Ik heb m'n rijbewijs nu 2 jaar ongeveer maar allemachtig wat zijn die prijzen erg de lucht ingegaan. Ik had toen een pakket van 1750,- GULDEN, Theorie + 1x examen, en volgens mij 25 lessen ofzo + examen.
Maar wat kan ik er verder over zeggen........ tegen die tijd dat je examen hebt heb je de keuze of je je rij instructeur mee wil nemen of niet. Ik wou dat wel en ik had 1 groot geluk ze kenden elkaar erg goed en die hebben de hele tijd zitten lullen. Ik had er bijna een fietser onder zitten met m'n examen maar de examinator keek net om naar m'n instructeur. En ik heb een hele poos bij een parkeerplaats moeten wachten 10 min. ofzo .
Het examen was nog niet begonnen of er ging van alles mis, ga hier maar naar links....ik ga naar rechts...hij zegt; links zeg ik.....Bam ik geef een hengst aan het stuur zonder eerst te kijken...doe maar rustig zegt ie ik vergat de knipperlichten .... en dat alles was in de eerste 5 min. Toen had ik 'm al hangen en ik dacht ik slaag toch al niet meer en daarna ging het juist goed op die fietser na dan.....
Maar mijn inzicht was goed, en ik mocht wel wat harder op de snelweg "dat doe je maar als je 65 + bent". Het was namelijk zomer en een heleboel campers op de weg ik dacht ik rij er mooi achter kan er ook niks mis gaan
DUS GESLAAGD.....
Toen ik afscheid nam van de rijinstructeur vroeg hij wel even of ik die fietser van de rotonde nog had gezien....ik zei jawel...
zijn reactie...........Je hebt geluk dat de examinator dat niet zag anders had je het waarschijnlijk niet gehaald.
Ik ben nog wel eens benieuwd hoe de examinators zijn als je alleen bij hun in de auto zit ???
En hebben jullie nou ook open vragen met het Theorie examen ???
Laatste vraag is het nu al zo ver dat je een rijbewijs krijgt met punten of nog niet ???
EDIT :// Ja ik heb ook alles in 1 keer gehaald.....
Nog een keer EDIT:
Mijn eerste auto; weinig geld dus een Hyundai scoupe , ik was nog niet op de snelweg of de remmen begaven het al. Eindelijk nog net thuis gekomen over de snelweg zonder remmen. Overal moesten nieuwe remblokken op en schijven, tjing tjing.
Later stond ik op de weg ineens stil benzineleiding verstopt, naar een beun gebracht zegt hij; Doe die auto maar zo gauw mogelijk weg er zit nog veel meer aan te komen. Op marktplaats gezet en met winst verkocht , die vent zag de auto ok ik neem 'm geen proefritje niks. Had er de ballen verstand van maarja ik ben ook genaaid dus ik naai ook weer iemand.
Mijn 2de auto; Met het geld van de eerste auto incl. winst heb ik een Volkswagen golf type II wolfsberg edition gekocht. Zonder stuurbekrachtiging werkt totaal k*t, deze stuurde veel zwaarder dan de H.S. Op de 1 of andere dag flikkert 't raam m'n portier in, zit dat ding gewoon vast met een balk hout . Daarna de pakking lek van de motor, had weinig geld dus moest het zelf doen. 2 dagen aan het kloten geweest....... en er zat maar 1 dingetje in de weg . Eindelijk de auto klaar.........paar dagen later......... politie belt op mijn splinternieuwe gestolen scooter was na 3 kwart jaar weer terecht. Auto en scooter verkocht had dus weer geld voor een andere auto.
Mijn 3de auto; Een Opel Calibra 8v, eindelijk een auto die goed is.....mag ook wel na zoveel tegenslag. Laatst een kleine beurt voor de auto ik kreeg complimenten dat de auto er aan de onderkant nog zo perfect uit zag . Alleen binnenkort 4 nieuwe bandjes.....maar denk dat ik er ook direct maar een paar mooie velgies op gooi. En een nieuw kleurtje zou ook niet verkeerd wezen, moet alleen nog ff een goeie beun vinden voor een mooi prijsje.
Zo.......ben niet helemaal lekker ik typ normaal nooit zoveel...
Enne euh AlphaZeL veel suc6 met je rijexamen (inmiddels) vandaag. En vooral kijken ze hebben het liefst dat je je nek bijna breekt dan alleen met je ogen kijken.
Edit:// oeps de prijs.... van de H.S. weet ik het niet meer volgens mij 2250,- GULDEN ofzo en verkocht voor 2750,-
Volkswagen W.E Type II 1500,- EURO >> verkocht voor 2500, EURO
Opel Calibra 8v 3400,- EURO ..... en deze verkoop ik nooit meer met winst dus ik knap 'm op (kleurtje, velgjes en een lekker geluidje) en rijd 'm daarna helemaal af.......
En nu ga ik mijn bedje opzoeken.... weltrusten...
Laatst bewerkt: 10 mrt 2003