1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antonie Kamerling overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Donwesje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat blijkt. Was iedereen maar zo gelukkig als jij.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff idd. Sommige mensen zijn zo naïef.
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nee ik zeg niet dat ik altijd gelukkig ben. Maar ik snap niet dat iemand met zoveel dingen (zoals ik al zei familie, carriere, vrienden, geld) nog in zo'n diep dal kan raken. Daar is niks naiefs aan. Er zijn zat mensen die zich gewoon niet zo snel druk maken. Logisch dat die mensen dit niet begrijpen.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Omdat sommige vormen gewoon een ziekte zijn waar je zonder medicijnen niet ver zult komen. En dat zijn geen depressies van 'ik ben ontslagen, wat voel ik me kut'.

    Ik maak ze verder ook nooit druk, en voel me eigenlijk nooit klote ofzo maar dit is stukken anders. Ik kan beide kanten wel begrijpen.
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je het weer: 'niet zo snel drukmaken'. Er zit veel meer achter. Nee, ik kan je niet vertellen wat, maar het is niet even een dipje.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    En dit my friend zegt dus echt helemaal NIKS! Geld maakt niet gelukkig, remember? Hoe rijk je ook bent, hoeveel shit je ook kunt kopen, hoe goed je het ook voor elkaar hebt, mensen kunnen nog steeds diep ongelukkig zijn.

    Mijn pa heeft na zijn scheiding na heel wat jaren ineens weer een vriendin gekregen, getrouwd en supergelukkig. En toch nog elke dag voelt hij zich shit, het is een depressie, zal wellicht nooit meer overgaan. Hij heeft het nu zoveel beter en leuker voor elkaar dan eerst, maar plenty dagen dat ie zich echt super super shit voelt.

    Er moet sowieso nooit te makkelijk gedacht worden hierover vind ik. Ik heb een goede vriend die begin dit jaar met gekke verhalen op zijn hyves en MSN kwam, steeds negatiever werd het. En het kwam erop neer dat hij er gewoon zo klaar mee was dat hij er een eind aan wilde maken. Ik heb mijn best gedaan samen met anderen vrienden om hem ervan af te praten en dat is gelukt. En voor hetzelfde geld was het puur aandachttrekkerij en echt bluf,maar je weet het nooit. Beetje jammer en tragisch om er later achter te komen dat iemand het toch gedaan heeft.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Godsamme, wat een gekut om niks.

    Als iemand toch vind dat het laf is dat je zelfmoord pleegt moet die beste persoon dat toch zelf weten?

    Ik vind het hartstikke sneu dat hij zelfmoord gepleegd heeft. Hij laat wel even 2 kinderen en een vrouw achter. Dat je depressief bent en geen zin meer hebt in het leven is natuurlijk vrij kut. Zelfmoord vind ik laf, maar deze beste man had al jaren depressie na depressie. Op een gegeven moment ben je gewoon op, en is dit de beste optie.

    Ik kan het begrijpen. Van beide kanten ...
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    En dan vind je t raar dat ik het niet begrijp als je het niet eens uit kan leggen? 8) Leuk dat je dan met zo'n flauwe post aankomt met "oeh was iedereen maar zo gelukkig als jij". :thumbs:

    Luister, ik begrijp depressies verder wel, ik weet dat het een ziekte is. Maar nogmaals: Zoals het er nu op lijkt had die gast gewoon een goed leven, een paar dipjes, maar hij mag echt niet klagen vind ik hoor. Laat staan zelfmoord plegen. Maar het zal wel weer aan mijn naïviteit liggen, heh. :9
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken die man niet, dus ik weet niet waarom hij depressief werd. Wat ik je wel kan vertellen is dat je 'voor die paar dipjes' waar jij het over hebt niet naar een psychiator gaat. Ik ben net zo benieuwd als jou naar de reden waarom hij depressief werd, zijn leven zal niet zo perfect zijn geweest als wij denken.

    Verder vond ik jouw post een beetje minachtend richting depressieve mensen, dus dan geef ik een bijtende reactie terug. ;)
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dude, van de 5 dingen die ik opnoem neem je natuurlijk weer geld eruit. :+ Lekker weer. Maar de waarheid is dat ik nog dagelijks in de krant lees dat mensen zelfmoord plegen omdat ze in de put zitten met de financien. Dus geen geld maakt vaak ongelukkig, dus geld maakt ook vaak gelukkig.

    Geld maakt gelukkiger.

    En ik ga slapen. :9 Toedels.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geld maakt het leven makkelijker niet gelukkiger. Zeker niet op de lange termijn.
    Geluk kan je niet kopen.
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Geld maakt wel gelukkig.

