1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antonie Kamerling overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Donwesje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Lees eens mijn bericht goed door. En ja, depressie is een ziekte. En over dat laatste: :emo:
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja dat klopt, en het zelfde geld ook voor de nabestaande. Alles waar je om geeft en investeert komt een einde aan. Niks heeft daarom nut. Het leven heeft geen zin meer.

    Vind je het gek dat je depressief bent? 8)
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ziekte eigenlijk niet het juiste woord, maar ik snap je punt.

    Come on, please, doe even normaal.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :lol: Kom op zeg.

     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet zo raar eigenlijk.
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Inderdaad. Goede zaak dat meer mensen hulp zoeken.
     
  7. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is Antonie Kamerling in besloten kring begraven in Amsterdam........:'-(
     
  8. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    selfish...
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Too soon?


    Too soon.
     
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Ja, want hij had beter heel Nederland uit kunnen nodigen :emo:
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    In de Arena met de tv ploeg erbij! :lol:
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Beetje kortzichtig..
     
  13. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    dat is zelfmoord altijd tegenover je nabestaanden
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Daar kun jij niet over oordelen. Het is niet dat je denkt joh ik voel me niet zo jofel vandaag, ik stap maar uit het leven. Je weet niet wat er allemaal aan vooraf gaat en hoe diep iemand in de put moet zitten. Voor je zoiets doet bedenk je je echt wel heeel goed wie je achterlaat. Laat wat mij betreft alleen maar zien hoe erg iemand zich gevoeld moet hebben. Daarom vind ik het wat kort door de bocht om daar zo makkelijk over te oordelen.
     
  15. Scorp

    Scorp Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Jee..............Wat een onnozele mensen hier....
    Of misschien kunnen ze er niks aan doen daar de meeste geen levenservaring hebben, of een laag ontwikkeld eq...denk het, als je dit LAF noemt, en dat is dat....
    whahaha lach jullie uit, waarom omdat jullie meteen Antonie achter na zouden gaan bij het voelen, of shit dat kunnen jullie niet,, nah bedoel met meemaken van wat hij heeft meegemaakt!!!!

    Hij zag er fysiek nog zo goed uit he voordat....;)..
    Hij beleefde geen plezier meer met alles in zn leven, en hey weet niet helemaal van de hoed en de rand, maar een diagnose manisch depressief IS EEN ZWARE DIAGNOSE eq loze!!!!

    Wees blij dat je plezier kan voelen, je goed kan voelen over wat je heb gedaan op een dag, of trots op wat je hebt bereikt, in je eq loze leventje, jah snappen jullie dit, ....Moet wel toch, hebben hier toch wel met homo sapiens te maken op dit forum...:D
    We gaan verder, daar we het helemaal omdraaien, dus neem al het plezier weg, het goed voelen, opstaan in de morgen en je kut voelen, en HEEEYYY dat alles zonder echt aanwijsbare REDEN, en mocht die er wel zijn is het meestal een kapstok om het aan op te hangen, terwijl eigenlijk niks goed aanvoelt!!Je minder pleziert...

    Daarnaast begin je te beseffen dat je plezier ontbreekt, HELP wat is dat, komt het....
    Gek je ziet je kind, je ziet je partner, je doet je werk, maaar niks geeft je een langdurig goed gevoel, goed enof beter aanvoelen worden momenten van zeer korte duur, om meteen zonder reden weer onder te dompelen in mist, mist daar je leven zo aanvoelt.
    Ja zon grijze dag in de winter....X10!
    Snap je me een beetje, probeer het voor te stellen, daar we er nog niet zijn..
    Nee snap je me niet, wel neem de meest kutte ervaring uit je leven, of je slechtste dag, ja echt die dag dat je je zo kut voelden maar het niet kon uitte of begrijpen...En dan nog es X10.
    Wel iedereen die laf of dergelijke hier neerzet, wel ook jullie moeten een perioden of een zware kut dag nog naar voren kunnen halen niet...Die dag..X10

    Wel combineer die kut dag even met het niet MEER goed aanvoelen van geluk, je plezier is weg ja weg zeg ik!!!En nee die andere hoed op werkt ook niet meer, of je lolbroek aantrekken, nee niks meer...Gewoon niks, of heel weinig..
    Wel vermenigvuldig dit even met blijvend of steeds weer terug komend of een blijvend gevoel.....=(
    Ja weken maanden, jaren, het gaat maar door en JIJ die zo stoer is, die op een forum neerzet LAF, wel ineens komt de gedachte, de sluip moordenaar noemen ze het ook wel, en sluipen kan die serieus goed, langzaam je leven in, om jou alleen maar depri en of verloren te laten aanvoelen.

