1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Auto RAI 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WorkingTitle, 29 jan 2005.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben gisteren geweest, en damn het was wel verstikkend daar binnen zeg. Ook uber druk, maar dat kun je natuurlijk wel verwachten. Hoogtepunten waren voor mij toch wel de Spyker en Murciélago, waarvan ik dacht dat de Murciélago er niet zou staan dus dat was een aangename verassing :)
     
  2. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er zaterdag heen, heb er zoooooown zin in :p helemaal als ik al die vette foto's zie.
     
  3. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, over een half uurtje gaan we, hoor:) Ik ben echt onwijs benieuwd, heb echt alleen maar goede verhalen gehoord... Ik zal vnv even posten wat ik ervan vond! Ik hoop eigenlijk ook een beetje dat het niet zo druk is nu, doordeweeks vrij vroeg... Maja, we zien wel
     
  4. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga overmorgen rond etens tijd ben ik er, dan zal het ook niet zo druk zijn.
     
  5. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    zo dat was me het dagje wel. Wat een drukte! Wel veel mooie autos gezien. Ook de spyker C8 staat er, wat een pracht bak! voor de rest heb ik mn ogen uitgeken naar de schitterende modellen van de andere merken, en vooral de prijzen!! t was een zeer leuke, geslaagde dag! *alleen het openbare vervoer werkte niet echt mee :9*
     
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er geweest, maandag in de namiddag. Relax! Het was echt vet rustig vergeleken met twee jaar geleden... (van 5 tot 8 zo'n beetje geweest...) Ik heb ff een paar auto's op een rijtje gezet:

    Must see:
    Aston Martin DB9
    Porsche Carrera GT
    Ferrari Enzo
    Lamborghini Murcielago
    Lamborghini Gallardo
    Ferrari F430
    Ferrari Superamerica
    Spyker C8
    TVR Sagaris
    Mercedes SLR McLaren

    Beetje tegenvallen:
    Pagani Zonda
    Ferrari 612 Scaglietti

    Grootste afwezigen:
    Ford GT
    Koenigsegg, zowel C8S als CCR

    Misschien ben ik er nog wat van vergeten, maar ik denk dat het wel aardig klopt. Ik had het na 3 uur ongeveer allemaal gezien. Het was echt supervet en ik ga zeker over twee jaar weer. Ik hoop ook dat ik nog een keer naar de salon van Geneve of Frankfurt ofzo kan, dat lijkt me helemaal gaaf. Maar dit was absoluut geslaagd!
     
  7. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen was ik d'r ook, het was er inderdaad aangenaam rustig :) We waren er met z'n zessen, en eentje ervan had VIP kaarten voor Porsche gekregen van vrienden. Dus wij relaxt de Porsche stand op, beetje pimpen in de Carrera GT en de Boxter :cool: was echt te gruwelijk... en je had de gezichten van die mensen moeten zien, meesterlijk.

    Verder was het inderdaad een geslaagde dag. Over 2 jaartjes weer een nieuwe :)
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik ben er ook geweest afgelopen vrijdag. was er nog nooit geweest en heb me ogen uitgekeken.. 1 van mijn vrienden kent iemand bij hummer waardoor wij er ook inmovhten en ook in die auto mochten zitten.. Heb nog nooit zoveel foto's gemaakt. Maar ik heb alleen 1 vraag waar stond de enzo.. want ik heb bijna alles gezien dacht ik maar ik heb de enzo niet gezien.
     
  9. Ruud

    Ruud Guest

    Goed verstopt, je had gewoon de bordjes moeten volgen, ik heb d'r pics genoeg van.

    Topper van een dag was 'n jochie dat nog niet eens z'n brommercertificaat had die zei: 'maarrr pap, de koppelplaat voelt rrredelijk zwaarrr'.
    Ja ventje, later als je rijke pappie je rijbewijs betaald en je 'n 350Z cadeau geeft, laat hij dat ook wel voor je fiksen.

    Grappenmaker.
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, had ik ook na een uurtje of 3. Dacht ik alles gezien te hebben, maar ik kon me niet voorstellen dat de Carrera GT er niet stond.. Maar in een aparte ruimte (supercars sponsored by TomTom ofzo...) stonden Enzo, Carrera GT, TVR Invicta enzo... Gaaf zaaltje, maar ik kan me voorstellen dat sommige hem gemist hebben.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vriend van me is er geweest, en die stuurt nu zijn foto's via MSN. Hij heeft ruim 600 (!) foto's gemaakt. Echt zeer mooie! :cool:
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Bwaha, ik vind die mensen die op de Porsche stand staan met een glaasje witte wijn in de hand zo ongelofelijk zielig. ;) Even laten zien hoe rijk ze wel niet zijn, althans, zo doen ze zich voor. *kots*

    Anyway, ben eerder deze week geweest. Was redelijk leuk, maar elk jaar beleef ik minder lol aan de RAI. 'Supercars' boeien me niet echt meer en ik zit ook niet te wachten op de nieuwe Kia.
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ooh ok.. dan gaan we morgen ff spijbelen om die enzo te bekijken... 8) 8)
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ga je elke dag een nieuw kaartje kopen om je gemiste auto's een keer te bekijken?:p Je moet die stukjes trouwens ff lezen die erbij staan, echt gaaf. Bij de Porsche Carrera GT dat ie met remmen beter is dan de Enzo en dat ie op het circuit een fractie sneller is. Letterlijk (uit m'n hoofd): De Enzo is meer gebaseerd op rauwe snelheid, waar bij de Carrerra GT de nadruk meer is gelegd op remmen, handling en bochten. Zoiets, echt gaaf. Hij rijdt dus gewoon beter en kost ook nog eens maar iets meer dan de helft... Ik zou voor de Carrera GT gaan, denk ik:) Dan kun je er altijd nog een Ferrari F430 bij kopen, dan heb je nog minder uitgegeven dan een Enzo. Maar goed, Ik zou hem zeker even gaan bekijken. Er reden trouwens allemaal Phaetons af en aan, echt kicke. Als je een VIP-kaartje heb wordt je volgens mij opgehaald en naar de RAI gebracht in zo'n bak. Weet iemand trouwens of de Maserati MC12 er stond? Ik las vanmiddag opeens dat die er ook stond, maar dan heb ik hem gemist... Misschien ook maar een keer spijbelen dan :p
     
  15. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ben ik met je eens.

    Daarom was het juist leuk dat wij doodgewone studenten waren die vrolijk de stand op mochten :) ...
     
  16. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was zeker de moeite waard ja, hoogtepunt vond ik toch wel de Audi RSQ (I-Robot). Wat een interieur heeft die wagen. _O_

    Ik vond het alleen erg jammer dat de Porsche Carrera GT rood was, hij komt veel beter tot zijn recht als hij zwart of zilver is. (Laat het rood maar aan ferrari over...)

    Hier staan pics van de autorai 2005 (laadt langzaam)
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2005
  17. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat soort types zag ik niet alleen bij Porsche staan, maar ook bij Ferrari en Invicta. Ik heb er nog een mooie foto van:

    [​IMG]

    Voor degene die ze niet kunnen zien: ze staan achter de Invicta (drie op een rij). De witte wijn stond op een tafeltje niet ver van hun vandaan. |:-
     
  18. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
    [​IMG]

    Jammer van de M5 in die glazen box :'-(
     
  19. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was er dinsdag geweest, vond de hele raai een btje tegenvallen, weet niet precies waarom....

    Maar ik kwam Onze JEpee Balkende ook nog tegen, die was Maseratis aan het proberen :9
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Op t.v. stond er een enzo. Die was in het echt niet.
     

Deel Deze Pagina