    Volgens mij weet ik nu precies wat voor een reactie hier op gaat volgen. 8)
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar weet jij helemaal niets van. ^^
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.583
    Ik ben benieuwd of de mensen hier na een enorme depressie na depressie liever met tegenzin doorleven of er een einde aanmaken.

    Ook moet iedereen zich afvragen of zelfmoord wel altijd een keuze is. Soms heb je geen controle meer over jezelf!
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    I could live a little better with the myths and the lies
    When the darkness broke in I just broke down and cried
    I could live a little in a wider line
    When the change is gone - when the urge is gone
    To lose control
    When here we come
     
  16. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfmoordenaars zijn niet laf, die zijn doodziek. En als je dit zelf niet heb meegemaakt kan je je niet voorstellen hoe erg deze ziekte kan zijn.

    Iemand die bijvoorbeeld kanker heeft, kan nooit precies aan iemand uit leggen aan iemand die dat niet heeft (gehad) wat dat nou met je doet.

    Beide zijn ziektes. Echter depressie wordt door heel veel mensen, zie dit topic, niet erkend als zijnde een levensbedreigende ziekte. Dat kan het wel degelijk zijn.

    Depressief zijn is niet zomaar een kwestie van je kut voelen, nee een echte depressie gaat veel dieper. Mentaal, maar ook lichemelijk. Het sloopt je. Een depressie heb je 24 uur per dag. Je lichaam slaat op hol, afvallen en of aan komen, zweten, rillingen, emotioneel, geen etenslust meer, je slaapt superslecht, en langszaammaar zeker gaaat je lichaam dit niet meer trekken.

    Je wordt letterlijk moe. En als je lichaam in die fase is, doodziek dus, dan breekt vroeg of laat je mentale weerbaarheid. Je knakt gewoon. Je wordt onbewust zeer onverschillig. en je merkt eigenlijk niks meer van de warmte die je ontvangt van bekenden, vrienden, ouders etc etc.

    Je bent ziek, doodziek, je voelt je allen, je voelt je waardeloos, je bent moe, en dan kan het zover komen dat je het doet............


    Ik kan het amper droog houden nu ik dit type. Maar neem van mij aan, een depressie is echt een hele zware ziekte.

    Het evrveledne allen is dat als je je been breekt, dan ziet iedereen dat ook, en iedereen snapt dat dat voor de rest van je leven een zwakke plek blijft. Dat geldt voor depressies ook. Heb je er 1 gehad, dan blijf je daar een zwakke plek aan over houden. Alleen dit zie je dus niet, of een ander ziet dat niet, jij weet het natuurlijk.

    En dit is eigenlijk het meest vervelende na een depressie. Men denkt hij is er weer boveneop, maar houdt gee rekening met die zwakke plek.

    Kloteziekte!!!!!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ach als je het laf vind zie je de wereld blijkbaar nog vanuit je pampers...

    Aan de andere kant, je mij een paar miljoen geeft ben ik echt wel een stuk gelukkiger :+ Stel dat je alle leuke dingen kon doen die je wilde. _O__O_
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dit is gewoon naíéf gedrag nu vind ik hoor. Ik zei ook 'hoe goed je het ook voor elkaar hebt' en daaronder vallen dingen als carriere, je relatie, en ga zo maar door onder. Leek me toch vrij duidelijk dat ik gewoon van alles bedoelde en echt niet alleen maar geld. Daarom noemde ik het voorbeeld van mijn vader ook.
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk gezegd!!Doe geeen uitspraken als je niet weet waar je over praat man!!!Ben je zelf ooit wel eens zo depressief geweest dat je zoveel pijn had dat je je ogen niet open kon doen?Is voor jou niet te begrijpen,maar mensen die depressief zijn,zijn gewoon heel erg ziek!En op een moment komt het zover dat je gewoon weg wilt omdat je er heilig van overtuigd bent dat je je vrouw en kinderen alleen maar heel erg tot last bent!En je hebt echt zoveel pijn dat je dat niet meer wilt.

    En nee ik ben zelf nooit depressief geweest,maar ik heb er wel ervaring mee en heb mezelf behoorlijk goed ingelezen!!

    Misschien ook wat voor jou?!!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Verschrikkelijk nieuws dit! Echt verschrikkelijk voor Isa en de kinderen. En ook echt verschrikkelijk voor Antonie zelf, dat hij zover was, dat hij dit als enige uitweg zag.

    De mensen die Antonie laf en eikel noemen voor dit, weten niet waar ze het over hebben en zijn gewoon kortzichtig. Je weet niet hoe diep en diep depressief deze man was. Als je echt helemaal in het putje zit en niks helpt, dan ben je het echt helemaal kwijt. Je weet niet wat er precies allemaal speelde in zijn leven. Mensen die zo depressief zijn, zijn de weg echt helemaal kwijt.

    R.I.P. Antonie
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina