1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Death Note

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nightbringer, 15 jan 2007.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    WTF?! dat intro dat heb ik nog nooit gezien in wat voor anime serie dan ook. (kwa style)

Wel lache eigenlijk XD maar ik hou van metal dat verklaard ut.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan moet je idd wel van metal houden :9
    Ik vond de opening echt drama, gewoon het geluid uitgezet. Het was wel weer een betere ep.
    Alleen het zou leuk zijn als er weer wat actie komt

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben bang dat nu nooit echt in deathnote zal komen...

Gewoon omdat het meer een gespreken etc zijn.

Al heb ik geen idee dat het hier wel zal gebeuren... (want ik lees namelijk hier de manga niet van ;) 8))

4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Godzijdank :+

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje laat mss, maar tering wat is 21 goed :thumbs: _O_

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha nice one :D

8. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    damn episode was deze week weer spannend. volgende week zal vast grote ontknoping zijn.

9. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel een beetje raar is:

Light wil geen pistool bij zich dragen omdat dat niet mag in Japan, in de episode dat ze Kira gaan vangen. Maar sinds wanneer geeft Light daar iets om? Het is toch om een crimineel te vangen! Dit zou er volgens mij op duiden dat Light op de een of andere manier veranderd is ten opzichte van de eerste episode, maar dan zou hij toch de death note niet meer gaan gebruiken.. Kortom, het is een beetje hypocriet van Light dat hij geen wapen wil dragen

10. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, ik heb dit topic niet gevolgd maar ik hoor goede dingen over deze serie, en nou zag ik hiervan een live-action serie liggen hier in de schappen. Weet iemand of dat wat is??

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik weet niet precies wat je bedoelt. Laatste ep was trouwens super! Eindelijk mindgames gecombineerd met een evil light; super!

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    De live-action films zijn gewoon de episodes ingekort, en vond ze zelf tegenvallen in vergelijking met de anime, hoewel ze wel erg getrouw blijven.
    Iig die laatste aflevering is inderdaad DOPE,
    light komt weer is aanzetten met een masterplan, heerlijk ook hoe hij alles helemaal doordacht heeft, tot het doden van Higuchi toe _O_

13. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    wowwww deze episode.....wooowwwwww

14. Shizzel

Shizzel Guest

Ja, ik heb ook niks meer te zeggen.
    Ik dacht, MAJOR SPOILER!
    vind Light het nou erg dat L dood is?... Oh nee, toch niet. Zijn rode ogen zijn weer terug.
    Echt... wow.
    Er zat trouwens wel een gay-scene in :|.
    L die Light droogmaakt nadat ze in een regenbui stonden, en dan Light die L droogmaakt. Ik dacht toen echt ff 'volgende scene, kill please!'

Nu nog maar 10 afleveringen tot het einde.
    Major Spoiler!
    Er komt trouwens een nieuwe L, volgens Wikipedia info over de manga

Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2007
  15. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    jah ik had ergens op het internet al gelezen

Dat L dood ging

maar dat was per ongeluk. dus probeerde het uit me hoofd te zetten. en nu ik het zag, wist ik echt niet wat er gebeurde. woowwwwwww

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    SPOILER over de nieuwste episode:

Toen L in de armen van Light dood lag te gaan, deed Light naar L nog stééds alsof hij Kira niet was? Volgens mij wachtte hij tot L zijn ogen dichthad en begon toen pas te glimlachen.. Dat is echt té EVIL! Heeft L het dus nooit geweten.

Maarja hij mag wel naar de hemel / hel nu :) Als hij in de Death note had geschreven dan was hij ook keihard gefucked

17. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Welke ep is nu de nieuwste? Heb 't al een tijdje niet meer gevolgd en ik lees nu positieve reacties, dus wil 't weer ff gaan checken :)

18. Shizzel

Shizzel Guest

Episode 25, het beste kan je de Animanda releases niet downloaden, die zijn altijd een week te laat :9. Kuro-Hana heeft hem meteen de woensdag al.

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Tnx.

Lees dit ff (mensen die de ep al hebben gezien):

Wel grappig:
    April 04, 2007 | Benihime wrote:

It's a very interesting symbolism, the Feet Washing, L and Raito like Christ and Judas, exactly at Holy Week, even if it was proposital or not. And about the yaoi thing, I think some situations like a bit of voyerism when L is watching Raito's bedroom, or when he's watching Raito that was prisoner suspect of being Kira, or even L and Raito chained to each other can be a good yaoi excuse to fandom/doujin, and this situation of feet washing could be too.

April 04, 2007 | TON wrote:

Garten:

I think the foot-washing scene is from the Luke's Ch.26 that a sinful woman washed Jesus's foot with her tears and hair, and put scent oil. Or, we cannot explain the scene that water was dripping to Light's foot from L's hair.

Considering as wellthe sound of bell what L heard, I felt L had a presentiment that he would be killed by Light, and he tried to see the truth in exchange for his life.

According to the gospel, Jesus told that her sin has been forgiven already; Light seemed "forgive" him as well, as a friend (of course, their friendship was weird and twisted, though).

when L died, therefore, Light showed his truth, which he had never shown to anybody else in his life as L pointed out, as a proof of their friendship.
    (L kept staring Light's face when he died, maybe to find a truth. Light stopped smiling like evil, after L closed his eyes. These scenes can be explained with the interpretation.)

It is just my interpretation, but anyway I think this episode is much better than the original manga, which was filled with many (but less dramatic) monologues. At least, we should think that all anime-original scenes were added under consistent aim. The conversation in the rain, the foot-washing scene, the deletion of L's monologues must be linked.

20. Shizzel

Shizzel Guest

De nieuwe episode was weer vet.
    Was eigenlijk een soort recap (samenvatting).

Light is nu 'de nieuwe L', en gaat zichzelf dus najagen :9. Ook zien we op het laatst dat er ergens een oude man tegen 2 kinderen "L is dead." zegt. Misschien
    één van de twee de echte nieuwe L?

Deel Deze Pagina