1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Death Note

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nightbringer, 15 jan 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en dan is het definitief over? Zonde, maar aan de andere kant, iig geen fillers! :9
    Had overigens vandaag er niet een nieuwe ep moeten zijn?

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Al eerder gepost die komen woensdag ;).

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vandaag de nieuwe ep gezien. Ik had overigens die van Kuro-Hana; afrader!! De letters zijn niet alleen te klein, maar door het lettertype ook totaal onleesbaar. Maar over de serie:

Het was best een aardige aflevering, maar op mind-game gebied gebeurde er helaas vrij weinig nieuws. Ik denk overigens wel te weten hoe Light zijn plan in elkaar zit: Light heeft Rem de opdracht gegeven om die jonge rijke zakenman de death note te geven. Daaraan zit wel de voorwaarde gekoppeld dat de man de moorden op criminelen moet voortzetten. Echter hij mag de deathnote verder ook voor eigen gebruik gebruiken. Jong en ambitieus als hij is, is hij nu waarschijnlijk bezig zichzelf door middel van het uitschakelen van concurrentie zichzelf nog rijker te maken. Hierdoor wordt het voor L en Light vrij gemakkelijk om deze nep-kira te vinden. Hoe hij vervolgens weer aan zijn eigen deathnote komt weet ik niet, maar ik vermoed wel dat hij dan direct zijn volledige geheugen weer terug heeft.

4. Shizzel

Shizzel Guest

Ik heb ook die van Kuro-Hana gedownload, damn, begrijpen die subbers niet dat ze een k*tfont gebruiken? De vertaling was op zich best wel goed, maar het font was gewoon irritant. Als ze nou die van de intro song hadden gebruikt, maar nee.

En Kevf, geen mindgames? :x

Light's vader zit in een auto met Misa en Light, en zegt eerst dat hij naar een Executie kamer gaat, dan gaat hij een weiland in, en zegt dat hij zichzelf en Light gaat vermoorden, wat weer een plannetje van L is. Nope, geen mindgame waardoor óf Light óf Misa vader zou vermoorden als ze dat konden.
    En OMG: Misa heeft Light in Aoyama ontmoet, maar omdat Light toen werd gevolgd en Misa hem niet écht heeft ontmoet, maar 'the Eyes of a Death God' gebruikte wist Misa zijn naam. Hoe verklaar je dat? Is L ook achter gekomen. Mindgames? Nah, I don't think so.
    Light die Misa nu moet 'onderzoeken' voor bewijs, én dat L en Light nu 24 uur per dag aan elkaar vast zitten is ook normaal. Jep Kevf, totally right!

Heel verhaaltje ;). En Kevf, zie het niet te serieus, maarja, mindgames waren er dus wel.

5. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind dit toch wel een van de mindere afleveringen jammer van die kleine ondertiteling maarja had geen zin om nog een paar dagen te moeten wachten voor de betere ondertiteling nou maar weer wachten op de volgende woensdag of donderdag met ondertiteling voor aflevering 18

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De actie met de vader zag ik enigzins aankomen en er werd uiteraard wel iets aan maffe wendingen gedaan, maar van die maffe heftige deducties zoals eerst miste ik gewoon een beetje. Desalniettemin beloven de handboeien een bijzonder verhaal!

Het font van de theme was echt perfect, wat een raaaaare subbers.

7. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    De anime is een erg goede vertaling van de manga, ook al heb ik de hele manga al gelezen. Het blijft erg leuk om Death Note in anime vorm te zien. Maar wat me opvalt is dat de studio namelijk erg trouw aan de manga zijn gebleven. Dit kan ik niet van veel populaire anime zeggen.

8. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, laatst kreeg ik van een vriendin te horen hoe goed deze serie is.
    Verhaallijn lijkt me wel heel erg leuk.. is kijken hoe de eerste aflevering is:)

9. Shizzel

Shizzel Guest

Goed? SUPER! En zelfs dan nog beter ;).

Ik wil eigenlijk de manga lezen, maar ik heb geen zin om het voor mezelf te verpesten met zwart-wit en lezen :9.

10. Shizzel

Shizzel Guest

Sorry voor de dubbelpost, maar kom op: een week geen posts?

De nieuwe episode is wat minder, maar heeft op zich wel wat belangrijke plotwendingen.

Light is op het spoort gekomen van die organisatie met de Death Note, Yotsuba als ik het goed heb. De rest weet daar dus nu ook van. Die gast met een familie en afrokapsel is gestopt met het onderzoek, omdat er een keuze was van "politieman blijven of Kira zoeken". En voor de rest ben ik het allemaal al weer vergeten.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ben het ook enigzins vergeten.........het was gewoon een leuke aflevering. Het is nog allemaal een beetje in de aanloopfase om straks weer allemaal plotten uit te werken.

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het niet een geweldige aflevering.. je hoort te weinig van de kira kant van het verhaal! bovendien zijn de subs echt vervelend :mad:

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    de subs van kuro hana vond ik deze keer anders veel beter leesbaar.

14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde, vond ze niet echt storend.
    Toch is deze aflevering echt weer zo'n voorbereiding op wat er komen gaat, zal ook nog wel een hele hoop episodes komen over wie nou de Death Note heeft in Yotsuba

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Is ook niet zo gek want Light is zijn geheugen kwijt over de Death Note na het afstaan van dat ding. Pas als hij weer een Death Note aanraakt zal hij zich alles weer herrineren.

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0

Hij was weer goed!! :thumbs:

En zoals je al zei conquis, dat Light z'n geheugen kwijt heeft geraakt zal nog heel wat problemen opleveren omdat hij nu dus vastbesloten is Kira te vangen, komen denk ik dus weer tering veel plottwists 8)

17. Shizzel

Shizzel Guest

Gister was de nieuwe episode alleen in Chinees gesubd, geen Kuro-hana :mad:.
    Door al die kritiek vast gestopt, vind het best rottig.

IK WIL DEATH NOTE!

Edit: Blijkbaar een nieuwe opening: http://www.youtube.com/watch?v=pj40QXrJzCg. Damn, Death Note + Metal muziek = lame.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2007
  18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Had m ook gisteren gehoord, vind m egt lame, maar het past denk ik wel een beetje bij Light

19. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou die nieuwe opening vind ik maar niks vond die eerste altijd wel leuk vandaag deel 20 gekeken zag dat hij nu nederlands ondertiteld was

20. Shizzel

Shizzel Guest

Wtf, lol 8). Ik heb hem gewoon weer van Kuro-Hana subs, maar nu met Eicu erbij ofzo.

En het rare is: de kwaliteit van de subs is eigenlijk alleen maar slechter.
    En ook niet eens de preview voor de volgende aflevering!

Nu nog Las Vegas kijken, en dan ben ik weer klaar :D

Deel Deze Pagina