1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Death Note

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nightbringer, 15 jan 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hij was weer vet!
    Ik mis L wel een beetje. Maar heeft hij de deatnote ook niet een keer gebruikt? En als je de death note toch ooit eens hebt gebruikt kom je toch niet in de hemel of hel terecht? Ben benieuwd of ze daar nog wat mee gaan doen.....

Ik ben er trouwens achter gekomen dat je de manga ook gewoon kan kopen in Nederland. Ik heb nu de eerste vier eps gelezen en dat is toch ook wel erg leuk :D

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Pas wel op met het volgen van de anime na

het overlijden van L

Verreweg de meeste reacties die ik heb gelezen zijn van balende mensen die vinden dat Death Note had moeten stoppen na die ep. De nieuwe Arc "is kwalitatief gezien gewoon rommel vergeleken met de 1e".

Ik denk ik zeg het ff :p Ik heb trouwens de laatste 4 chapters van de manga maar ff gelezen, omdat toch even wilde zien hoe de boel werd afgesloten. ^^

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoezo noem jij het 'de nieuwe Arc' ?

Ik had juist verwacht dat het erg leuk zou worden.... we zullen zien.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Omdat ik het telkens op die manier gelezen heb.

In principe praten ze over 2 Arcs:

(geen spoiler voor jou)
    Voor, en na de dood van L

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb ik dan over het hoofd gezien. Ben overigens nu ook de manga aan het lezen. Is vrij simpel aan te komen bij lokale stripwinkels en toch wel erg leuke hebbedingetjes :)

6. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    vind het nu wel saaier zonder L

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een anticlimax! Na L komen ze met een M en een N aanzetten en doen hetzelfde truukje nog een keer. Het vervolg is compleet uit de lucht gegrepen. Erg zonde

8. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het daarentegen nog steeds een moddervette serie

Waarom maakt Light zich nou bekend?!! Als Near gewoon zijn gezicht bedekt dan kan Misa hem nog niet vermoorden :eek:

9. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    deathnote is egt de sjit.
    zon dikke tekenstijl, en een dope verhaal.
    is de 1e anime die mu egt boeit eigenlijk

10. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de tekenstijl niet zo heel bijzonder eigenlijk, aardig wat anime gebruiken die.
    Ik moet wel zeggen dat het verhaal echt goed doordacht is.
    Zelf volg ik t nu ff niet meer en wacht gewoon totdat de serie klaar is, dan kijk ik ze wel achter elkaar.

11. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik check die sjit altijd bij een maat, alleen die heeft een nogal kleine monitor+ de ondertiteling is vaak fuckt op klein, en int engels.
    als we nu tog bezug zijn.
    kan je niet ergens NL subtitles downen?

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlandse subs heb ik nog niet gezien en dat zal denk ik ook wel een tijdje blijven, maar hier zijn ze altijd in goede kwaliteit met goede subs te vinden.

13. Shizzel

Shizzel Guest

Nooooooo... Kuro-Hana en Animanda hebben een C&D brief gekregen (Cease and Desist) en we krijgen voor de laatste 2 afleveringen dus geen subs; ik krijg trouwens ook geen connectie met de tracker voor episode 35 :'-(.

Why?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik volg het echt helemaal niet meer, maar dit is wel zuur....wat houdt zo'n brief precies in?

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Sub = Sue, Kthnxbye :+

16. Shizzel

Shizzel Guest

Een Cease and Desist brief is een officiƫle brief waarin staat dat iemand of meerdere personen moet(en) ophouden met het desbetreffende onderwerp, hier dus het subben en releasen van Death Note episodes.
    Viz, een bedrijf die de licenties van Death Note heeft gekocht, heeft de rechten om de episodes op DVD's te zetten en te verkopen, en als er dan groepen zijn die het gratis op internet zetten, willen ze dat stopzetten.
    Aangezien Kuro-Hana, Animanda en andere subbing-groepen geen rechtszaak aan hun broek willen hebben hangen, stoppen ze dus met subben en zijn wij de klos.

De laatste 2 afleveringen dus op subs van een andere groep wachten of de manga lezen :mad:.

17. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    www.deathnote7.com staat de nieuwe episode

heb hem net bekeken. damnnnnnnnn. kreeg bijna een hartaanval. nu weet ikw eer waarom death note een van de beste series is. hield het echt niet meer en weet niet of ik het nog uithou tot volgende week.

18. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god wat een pracht aflevering

volgens mij heeft N nog wel iets achter de hand.. hij lijkt zich totaal geen zorgen te maken

19. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgende week de laatste episode

20. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    wauw

het is gedaan

Deel Deze Pagina