AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

was ze mooi extra lang kijken :+

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    nope het was geen knapperd:mad:

3. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige dat ik wel eens had tijdens lessen met file is dat me voet wel eens verkeerd op de koppeling zat en dan wil je niet ff naar ze vrij omdat je instructeur er naast zit...

Maar het is een kwestie van de auto kennen weten waar het aangrijpingspunt zit en dan gewoon telkens optrekken dat gaat steeds makkelijker :) Verder als hij vrij vaak afslaat is vaker/sneller de koppeling indrukken... Dus als je in ze 2 ziet dat je alweer moet stoppen druk dan vrij snel de koppeling in (het liefst voel je dit een beetje) maar doe het liever nu wat te vaak, dat scheelt gewoon in het afslaan van de motor. Later leer je dat wel precies want het verschilt ook per auto.

Wat betreft terugschakelen als dat schokkerig gaat: Goed bijremmen en tegelijkertijd langzaam de koppeling laten opkomen hoe langzamer je hem laat opkomen hoe minder schokkerig het is...

Ik hoop dat je er wat aan hebt. :)

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    koppeling in, in ze 1 zetten. vol gas geven en koppeling laten opkomen als je rond de 40 50 rijdt koppeling in naar ze 2 rond de 80 schakelen naar ze 3;) werkt het best bij mij:p

als je een beetje normale auto hebt zit je binnen de 10 seconden op de 100:p

5. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat betekent dus dat je hem ontzettend hoog in de toeren laat lopen. En dat is indd wel snel maar absoluut niet zuinig/stil/comfortabel... Maar tis indd maar wat je wilt... }:]

6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet zuinig nee want als je dat doet maak je een burn out;) wel gas vol in houden he;)

7. mars15

mars15 Guest

Zometeen om 1 uur weer 1 uur rijden, Donderdag 2 uur les en is mijn proefexamen

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    @ Zand = _O_ :D}:]

9. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    He leuke tread :) Ik werd op 3 april 18 en had die dag vrij, maar 's ochtends om 7:15 uur stond iedereen al bij mn bed.. Ik kreeg rijlessen cadeau!
    Dat was wel even schrikken! Het ging dus ook niet zo geweldig mijn eerste les, maar nu (net mijn 6e les gehad) gaat het wel beter.

10. mars15

mars15 Guest

het is saai hier,

maandag theorie

11. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net theorie gehaald 15 lessen gehad over 2 a 3 weken examen!

12. mars15

mars15 Guest

oke dan

13. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor mijn verjaardag een 'slipcursus' gekregen :cool: Dat ga ik denk ik doen in de zomervakantie :)

14. mars15

mars15 Guest

ging goed vanmiddag 1 les uur. had geen ingrepen, geen afgeslagen motor. Eigenlijk ging alles wel oke. Mensen voorlaten op zebrapad enzo.

Theorie gaat ook goed. van de 20 examens uit het boek slechts 3 onvoldoende. En op de cd-rom net 2 gemaakt en beide voldoende, Maandag is het zover theorie

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Moeten ze jou laten afrijden in Amsterdam. Even kijken of je dan ook mensen voorlaat op het zebrapad:p

16. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel lessen heb je al gehad ???
    Ik had al na twee weken mn theorie :cool:
    Heb nu ongeveer 15 lessen gehad en krijg op de 30ste mn eerste proefles en op 23 juni ga ik examen doen. Auto rijden gaat top, nu alleen de speciale handelingen nog goed doen :)

17. mars15

mars15 Guest

was laat met bellen, begonnen op 30 maart heb nu 27 uur les gehad ongeveer. maar ik ga morgen naar het cbr denk ik uit school. kijken of ik op een reserve lijst kan

18. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Woow das laat...
    Had je daar geen last van tijdens het autorijden, of kon je alles al een beetje qua regels ???

19. mars15

mars15 Guest

gewoon wat doen :9

Hoeveel fout had jij dan ?

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik ben al op 21 maar begonnen en heb nu 14 les gehad, en ga woensdag voor me theorie. Paar examens gemaakt op de cd-rom.. 1 keer 7 fout, 2 keer 5 fout en een keer 6 fout. moet tohc wel goedkomen denk ik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina