1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Asielzoekers, wat vind jij ervan?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door da -Z-, 8 jul 2003.

1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    heyz trouwens nederland is het 4e beste land om in te leven :confused:

2. BenjiWL

BenjiWL B00b

Leuk Bevonden:
    0
    De westlandse tuinders zijn idd wel afhankelijk van buitenlandse werknemers, maar die werken veelal illegaal, ik werk zelf ook in een kas waar legale allochtonen werken maar er zijn zat tuinders die illegalen hebben lopen. Er loopt niet voor niks een WIT-team in het Westland rond, die zou er nooit zijn als alle buitenlanders legaal zouden werken.

Waar kom je trouwens vandaan Da -Z-? Naaldwijk??

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Meer opnemen is mogelijk. Maar maak die hele mallemolen van "wel legaal niet legaal" sneller!!! Ziehier een mooie taak voor onze eigen bak ellende/balkenende

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb gewoond in Nootdorp :)
    Maar daar woon ik niet meer!

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog meer? Asielzoekers dragen zeer weinig bij aan de economie hoor. Hoeveel kost het niet om ze van tijdelijk onderdak te voorzien, het regelen van een nationaliteit, en dan ook nog eens de uitkering waar veel asielzoekers ook weleens op willen gaan teren. En bovendien, hoe kan het ooit goed met de economie gaan als er MEER mensen komen en evenveel banen? Dat kan dus niet. Bovendien krijgen we dan letterlijk buitelanders die onze banen inpikken gedrag. En dan heb ik het nog niet eens over het relatief hooge criminaliteits gehalte onder asielzoekers... Ik ben niet extreem rechts ofzo, maar ik vind toch wel een beetje 'eigen volk eerst'...

Daarom ALLEEN asielzoekers opnemen die politieke vluchtelingen zijn. En als het ff kan ook dit zo veel mogelijk proberen te beperken, door bijv. geld uit te trekken om de vluchtelingen in hun regio op te vangen (ideetje van Pim).

6. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    tja, je quote nét dat ene zinnetje waar geen inhoud in zit...
    als je nou ff het verhaal erbij neemt................

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

Een advies: lees aub eerst ff de voorgaande pagina's door. Hier is al verschillende malen over gesproken. Anyway, ik ga aliens schieten hahaha (HALO) laterz

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Edit: post deleted.

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  9. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    waar gaat dit over? .............

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja sorry, beetje offtopic, maar de discussie is nu toch wel zo'n beetje klaar. Iedereen herhaald nu toch maar elkaar. Ik zal de post trouwens deleten.

11. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Tja je hebt gelijk, deze discussie is al zovaak gevoerd...
    Met de oude garde van XBW, er is toch nog zo'n thread, waar jij actief in was ??

12. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    da -Z-, je zegt dat veel asielzoekers het 'vuile' werk opknappen, bijvooorbeeld bij tuinders, omdat de Nederlanders dat niet willen doen. Volgens mij is dat niet helemaal juist. Ik denk dat er genoeg Nederlandse arbeidkrachten zijn die maar al te graag dat werk willen doen, maar dat niet kunnen omdat tuinders liever de erg goedkope illegaal werkende asielzoekers in dienst nemen. En de Nederlandse arbeidkrachten dus werkloos thuis zitten.

Deel Deze Pagina