1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Asian Screen titels hier!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 11 jan 2006.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Save the green planet... echt een aanrader.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Schopje, ik wil meer tips ;-)

3. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Aziatische films zijn echt wel heel mooi om te kijken. Ik heb er een stuk of 30 op dvd. En het zijn bijna allemaal pareltjes. Vond de grudge 2 bijvoorbeeld veel beter dan ik dacht. Horror films zoals : one missed call en the eye zijn echt heel spannend. Maar ook titels zoals bad guy, oasis en audition maakten veel indruk op me. Soms zijn ze erg moeilijk te begrijpen maar vaak erg lekker tussen al dat hollywood geweld!

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Azumi laatst gezien, lekker veel hack n slash, verdomd lekker wijf als hoofdpersoon :9 . Mijn nacht toen kon niet meer stuk. :D

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is de eerstvolgende film die ik ga huren!

@sanderlagrande: tnx voor de tips _O_

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ben zelf wel erg benieuwd naar natural city. Hoop dat ie binnenkort es op mtw asian screen komt:)

7. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Natural city is best een goede film. Vond het alleen best lastig te begrijpen! Op een gegeven moment komt er hele mooie muziek in de film.

8. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    heb laatst Casshern (correcte naam?) gezien op mtv maar begreep er geen ene bal van, wel vette effects. Kan iemand mij vertellen waar het verhaal nou in hemelsnaam over ging. Komt misschien omdat ik het begin niet heb gezien..

Deel Deze Pagina