1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

assassins creed 2 gaat wel komen als er vraag naar is!

Discussie in 'Algemeen' gestart door mitch afca, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Maar we kunnen wel alvast lekker discussiëren! :+

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En hier gaan we dan ook verder of je maakt een deftig topic over AC2 dat voldoet aan de format met een paar goede nieuwsberichten erin met bronvermelding.

Officieel? Zou je er dan op zijn minst een bron willen bij zetten want nergens in jouw tekst kan ik ook maar afleiden dat hij officieel aangekondigd zou zijn of zelfs bevestigd. Bovendien is ie niets een officieel aangekondigd, hij is enkel bevestigd en dat is niet hetzelfde.

/Mod Na talloze kere gewaarschuwd te zijn open je nog steeds nutteloze topics. Al moet ik toevoegen, dit topic hoort er niet bij al gaat deze wel opslot omdat hij gewoon niet aan de format voldoet.

Ik ga je echter wel een OW moeten geven voor je gedrag tegenover de andere members. Bij het minste hulp dat ze je geven snauw je ze af of ben je kort af, dat kan gewoon niet. Hier op XBW tonen we respect aan onze medemembers, kun je dat niet dan hoor je hier niet thuis.

Mag ik je ook vragen ineens wat te letten op je interpunctie en hoofdletter gebruik want de langere posts van jouw zijn soms bijna onleesbaar.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik wil hier even aan toevoegen dat Wannabe-modgedrag ook nergens voor nodig is. Dit is dus gericht aan iedereen die hier Mitch of zijn topic loopt te bashen. Als je het ergens niet mee eens bent, gebruik de reportknop en dan lossen wij het wel op. öf je kunt iemand beleefd ergens op wijzen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina