1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Death Note

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nightbringer, 15 jan 2007.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kan iemand er een spoiler tussen dumpen :confused: over dat van de manga wat Opgezwolle zegt het is best wel belangrijk eigenlijk. (het is toch ook niet leuk dat ik belangrijke dingen van de manga bv, bij bleach zit te spoilere)

Trouwens morghe nieuwe ep :D.

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Doh, iemand enig idee hoe laat hij komt?

3. Shizzel

Shizzel Guest

Hij is er nu al, gespeedsubd door anfs.
    Zou slechte kwaliteit zijn, maar toen ik de vorige (15) keek merkte ik geen fouten eigenlijk.

En Nightbringer, waarom quote je dan zelf een bericht dat iets spoilt? Ook niet handig he... dommie

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556

XD ik had ut wel door maar kennelijk toen op dat moment niet meer :p ff veranderen ^^.

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal jij m dan vandaan, op deathnote.tv staat 'ie nog niet eens RAW |:-

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb hem van een torrent site, even de link:

Maar die site is niet legaal volgens mij kwa wat erop staat death note wel maar gebruikt die maar.

/Mod Inderdaad over deze site mag niet gesproken worden. -Conquistador Okè kon geen andere torrent link vinde vandaar.

Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
  8. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn we al bij episode 16 of niet ;)

9. Shizzel

Shizzel Guest

Dark Xboxer, ik gebruik dezelfde site als Nightbringer, voor andere tv series (Amerikaanse en shit) gebruik ik soms ook
    /Mod Zelfde als bij Nightbringer. -Conquistador

Even over de ep (niet klikken als je hem nog niet hebt gezien dus):
    DAMN! WTF! Mss heb ik wat gemist met 'Discard your Death Note' ofzo, maar WTMFA??!!?! Ik snap het niet meer. Wat wil Light hiermee bereiken? En hoe zijn de criminelen toch nog gekilled?

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2007
  10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    @shizzel
    Weet je nog van dat je zelf kunt bepalen wanneer die criminelen dood gaan. Waarschijnlijk stonden die hun namen er in maar dan gaat dood over 2 weke ofzo. (thats what iam thinking)

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nee volgens mij is een death note die Light had naar een nieuwe eigenaar gegaan die nou ervoor zorgt dat de criminelen doodgaan.

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij heeft hem toch verstopt, dit doet hij om een reden volgens mij, als je de tussenstukjes ook gelezen hebt kan de voormalige eigenaar 490 dagen erover doen om zn Death Note terug te vinden, volgens mij heeft Light ergens een aanwijziging liggen (mss in een te komen dode crimineel :confused: ), en zodra hij dus vrij wordt gelaten, wordt hij nog amper verdacht, mss een beetje vergezocht maar ik zat er de hele episode zo over te denken

13. Shizzel

Shizzel Guest

Discussie enzo
    @Nightbringer: Dat zou niet kunnen, want het waren criminelen die werden gereport toen hij in de gevangenis zat, dus moet iemand anders het hebben gedaan.

@Conquistador: Zou kunnen, maar op zich wel raar, want hij wil wel een nieuwe 'God' worden, en op die manier geeft hij alles eigenlijk op.

@Dark Xbox'er: Zou ook kunnen, maar wel wat vergezocht ja. Máár, Light is ook erg slim, en kan dus erg ver zoeken ;) :9.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, iedereen heeft wel leuke idee`e xD we zien ut volgende week wel aangezien ik niet gelijk heb xD

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb net Death Note 13, 14 en 15 gekekeken en kan er maar niet over uit hoe ontzettend goed deze serie is. De verhaallijn is zo ontzettend scherp en knap uitgewerkt. Ik heb echt nog nooit eerder zo van een verhaal genoten

edit: zag dit topic nu pas.

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Doh dat ik hier niet eerder aan dacht, Rem!!!!!!! die doet zowat alles voor Misa (zodat ze dus kan ontsnappen en bewijzen dat ze allebei onschuldig zijn), waarschijnlijk heeft hij die moorden gepleegd, hij heeft zijn deathnote ook teruggekregen!

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nou ik dacht dus vooral omdat hij twee death note's in zijn bezit had, hij Rem heeft weggestuurt om deze aan iemand te geven en de opdracht heeft gegeven wat deze persoon moet gaan doen. Hij heeft zijn eigen death note verstopt zodat ze hem helemaal niet meer kunnen verdenken.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Rem heeft nu toch twee deathnotes. Ook die ene van de eerder overleden Shinigami. Light heeft zijn eigen note zeker weten verstopt om hem later weer terug te vinden. Er werd idd alleen in de tussenstukjes vermeldt dat hij daar 490 dagen de tijd voor heeft. Misschien heeft hij Rem daar wel een opdracht voor gegeven oid. Hoe de criminelen nu dood gaan blijft onduidelijk. De laatste ep heeft ook duidelijk een stuk expres weggelaten want Rem vliegt vrijwel onmiddelijk weg met de note en het is duidelijk dat wij niet hebben meegekregen wat er precies is afgesproken. Iaw er zit imo niks anders op dan volgende week af te wachten. Al ben ik er vrij zeker van dat Rem hier zeker mee te maken heeft.

19. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind de tekenfilm leuker dan de film zag net dat de tweede film ook al op youtube staat alleen geen ondertiteling weet iemand trouwens hoeveel afleveringen de tekenfilm serie heeft?

20. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    37 afleveringen

Deel Deze Pagina