1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn wel erg zorgeloos hoor :+

Ten eerste, het schelden is inderdaad jammer, maarja wat doe je eraan, is ook niet zo onoverkomelijk.

Maar het agressieve wat mensen tegenwoordig hebben vind ik erg jammer. En zelfs al wil je er niks mee te maken hebben kun je het ongewild toch over je heen halen.
    Tot slot; Agressie en schelden beperken zich niet enkel tot de grote steden, maar ook bijvoorbeeld in de provincie zeeland. Laatst stond ik op het station in middelburg om een uur of elf 's avonds, zijn er een paar van die 'gangstahs' een jongen in elkaar aan het trimmen voor zn mobiele telefoon.

Politie gebeld, 3 auto's op station goes, hele trein doorzocht, ettertjes zijn natuurlijk nergens te bekennen. Kortom, het is en blijft een gevaar...

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    ******(<---censuur op xbw :eek:) hoort er bij in Den Haag. Hoor het elke dag meermaals. Erger me er ook niet aan, het vervult dezelfde functie als kut of whatever. Ik heb vooral een hekel aan die gasten die altijd groepjes vormen en een beetje stoer gaan doen als jij in je 1'tje/met z'n 2'en ben.

3. RayRipper92

RayRipper92 4 8 15 16 23 42

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ... jij snapt het :+

4. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Ja... die Gangtah Homie Dawgs kunnen niks alleen :9 Negeren lukt altijd het beste voor mij maarja ik ben 15 ... denk wel dat 25 jarige GangDawgHomieThugzzzzz ofzo zich wel anders gedragen

5. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm o.k. wat je eigenlijk bedoelt is (gedwongen)kluizenaar, klinkt het zo wel slecht genoeg voor je :9?

Hallo je bent 15, je zou vrij moeten kunnen rondwandelen met je vriendinnetje en om een uur of 7 nog door de stad kunnen wandelen of in een park i.p.v te denken om een kluizenaar te worden zodat die lastpakken daar wel een goeie tijd van hun leven kunnen hebben daar buiten. Maar dat kan ik wel begrijpen als ik al die gastjes zie rondhangen in de park.

En de overheid doet heir NIKS aan :mad:. In elk geval wat ze ook doen, het wordt hier op straat alleen maar erger.

PS: je komt toch ook vaak op xbox360only.nl of niet :p?

Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  6. Bartos89

Bartos89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in gameberg is het ook vrij rustig.... zijn we alleen bezig met gamen en niks anders :9:9

7. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    In Game-Land is het ook slecht hoor ... kijk eens naar Amerikanen :cool: Dikke niksnutte die in het echte leven niks kunnen maar op Xbox Live stoer doen :mad: Is er niks meer Scheld-Vrij en Multiplayer ? :'-(

BTW ... ook een Heroes fan Bartos ?

8. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik doe op bijna ieder bericht een comment 8) Ik zit ook op Games.Fok.nl / TV.com / Moviemeter.nl / Xboxworld 8) En ik maak nog tijd om te xboxen :)

En ja om in het park te lopen met een vriendinnetje mis ik nog 1 ding ... raad maar wat het is :lol:

9. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    He, leuke discussie dit!

Maar wat zou je er aan kunnen doen? Iemand daar al over nagedacht? Anti vloek campagnes houden?:

Denk dat veel mensen die schelden vaak niet eens weten wat ze roepen.

10. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe te veel werk .. moet de regering doen!!!! |:-

11. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Waarom alleen de regering? Als jij als burger met een goed plan komt en dit kun je zo goed uitleggen kun je er hopelijk nog iets leuks uithalen. Waarom niet meedenken voor een oplossing van een probleem waar jij oa mee zit? Zou wel leuke wedstrijd zijn: bedenk iets tegen vloeken.

12. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lolz grappig ik ben Punjabi_MC op 360only.nl. Je posts zijn wel altijd leuk om te lezen man ga zo door \o/.

Je mist 1 ding zeg je he... hmmm misschien handig als zo een iemand naast je loopt aan je andere zijde:

of deze:

of bedoelde je iets anders haha :+

13. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dacht ik al .. op Xbox360Tags.nl stond er ook al Punjabi bij :thumbs:
    Teminste is er iemand die mn posts leuk vind .. sommige mensen doen er nogal anders over :'-(

Maare ik had nog een klein ideetje ... Heeft iemand zin om een Clan te maken zonder scheldtaal :)

Scheldtaal is soms wel leuk ook ... kijk maar naar Chappelles Show of Tenacious D :) Enne Phantom ... kan je me je MSN in een berichtje sturen ?

14. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    He ... ik heb een Xbox360 met Gears of War... Overlord komt over 2 weken uit ... dus nog even niet :lol: Mischien als VideoGaming verboden word :)

15. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten de scholen eens onder handen gaan nemen. Wat je soms wel allemaal niet hoort in de kantine of zelfs tijdens de lessen O-). Ik vind dat ze er een rapport moeten maken van elk persoon die scheld en dat kan later mee gelden voor een stageplek of zelfs als je een baan gaat zoeken.

PS: sorry als dit te Hitler-achtig klinkt voor jullie

16. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja die soort mensen krijgen geen banen ... Je hoort het wel wat minder op HAVO/VWO dan op VMBO of lager

Maarja omdat ze met een groep zijn op school verzinnen ze weer een excuus en ze geloven jou niet omdat hun in de meerderheid zijn ... The World Is Unfair And Weird!!!!! |:-

Dit is mijn eerste discussie op XboxWorld ... Leuk begin :)

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en dan breken ze onze huizen af en dan zetten ze ons in tenten neer want zo zijn ze wel! Ja, en dan nog die euro heh, die maakt alles duurder. Ze hebben gewoon het gulden-teken uitgegumd en er een euroteken voor in de plaats gezet. Maar daar hoor je die hoge heren in Den Haag niet over!

Verder nog iets? :{

18. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik ken een leraar die er van beschuldigd werd om in de klas heel de tijd naar de benen van een meisje te kijken en het zelfs aangeraakt zou hebben terwijl ze zelf met echt van die hele korte strakke broek op school kwam. En voor de leraar ging zitten. Ik ken die meester goed en die zou zoiets neit doen. Ook de directeur twijfelde erg aan die meisje maar ik hoorde dat die leraar zelf ontslag had genomen. Je kan er niks aan doen gewoon :mad:.

19. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja iedereen moet zich zo kleden om populair te zijn en als ze niet bekeken wil worden ... doe dan een jurk aan ofzo O-)

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het schelden met ****** vind ik op zich niet zo erg, het is inmiddels zo standaard dat je er niet meer van opkijkt.

En als er een groepje van die G's op je af komt, moet je de meest arrogante kop trekken die je maar kan, en gewoon door blijven lopen. Zo beland je niet in een gevecht, en weten die ventjes wel dat jij je beter voelt dan hen.

Deel Deze Pagina