AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

nouja gedeeltelijk he ;)

remt af op de moter en op de remmen... al moet je bij het terug schakele er dan wel op lette dat je niet heel lang met slippende koppeling rijd, is ook niet echt goed ;)

2. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een chrevrolet cheyenne c1500 pick-up gaan opknappen
    ik weet zo'n rag-bak staan hier in de buurt in een half leegstaande loods; en ik hoop dat die gast hem voor een prikke kwijt wil!
    De bodem v/d laadbak is wel helemaal doorgerot maar met wat houtplaat wil ik dat opknappen! (traanplaat= cooler maar duur €€)
    ik denk dat als ik duizend pleuries bied dat de eigenaar hem wel verkoopt.
    Verder wil ik er dikke wielen onder, LPG erin, opnieuw zelf bekleden, de carroserie opknappen, een lier + dikke bullbar, en ophogen
    En lekker geen 4x4 dus alle POWER naar de achterwielen; haha lekker de tegels uit het schoolplein trekken met een die dikke moter erin :p

3. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    hebbe die dingen standaart niet een pook waarmee je kan kieze tussen 4x4 of achterwiel aandrijving ;)

4. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij sommigen kun je kiezen deze mss ook wel, maar standaard niet!
    Ik heb namenlijk er nog niet eens in gezeten maar op de buitenkant staat ook geen 4x4 dus ik ging er van uit dat het er niet op zit. drm ;)

5. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    haha oke dat wist ik niet ;)

Een vriend van mijn heeft psies hetzelfde gedaan als jij gaat doen, zeker vette bak opgelevert;)

6. mars15

mars15 Guest

gister de verkeers test op sbs had er 10 fout echt klote :mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2006
  7. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

Volgens mij trekken ze de verkeerde conclusie... beter conclusie zou zijn:

SCHRIKBAREND WEINIG INTELLIGENTE MENSEN KIJKEN NAAR SBS6... MAAR WAT WIL JE MET ZO'N PROGRAMMA'S

(ps. je weet toch ook dat cbr laaste tijd vaak word aangelkaagt omdat ze slechte exame's maken? pas nog door VekaBest (een van de grootste rijles-materiaal leverancier van NL)

Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  8. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het klopt ja, het is niet bepaald een zender die veel informatie tv uitzend.

9. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd, u gaat door voor de ijskast :{

nooit geweten dat na brizah nu ook al geen spreektaal meer gebruikt mag worden.....

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Als jou spreektaal ABN is, dan is het totaal niet erg, maar de manier waarop jij typt lijkt er niet eens op..

Ontopic: Morgen weer rijden, we zien wel hoe het gaat en wat ik moet doen. Hopen dat het een beetje goed gaat

11. mars15

mars15 Guest

Ging goed gister avond rijles. Alles gaat echt meer een automatisme worden. Dat zei de instructeur ook tegen me. 1 keer sloeg de motor helaas af, was op een hobbel omdat ik te laat remde zei hij. maar voor de rest alles oke, snelweg enz

vrijdag weer 2 uur rijden ben benieuwd, toch theorie weekje er van maken

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    gewoon een stuk of 3 examens maken. Was voor mij iig genoeg

13. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 11 maanden wachten dan wordt ik 18 en in de zomervakansie alvast wat gaan kopen en opknappen --> Ik wil een pick-up niet zo'n 13 in een dozijn trieste golf of civic. Op grijs kenteken en lp erin en RAGGEN!

14. mars15

mars15 Guest

theorie
    maandag 22 mei
    1030 dordrecht auto

waar het was ging me te snel

mooi kut pas over een maand

1 juni tussen tijdse toets
    9 juni afrijden

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik moet binnenkort ook me theorie gaan halen. Had vandaag weer les gehad, en ging erg lekker!

Alleen toen werd ik thuisgebracht door iemand... pff die leek wel bang voor andere auto's.. Op een weg waar we 80 mochten stopte ze al bij de 40 kilometer per uur, en ze begon in een 30 kilometer zone al 100 meter voor een bocht te remmen.. over een ritje wat normaal een kwartiertje duurt deed ze gewoon een half uur:mad:

16. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    gunstig voor die rijschoolhouder;) als je begrijpt wat ik bedoel:p

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    zeker.. zo is het makkelijk geld verdienen;) maar voor mij is het nog steeds kut.. hoop dat ik haar niet meer na mij krijg

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Misschien was het wel haar eerste les ;)

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    e dat was het niet.. het was der 16e les al..

20. mars15

mars15 Guest

net terug van een 2 uur les. 1e uur ging zeker goed hier in de omgeving en later van ridderkerk naar schiedam gereden over de snelweg, nog wat vrachtwagens ingehaald enzo. Begin van Schiedam was ook goed te doen, maar toen stond er op zo drukke baan langzaam rijdend verkeer. Hier ging ik de mist in. Telkens optrekken en weer stil staan vindt ik erg lastig ( bang dat de motor uit valt ) dit gebeurde toen ook. En omdat het zo druk achter mij was met auto's had ik ook problemen om gewoon weer verder te gaan. Pas na 3/4x de motor aan te zette ging ik weer voor ruit. Even later daar ook een brug die open ging. Motor uit enzo. Dus ik voelde de bui al hangen. Deze keer moest ik dat ook doen met me handrem. Gelukkig ging het hier wel goed. Even later naar Rotterdam-Noord gereden, bij CBR even stukje gedraaid en ingeparkeerd. Dit ging wel goed.

Toen vanaf dat stuk weer terug naar huis. Dat was ook best lastig want er stond weer zo lange file op een rijbaan. Echt irritant. Op een weg dat geen snelweg is maar gewoon hartje centrum. Hier sloeg de motor niet af. Maar net toen de file voorbij was sloeg die wel weer af. Deze keer kon ik hem gelukkig weer gelijk aan krijgen en weg rijden. Toen de snelweg op en langs de brienoord brug. Helaas daar ook file. Maar dit was niet zo erg. Ook hier weer heel de tijd schakelen van 1 naar 2 en van 2 naar 1. Gelukkig was de motor hier niet afgeslagen. Het laaste stuk naar huis ging daarom ook goed naar mijn mening. En toen was ik ook best snel thuis

+ en - punten vandaag

+ stuk snelweg ging goed

- telkens van 1 naar 2 en van 2 naar 1 ging niet zo lekker. De motor sloeg hier ook een paar keer op af.

Heeft iemand tips omdat rustig te doen. Optrekken en weer remmen in een file

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina