1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vind het allemaal maar een beetje overdreven, dit topic. Ik bedoel komop man, that's life. Is dit een algemene klacht tegen de mensheid? Want reken maar dat het in heel de wereld er zo aan toe gaat.

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mwa, ik ben het hier niet volledig mee eens,wel met het feit dat je voor jezelf moet opkomen.Maar...dan blijft nog altijd het feit dat sommige jongens als het ware laatbloeiers zijn, de verlegen en teruggetrokken types...
    Eens een keertje pesten kan géen kwaad, maar het mag niet blijven duren,begrijp je...
    Soms worden zulke jongens door vrijwel iedereen gepest , en dit omdat ze te braaf zijn, of gewoonweg niet sterk genoeg...
    Begrijp je ook , dan indien jij in zulke situatie verkeert wat voor een impact zulke pesterijen op je zelfbewustzijn hebben...Als je dus zulke gevallen in je omgeving ziet, laat het niet escaleren en grijp zonodig in, er zal je altijd iemand héél erg dankbaar zijn omdat je voor hem opkomt....

Nee, dat is niet normaal, destijds gebruikten enkelingen deze kk woorden om zich stoer voor te doen.Momenteel is het zo ingeburgerd dat het iedere betekenis verloren heeft, behalve voor diegenen die de hoogst kwalijke gevolgen van die kk moeten ondergaan,dus hoogste tijd om met zulke onzinnige scheldwoorden te stoppen of is jullie taal en mentaliteit nu al zo verziekt dat jullie niet meer zonder kunnen...

Edit:En het laatste vetgedrukte is een doordenkertje heren....

Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat iedereen wel eens vloekt, teminste in mijn leef omgeving ken niet niemand die nog nooit bv het woordje; kut of kloten gezegt heeft.
    word zelf ook altijd gek van die typ's(hier worden ze tjappie's genoemt, weet niet of dat overal in nl dat zo is) met die nike jasjes en dan zo'n nike petje die half op hun hoofd zit.
    raar volk vind ik het maar, ze kijken je altijd super agresief aan en je hoeft het ook maar niet in je hoofd te halen "verkeerd" terug te kijken of ze staan met z'n 10e om je heen met die kut opmerkingen van hun als; wat kijk je, moet je klappe?

wel vind ik het wel grappig wat voor'n mietjes het altijd zijn, ik heb dan de mazzel dat ik niet de slapste ben en weet dat ik ze meestal wel aankan.
    dus ik zeg nog wel eens van als ze vragen of ik klappen wil; oke kom maar op, dan zie je ze ineens heel raar kijken en je hoort ze dan denken: shit, hij is niet bang voor me wat moet ik nu doen?!

je moet tegenwoordig met het uitgaan echt uitgaan dat je niet perongeluk op iemand tenen staat of je hebt al ruzie... lekker wereldje leven we toch:thumbs:

4. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, Rayripper, kun je aub wat minder spammen met vaak zinloze posts? Dank je.

Anyway, schelden is tegenwoordig part of society. Het is een onomkeerbare verandering en dat zal na verloop van tijd ook vast weer afnemen. Denk dat het misschien wel toegenomen is dankzij de toenemende druk van de maatschappij en misschien inderdaad ook wel het verkeer. Live with it zou ik zeggen, als individu kun je er weinig aan doen behalve accepteren dat mensen dat nu eenmaal graag gebruiken. Ikzelf scheld ook veel, te veel misschien maar dat interesseerd me weinig. Ik doel nergens op met ******, het is alleen soms ff prettig om frustratie o.i.d. even van je af te spoelen door net even dat woord eruit te gooien. En sowieso, ik ben een Bosschenaar, als er ergens veel ''gevloekt'' word dan is het hier wel en heb daar dan ook veel van meegekregen in mn jeugd/opvoeding/school etc.

5. RayRipper92

RayRipper92 4 8 15 16 23 42

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ... iedereen floept er wel eens een woordje uit maar als het in elke zin is :mad:
    Zoals in de bus in Rotterdam of Spijkenisse :)

En ja de hele wereld doet het .. laat Nederland maar een voorbeeld zijn :)

6. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat sommige mensen pesterijen proberen goed te praten. Maar wat als het teveel wordt voor zo een jongen/meisje. Ook als je tegen ze zegt dat je die pesterijen te ver vind gaan en niet meer leuk vind. Meeste mensen merken dat ook maar toch blijven ze doorgaan met pesten, alsof ze er niet genoeg van krijgen.

En als op een dag zo iemand met de pistool in de klas binnenloopt en iedereen overhoop knalt dan is iedereen opeens weer tegen pesterij of dan is het de schuld van de jongen die iedereen neerknalde :confused: Ik zeg ook niet dat als die jongen iedereen overhoop zou knallen dat het O.K. is maar wie zijn hier nu de oorzakers van dit hele gebeuren he ?

7. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Moet een wet zijn voor pesten... gevangenis straf zijn voor zwaar pesten...

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik het woordje ****** vaak, als ik kwaad of gefrustreerd bent zeg ik gewoon ******, maar meestal in een ''normaal'' gesprek gebruik ik kenker. Het praat gewoon lekker weg... kan er verder niets aan doen.

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zelf scheld ik ook wel veel bedoel er verder niets mee,erg slecht ik weet het praat het ook zeker niet goed.
    Verder vind ik mezelf niet aso mischien kwa taalgebruik af en toe.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is in belgié dus al het geval, hier zijn al verscheidene mensen veroordeeld voor pesten op het werk,of op school....
    Hier lacht men er niet meer mee aangezien de relatie tussen pestgedrag en het aantal zelfmoorden een beklemmende vergelijkenis betoond..
    En zoals steeds zijn de zwakkeren in de samenleving hiervan het slachtoffer met alle gevolgen van dien...

11. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0

Maarja hoezo ?? Je kan toch ook wel als je gefrustreerd bent iets anders zeggen zoals : Vond het stom!... in plaats van : Vond het kenker! Het is gewoon irritant voor ''beschaafde :D'' mensen

:thumbs: Moet ook in Nederland gebeuren ... Pesten illegaal :D En dan ''erge'' scheldwoorden erbij ... maarja dromen zijn bedrog O-)

12. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0

Goed gedaan man, ik kan er helemaal niet tegen als mensen stoer gaan lopen doen tegen anderen hun vriendin.

En dat met die auto: LOL. Ik zie idd veel agressie in het verkeer, wat een mongolen.

Nog een ding waar ik slecht tegenkan: bouwvakkers die hun irritante bek niet kunnen houden (no offense to bouwvakkers, de meeste zijn chill). Dan loop ik met m'n vriendin en zie ik ze vanaf de andere kant van de weg staan te kijken (vooral als ik er wat meer "metal" uitzie zeg maar). Maar ze zeggen nooit iets als ik erbij ben. Dan loop ik echter een keer niet mee met m'n vriendin en dan krijgt ze wel van alles naar der hoofd geslingerd, wat een helden.

13. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen andere weg ofzo ?? Die niet daarlangs gaan...

14. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Mja, denk dat iedereen hetzelfde zou doen. Ben er niet trots op ofso, maar ik lig er ook niet wakker van. Als een gozer een slag voor z'n bek verdient krijgt ie um toch wel, als ik ut niet doe, doet iemand anders het wel.

Tja, en dat is dan een kerel die 40+ jaar oud is, erg volwassen.

Inderdaad, dat doen er echt veel. Ook van die Licom & RD4 gasten die eigenlijk gewoon achterlijk zijn denken dat ze Mr.Universe zijn als er een mooi meid langs loopt. Wat een zielige, zwakke figuren.

15. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er is veel mis in Nederland ... En de wereld! 8)

16. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte ****** ook behoorlijk veel, heb 't om weten te zetten in "kranten".
    Krantenzooi enz.
    Flapt er net zomakkelijk uit, alleen laatst toen we met hockey 't kampioenschap hadden verpest, heb ik na 't fluitje 't hele veld bij elkaar ge******. Tja en dat als aanvoerder=(

17. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Das nie goe :mad:

Deel Deze Pagina