1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    hallotjes8)

    ik kon zo 1,2,3 geen audio topic vinden, en heb er dus maar ff 1 gestart.

    ik vraag me af wat jullie allemaal hebben staan voor audio. en natuurlijk het te showen8)\o/

    ik ben zelf aan het sparen voor een muziekinstallatie, en vraag me af wat jullie allemaal aanraden. en het gaat hier om een High-end set, waarvan ik de onderdelen het liefst 2ehands wil kopen om de kosten laag te houden, mijn budget ligt rond de 3000€.
    de speakerkabels heb ik al via een vriend kunnen kopen, de High-end Tannoy bi-wire luidsprekerkabel 3.0 m(van den hull).
    en een versterker waarschijnlijk ook, dan één van Van Medevoort het type nummer weet ik zo niet uit mijn hoofd. en met een beetje geluk misschien de Musical Fidelity A5, die toch word gezien als één van de beste versterkers.
    voor de luidsprekers zat ik te denken aan de Focal JMlab Chorus 836V of de Focal JMlab Profile 928 die wel een stuk duurder is. 849,->1449,- (per stuk) alleen wat het wel is met deze luidsprekers, is dat ze geen Beryllium tweeter hebben maar een aluminium tweeter. en heb bij die vriend gemerkt dat een beryllium tweeter erg uitmaakt in kwaliteit(Focal JMlab 1027be).
    nu is dus mijn vraag of jullie ervaring met de luidsprekers etc. hebben, en wat jullie adviseren...
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2008
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina