorden op wil hebben! ;)

Ik hoop in elk geval dat de fillers niet te lang meer duren, want eerlijk gezegd vind ik ze ronduit suf. Gisteravond ep 66 gezien:

Jammer. Een paar suffe poppetjes die gewoon modified souls blijken te zijn en dan hebben dudes als Ichigo, Renji en Ishida daar moeite mee. Jammer dat zulke zwakke 'tegenstanders' voor zoveel problemen kunnen zorgen.

Daarbij komt dat ik ze er niet vind uitzien :+

Over het vervolg het de originele (manga) verhaallijn:

Op het moment dat Bleach de Arrancar en Viazards gaat introduceren gaat de boel weer los en dan zal ik weer als een Bleach-Junkie aan m'n beeldscherm vast zitten :D Tot die tijd ga ik de eps wel downloaden, maar kijk het alleen om bij te blijven met het verhaal van de anime :)

Zo, dat was het weer ff.

Voor de mensen die de spoilers lezen; ben benieuwd naar jullie visie d'r op ;)

Cheers!

Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal met je eens, tenminste wat de looks betreft. Het was vele malen leuker geweest als die modified souls één of andere rauwe guerilla-beweging hadden gevormd, ipv dit rare kinderlijke.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2006
  12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad.

Ik heb trouwens gelezen dat ep. 68 en ep. 69 beiden (!) listed staan als '1 hour specials' wat weer meer mogelijkheden biedt :)

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    @ goiz ik pas wel op met die spoilers van jou. Allemaal manga stuff dat ik nog niet wil weten...;)

anyway over de laatste ep...
    Tja over die modified souls: Typisch anime imo dat ze der een beetje weirdo bijlopen. Vraag me dan toch af waar die poort naartoe leid. En waarom ze ichigo en the gang pakken, het lijkt me niet dat ze puur op hun zelf handelen + dat die poort er ook niet heel vriendelijk uitziet

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, ik zet er zoveel mogelijk boven waar de spoiler over gaat. :)

//edit; ik ben trouwens al een tijdje geleden gestopt met het lezen van de manga, dus dan zullen zulke spoilers wel weer wegblijven.. ^^

Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    goedzo :+. Dit vraagt om een sterke wil om die spoilers niet aan te klikken namelijk :9

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    gelukkig kan ik ze niet zien op deze gare mac van me werk :D

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet je baas ook een Burger King aansmeren.. 8)

Maar over de fillers nog, het is te verwachten dat de fillers gewoon ronduit duf zouden zijn zeker vergeleken met het "echte" verhaal. Desalniettemin vind ik het gewoon redelijk, zeker als er wat actie in zou komen.

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Bleach blijft toch wel oke om te volgen. Als de fillers even tegenvallen pleur ik gewoon nog even een van de oudere eps op en dan ben ik weer tevreden.

Om maar even een kleine discussie te starten;

Wie van de captains is volgens jullie de sterkste (Aizen niet meegerekend) en wie is de zwakste?

Ikzelf denk dat Mayuri (zo schrijf je het toch? :eek:) de zwakste is, maar hij heeft wel gevaarlijke en irritante tricks om rekening mee te houden. Misschien ook Unohana (4th division = Healing), maar ik denk dat zij toch uiteindelijk wel flinke aars kan schoppen als het moet. ^^

Op het moment dat Zaraki de naam van z'n zanpakutou weet zal hij denk ik de andere captains weg kunnen blazen :cool:

Momenteel zal Yamamoto wel de sterkste zijn.. Ouwe bok :cool:

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259

Wie is deze knakker van Bleach? Ik vind de avatar wel cool.:)

/Mod Dat is Ichigo! - Orcrist

Dank U, Orcrist ;)

Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Yamamoto zal idd wel de sterkste zijn, als hij dagelijks zijn calcium tabletten blijft innemen. :+
    Ik agree met je dat Mayuri denk ik wel de zwakste is. Komt misschien ook wel omdat ik een schijthekel aan die vent heb. :) Als sterkste zou Kenpachi inderdaad wel is uit de bus kunnen komen als hij Bankai ooit zou halen. (Zie ik echter niet gebeuren :+). En op het moment zonder Yamamoto mee gerekend zou ik voor Byakuya gaan. :cool:

Oh, en Matsumoto + drank = hip. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina