Asielzoekers, wat vind jij ervan?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door da -Z-, 8 jul 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeeh, ik heb al 3x (!!) antwoord gegeven op je vraag...

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
  3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Juist dat bedoel ik dus

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Pffff, léés je mijn texten wel? Blijkbaar niet!! Waarom zou ik niet durven antwoorden??? Nou momentje, ik zal ze NOG EEN KEER quoten, geef me ff 2 minuten. Ongelooflijk...

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    jah al die texten heb ik allemaal wel gelezen maar echt duidelijk is het allemaal niet. ..

6. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Keep it clean guys :+

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dan nog ff een keer alles bij elkaar. Heb geen zin meer ze te editten dus alles staat door elkaar. Geef maar een seintje als je het nog niet snapt...

Maar wat ik duidelijk wil maken is dat tegenwoordig asielzoekers zo negatief in beeld worden gebracht terwijl we er in vele gevallen wél van afhankelijk zijn!! En dat vind ik vreemd. Het is té makkelijk om te zeggen van o o o het gaat zo kut, het is allemaal de schuld van de asielzoekers

Ik ben alleen die meer dan negatieve berichtgeving over asielzoekers zat.

Misschien overdrijf ik het, maar bepaalde bedrijfstakken kunnen niet eens meer zonder buitenlandse arbeidskrachten! En dat mag best wel gewaardeerd worden. Nogmaals mijn punt, we hebben het zelf zover laten komen, laten we die mensen dan ook enig respijt geven!

Ik vind dat Nederland meer asielzoekers moet opnemen!!!

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    oh ok kijk nu snap ik het ;)

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hehehe, maar je mening? Dat heb ik ff gemist hahahaha

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    1 ) we nemen al meer asielzoekers op dan de meeste landen om ons heen dus dat slaat nergens op

2 ) het valt echt reuze mee met die "negatieve" beeldvorming.

volgens mij wil je gewoon een discussie uit lokken.. ook goed natuurlijk.

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Daarnaast hebben we al meer dan genoeg asielzoekers. We moeten eerst eens zorgen dat we dat op orde hebben. Daarom ben ik voor wat pim eerst wilde doen. Gewoon grenzen dicht en zelf je problemen oplossen.

12. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dat er een bepaald aantal asielzoekers naar nederland mag komen want anders raakt nederland overbevolkt en deze asielzoekers hebben ook recht op werk..

Maar daarvoor moeten ze wel wat doen.
    zoals bijscholing en ze moeten niet denken dat ze als ze hier zijn ook al het recht hebben om te zeggen wat ze denken.
    eerst beetje hier komen en nu willen ze bijv ook al een buitenlander in de regering hebben kijk dat gaat me te ver.

Of als ze een erge misdaad begaan dan heb ik het niet over stelen.. (maar ook dat als dat meerdere malen voorkomt)

gewoon keihard terug sturen naar eigenland.

EN verdomd nu heb ik kramp in de vingers.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeej, Ugamer we zitten in een forum toch?

Maar de berichtgeving rondom asielzoekers is écht slecht! Dat kan je niet ontkennen. Het woord alleen al (asielzoeker) roept bij de meeste nederlanders alleen maar negatieve associaties op. En ik probeer in dit forum dat een beetje om te draaien. Asielzoekers doen namelijk ook een hoop goed dingen die alleen niét belicht worden in de media. En ik ben het met je eens dat de omringende landen meer hun steentje bij zouden kunnen dragen om asielzoekers op te nemen.

14. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

:mad:

Jij hebt makkelijker praten, die mensen niet ...:'-(

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    jah iedereen heeft zo zijn probleempjes wel ...

16. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

Dus jij vergelijkt dit, met mijn probleem op school, of iets dergelijks? |:-

17. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    hehe nee. ;) trouwens heb je problemen op school ? wil je erover praten :p:) nieuwe discussie :):)

18. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    hahaha lol, neej ik voel me al een jaar of 2 slecht...het gaat niet goed....ik denk dat ik verder in de problemen zak, ben al eens met de rechter in aanraking gekomen...

een slimme jongen, rustige jongen, die het zover laat komen :'-( |:-

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Mensen mensen mensen... Wij hier problemen...???? Hou toch op!!! Dit is een van de weinige landen waar je geld krijgt als je werkloos bent!!! Man, je hebt hier alle primaire levensbehoften gratis en voor niks!!! Hier problemen, je bent echt simpel als je dat durft te zeggen!!

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat betreft het zogenaamd "vuile werk" waar hier over wordt gesproken. Dit werk wordt toch grotendeels door Turken, Marokkanen, Antillianen en seizoensarbeiders uit bijvoorbeeld Polen gedaan en niet door asielzoekers? De meeste asielzoekers mogen trouwens niet eens werken van de regering om te voorkomen dat ze hier in Nederland willen blijven. Vandaar ook dat een groot gedeelte de illegaliteit induikt en zoals ik al eerder vermelde, dit heeft geen positief effect op onze economie. Dus het nog meer opnemen van asielzoekers is IMO onzin.

Deel Deze Pagina