1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Associaal rijgedrag tegenwoordig..

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 1 dec 2003.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @vince0606

Nee.. want die scooter ben je al kwijt. Je wordt veroordeeld tot het lot van de "fietser" en dan zo tot je 20e is mijn idee.

2. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk juist dat ze gewoon op hun scoot blijven rijden!

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    whahaha...wat weten we het toch goed hier allemaal.
    als ik het zo lees hier hebben we allemaal een pleurishekel aan elkaar.
    de fietser haat de scooter,de scooter haat de fiets en de auto's,de taxi's heeft iedereen een hekel aan en omgekeerd ook,vrachwagens en bussen zijn dik langzaam en lomp dus vreselijk vervelend voor al het kleine grut op de weg,bussen en vrachtwagens kunnen al het kleine gemotoriseerde vervoer en al helemaal de fietsers en de scooters wel aan vellen rijden......en zo is het cirkeltje weer rond.......hahaha wat een onzin dit.

wat denk je dat ik de hele dag zie als ik aan het werk ben.
    elke dag red ik minstens 10 levens van mensen(voetgangers,brommers/fietsers en auto's)die hun ogen in hun rectum hebben zitten.
    ook ik ben niet perfect....maar tot op heden nog nooit een aanrijding veroorzaakt......hoelang ik het nog volhoud weet ik niet want ik blijf me niet aanpassen aan de stomiteiten van iemand anders.

het gvb amsterdam groet u.

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    bus of tram?
    ik ren namelijk sneller voor een tram dan voor een bus..:+

5. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

bus.................en die weegt ook 18 ton:+

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe.. Gister ook op school.
    Waren 2 van die dozen, en die hadden even de scooter 'geleent' van 1 of andere gast.
    Hehe, echt zo komisch. Dat domme wijf constant een beetje gas geven waardoor ze steeds weer een stukje vooruit schoot terwijl ze zat te praten.
    En later rijdt ze wel, en bij meteen de eerste afslag ging ze al over de bek :D
    Dikke streep op de stoep v.d lak v/d scooter.

Best wel leuk om te zien, en zo is ze het ook meteen afgeleerd :)

Edit: Ik heb trouwens een Honda MT5

Deel Deze Pagina