1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Asielzoekers, wat vind jij ervan?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door da -Z-, 8 jul 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb je het begin van de thread wel doorgelezen mannetje? Asielzoekers kunnen op meerdere manieren de nederlandse economie helpen doordat ze of kennis of geld meenemen naar nederland. En eerlijk is eerlijk, dat is al heel wat meer dan de meeste xbox-gamertjes hiero die nog géén belasting betalen :{

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    hmmm geld geld.. dat hebben die mensen niet zo veel... misschien kennis.. maar ja ik laat me hier niet meer verder over uit anders word ik te fanatiek en dan.. kan het nog wel es mislopen..

Ieder zijn eigen mening zeg ik altijd maar :);) No hard feelings.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja maar als er meer mensen komen moeten we ons kapitaal ook onder meer mensen verdelen en wordt de economie slechter (zie De Geo Basisboek). Die asielzoekers brengen echt niet genoeg geld/kennis mee om daar tegen op te kunnen (niet iedere asielzoeker werkt, gepensioneerde asielzoekers heb je ook nog).

4. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    enzo is het maar net.

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dan moet er ook in het Geo Basisboek(???) staan dat meer mensen ook meer arbeidskrachten betekenen. Hoe help je een economie er bovenop? Door te bezuinigen of door banen te creeeren? Banen creeren zodat je geld meer kan rondpompen is alleen maar goed voor een economie. Nee hoor, geef die asielzoekers maar een baan!

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ehm makker wat denk je van de op dit moment te veel bedrijfen die falliet gaan ? en veel mensen worden ontslagen!!
    Dus op die asielzoekers zitten ze al helemaal niet te w88 het spijt me zeer

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zeg nou zelf. Waarom zitten er tuinders in het Westland met een groot werknemers tekort? Waarom heeft het schoonmaakleven een groot tekort aan mensen? Nou? Omdat men geen zin meer heeft om die gore klussen op te knappen. Tevens zou het wetenschappelijke leven momenteel op zijn gat liggen als er geen buitenlanders waren geweest om wél te doceren of te promoveren! Waarom? Omdat dat moeite kost!!
    Maar wat ik duidelijk wil maken is dat tegenwoordig asielzoekers zo negatief in beeld worden gebracht terwijl we er in vele gevallen wél van afhankelijk zijn!! En dat vind ik vreemd. Het is té makkelijk om te zeggen van o o o het gaat zo kut, het is allemaal de schuld van de asielzoekers

8. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

WORD _O_

9. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ze komen met zijn 100.000 duizenden naar nederland enzo veel schoonmaak werk is hier niet hoor..

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Met z'n 100.000'en? Per jaar? Per maand? Per dag? Wat bewijst dat? Er worden ook zovelen weer terug gestuurd! En blijkbaar is er zoveel schoonmaakwerk: al eens in de etalage van de uitzendburo's gekeken?

11. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm nee heb daar niks te zoeke ;)

12. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    eyz maar zeg nou eerlijk omdat je zo fanatiek bent waarom .. zet je eigenlijk zo'n tread op ?

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Je zou het eens moeten doen, je zou ervan schrikken.
    Bij mij op m'n werk maken ze gebruik van asielzoekers omdat geen enkele nederlander zich aanbiedt als schoonmaker (en dat komt echt niet omdat het zo smerig bij ons is...)

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik fanatiek? Valt wel mee toch? Ik ben geen SP stemmer als je dat bedoelt. Ik ben alleen die meer dan negatieve berichtgeving over asielzoekers zat. Natuurlijk gebeuren er nare dingen, natuurlijk! Ik ben ook niet achterlijk. Maar de focus ligt er nu op om asielzoekers alléén maar negatief af te schilderen en dat bestrijd ik

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    heyz.. je antwoord niet op mijn vraag. ja op mijn werk moeten ze minstens 7 buitenlanders aannemen.

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Alleen als je een geldige reden heb mag je blijven. Het jarenlang procederen moet afgelopen zijn. Ben je hier neit geldig dan ga je terug simpel.

En dat we afhankelijk ervan zijn valt wel mee. De regering moet gewoon meer moeite doen.

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik denk dat je de Nederlander bedoelt Ugamer. De regering heeft het te druk met regeren. Ofzo...

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Eerlijk gezegd vind ik dat je het economisch belang van asielzoekers iets te zwaar overdrijft. Je doet net alsof de economie afhankelijk is van deze mensen. Persoonlijk vind ik dat we juist de Nederlandse werklozen dit werk moeten laten doen. En als men dit niet wil, maar liever op hun luie reet hun uitkering afwachten dan moet deze gewoon zwaar worden gekort of afgenomen. Daar komt nog eens bij dat een groot gedeelte van de buitenlanders hier illegaal werkt en dat draagt toch ook niet bij aan onze economie of wel?

19. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij ben je beetje blind Da-Z waarom heb je nu deze tread geopend?

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Precies GothicRulez! Je maakt mijn punt!! Waarom zijn wij als land afhankelijk van buitenlanders?? Misschien overdrijf ik het, maar bepaalde bedrijfstakken kunnen niet eens meer zonder buitenlandse arbeidskrachten! En dat mag best wel gewaardeerd worden. Nogmaals mijn punt, we hebben het zelf zover laten komen, laten we die mensen dan ook enig respijt geven!

Deel Deze Pagina