    Ow enja ineens besef je het, het dringt door, beng nog een klap erover heen.Ik geniet niet meer terwijl ik die audi voor de deur heb staan, je koophuisje heb, je vrouwtje, je kindjes, je ow zo leuke baan, die ooit zo leuk aanvoelen, he gek ik heb alles...Althans he ;)...Nee besef je hebt al het materiaal, maar het correspondeert niet meer met je gevoel, en dan de nekslag...
    Andere merken het, klap een NEK slag daar je beseft dat je je niet meer kan geven als tevoren.Nee en dan kijk je je partner aan, je maatjes, je kindjes, en dan komt het, je voldoet niet meer aan je eigen gevoelswaarden, en gaat je NAAAAAAST alles ook nog eens super schuldig voelen, tegen over de rest.....
    LEUK, nee...En hey geen dag, geen week gaat voorbij zonder die mist, die overigens voor iedereen een ander niveau kan hebben, maar weg gaat het niet.......GEK he, en de sluipmoordenaar doet ondertussen zijn werk, 4 sure....
    Zijn ding in het vormen van de gedachte die iedereen hier als laf bestempeld hahaha, wel ook jij en jij en jij gaat die gedachte krijgen, de gedachte weet je, het hoeft voor mij niet meer, laat me maar.....Beter ben ik...Dood...jah...
    Ondertussen gaat je leven verder, en jij die niet meer mee kan doen, raakt achterop, MAAR HEY, we zijn zo sterk he, zeggen dat je doom gedachte heb kan niet NEEE hahaha echt dit is mijn punt, uiteindelijk zal de doodsgedachte het winnen van ik moet doorzetten, en nog een zet is wat je nodig heb om op een zeer slechte dag je zelf zo fuckedup te voelen dat je die gedachte omzet in een daad....
    Jah iets wat je nooit had begrepen, en daar sta je je voert het uit, meeste lukt het, sommige slagen bij de tweede keer, maar het stopzetten van je leven is wat je doet..Om niet meer te voelen wat je voelden, berooft omdat je jezelf niet snapte, niet meer mee hoeft te draaien in een wereld die je niet meer bij kon houden!
    De wereld die bleef ontkennen, of er niet aan wou dat je eens niet gewoon bij de huisarts langsgaat en weg is uhm dat...Nee dat je ander soort hulp nodig heb, hulp die er is, je handvatten geeft om er mee om te gaan..Hulp die je niet de kant op stuurt die velen je opsturen, daar die meestal eindigt bij een afgrond.Daar niet accepteren,jezelf niet begrijpen, in deze cultuur laf is, en vallen of zelfs springen is wat je uiteindelijk nog als enige weg voorhanden ziet............En dat is ZONDE...
    De man zag er daarnaast ook niet op en top meer uit, daar zelfs dat, je eetlust gezondheid niet meer op de voorgrond staat, of wat dan ook..Fysiek bewijs hoe zwaar en invloedrijk zoiets is op je leven.
    Nee mensen niet laf maar eigenlijk heel moedig dat deze mensen met zon zware last, een last die niet te zien is, zo doorploeteren in hun leven. Om soms ook te voelen wat voor velen als zo vanzelfsprekend word ervaren..
    Nee moedig, en met de acceptatie en juiste hulp had de man misschien nog geleefd, tja mentaliteitsverandering over dit onderwerp zou levens kunnen redden, echt..

    En nog dit, sta je naast iemand onderhevig aan deze problemen , probeer niet te helpen maar te sturen richting hulp.Daar je als mens te dicht op iemand kan staan om concrete hulp aan te kunnen bieden. Je niet kunnen verplaatsen of begrijpen in hoe het voelt kan juist erg tegenwerken.
    Iemand die van je houd zegt er is niks, terwijl jij je alleen maar kut voelt, vernauwd, dus besteed uit!!!

    Groetjes van een hulpverlener,
    met ervaringsdeskundigheid.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2011
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  17. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
  18. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook de manier waarop getypt is heb ik het opgegeven om me in deze discussie in te lezen
     
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is 35, wtf! 8)
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heerlijk, zo een heel verhaal typen maar waarschijnlijk heeft niemand zin om het te lezen omdat het op deze manier is getypt. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina