1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Auto RAI 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WorkingTitle, 29 jan 2005.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Beter topic lezen voordat je post.
    Of gewoon daadwerkelijk beter zoeken op de Auto Rai. :)
     
  2. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    wel bij het supercarpaddock!
     
  3. Ruud

    Ruud Guest

    Ik vond dat echt geniaal, dat hok met die supercars. Het was echt mega-ninja-turbo druk bij de stand van Ferrari (hot b33bs) en bij de supercars was bijna niemand. Kon op m'n dooie gemak foto's maken :)
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, was bijna niemand :D
    Het was wel goed verborgen, ik ben de hele Rai wel 3 keer over geweest voordat ik het kon vinden. Zelfs het personeel wees me tot 3 keer toe de verkeerde kant op (inc door die Ferarri-babes, die daar ook maar gewoon een beetje mooi zaten te wezen) :D
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Jongens.... de plattegrondjes waren gratis _0/ ;)
     
  6. Ruud

    Ruud Guest

    Net als de wegwijsborden die overal bij in- en uitgangen hingen...

    Vond het wel wat hebben, die achterijk dure en brute wagens die zo ergens weggedrukt in een halve kantine stonden!
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij kwamen ze daar toevallig tegen. We gingen wat eten in die kantine en zagen toen hele vette bolides staan. Dat moesten we natuurlijk ff checken. ;)
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen iemand nog tips welke stands I MUST SEE ?!? ik heb egt super veel zin naar alles wat degene die er al geweest zijn gezet hebben. NU al zin :) :p
     
  9. Ruud

    Ruud Guest

    Ik vond die zwarte Mustang volgeramt met audio-meuk stiekem wel heel erg vet...
     
  10. xbox freak

    xbox freak Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    My bach:D
     
  11. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Verder nog ander autos behalve de supercars??
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    er was een BMW met een bekerhouder op de bumper:
    [​IMG]
     
  13. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    haha geinig. Was die er expres op gezet of gewoon door een bezoeker er op gezet
     
  14. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Door een bezoeker natuurlijk. Hij of zij heeft er ook snel met een permanent markerstift een pijltje bij getekend en met zijn of haar nagelvijl een gleuf gemaakt onder de koplamp zodat het cola bliklipje er beter onder bleef zitten... 8)
     
  15. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL :) ik heb hem vandaag ook gezien hoor ;) Was egt tof. was er om 10 uur en het was zo rustig. heb uitgebreid fotos kunnen maken van de ENZO en CARERA GT. Vooral veel tijd besteed bij de Chevrolet, Dodge en de Cadilac.
     
  16. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er vandaag ook geweest, supervet. Alleen wil je es in een auto achter het stuur kruipen, kan je eerst een kwartier wachten omdat sommige (lees: alle) ouders het leuk vinden om hun koter van 7 jaar oud in een gloednieuwe supervette auto te zetten, die met hun vieze vette vingers overal aanzitten, die niet uit de auto willen voordat ze alle knopjes hebben uitgeprobeerd om te kijken of ze écht niet werken :mad: :mad:
    Maar, voor de rest was het wel leuk *) Superleuk wel te verstaan. :D Die supercars heb ik trouwens wel gevonden.
     
  17. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Has ik geen last van ik heb lekker relaxt achter alle stuurtjes mogen kruipen (waarvan het mocht) :) vooral relaxt zat het in de CHRYSLER 300C TOURING man wat is dat een relaxte bak
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is zéker een relaxte wagen. M'n baas heeft de Chrysler 300C sedan.
    5.7 liter Hemi V8! :cool:
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wel lelijk though :)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind ik absoluut niet. True, de voorkant is wat robuust (lees: lomp) maar het is nu eenmaal een Amerikaanse Musclecar! :cool:
     

Deel Deze Pagina