AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Je bent dus ook voor het speciale examen niet geslaagd? Niet flauw bedoelt maar weet je zeker dat het aan de zenuwen ligt of kun je misschien gewoon niet goed rijden?

2. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Moet om 13.00 aan het examen beginnen en ga nu weg om een uurtje voor te rijden.

/salute

3. mars15

mars15 Guest

ja weet het, die man van bnor zei ook dat ik auto rijden wel beheerst maar dat de zenuwen te erg waren

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Misschien stom, maar heb je al eens gedacht aan kalmerings pilletjes ed..
    En heb je soms ook examenvrees op school o.i.d?

5. mars15

mars15 Guest

had al pilletjes ja, op school niet echt last er van.

ik stap die auto doe het slot om en gelijk ben ik zenuwachtig, heel de rit ook :'-(

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    heb je dit soort dingen ook tijdens het lessen of echt alleen puur tijdens het examen?

Ik denk dat het RIS examen beter had geweest voor jou, aangezien ze dan aan de hand van 3 ritten bepalen of je geslaagd bent of niet.

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    oeiii jij bent toch genaaid:+ zeker bij een dealer gedaan. zoek een sjonnie garage en je bent de helft kwijt. als je de remschijven zelf had gedaan was je nog minder kwijt geweest;) tis zo duur door die man uren he

8. mars15

mars15 Guest

alleen met examens, motor was 2 weken niet afgeslagen met die lessen, en met examen wel

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    maar goed luistert de examinator niet naar het oordeel van je eigen instructeur? Want dat was bij mij wel het geval en daardoor was ik alsnog geslaagd!

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Was bij mij ook zo

Toen ik het eerste keer examen deed was ik ook gewoon te zenuwachtig en heb daar door wat stomme fouten gemaakt waar door ik terecht gezakt ben. 2de keer was ik ook nog heel erg zenuwachtig en maakte dus ook wat "slordigheidsfoutjes" De examinator zij na de tijd dat hij gewoon kon zien dat ik goed kon rijden en da die foutjes door de zenuwen kwamen.

Rij inmiddels al 2 jaar schadevrij en heb nog maar 2 keer een bekeuring gehad (te hard rijden ;))

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Volgende keer slaag je.

12. mark8925

mark8925 Guest

dat denktie al 5x :+

13. Elendill2003

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geslaagd! :D

Had 1 schandalige fout en verder nog 2 kleine foutjes, maar hij vond dat ik het goed genoeg had gedaan.

Die schandalige fout was dat ik stil stond midden op een trein rails terwijl ik daarvoor had moeten wachten, echt super stom, maar die examinator zag dat dat gewoon door de gezonde zenuwen kwamen :p.

Ik ben opgelucht, maar kan pas volgende week vrijdag rijden xD, duurt 5 dagen dat nieuwe rijbewijs.

/salute

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    gefeliciteerd! Wel jammer dat je nog zo lang moet wachten op dat nieuwe rijbewijs, en ook minder dat je precies op vrijdag moet afrijden!
    Rustig aan in het begin he;)

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wedden dat het hem lukt? ;)

16. mark8925

mark8925 Guest

oke hoeveel? ik denk dat ie t niet red :+

17. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog een theorie boek over?? (te koop)

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep ,een typisch geval van faalangst...aangezien je het té goed wil doen geraak je daardoor zodanig in de knoop dat je jezelf niet meer bent en daardoor zeker fouten gaat maken....
    Probeer de volgende keer als je in de wagen stapt te denken aan het volgende ...zeg bij jezelf "en nu kan iedereen mijn rug op , ik weet dat ik kan autorijden en ik ga het nu dan ook bewijzen...."
    Je moet in jezelf durven geloven, je kan het immers kerel, en denk vooral niet aan wat er mis zou kunnen gaan ,want dan gaat er gegarandeerd iets mis, stel je positief op en denk alleen maar maar aan alles wat er goed gaat en dan slaag je zeker.
    Zelfvertrouwen kerel,daar staat en valt alles mee....

19. Elendill2003

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer je de volgende keer bewust te zijn van de grond onder je voeten voordat je de auto instapt, dat helpt serieus. En lijd jezelf een beetje af door niet te denken: "wat als ik het niet haal" maar door te denken "wat eten we vanavond?" ofzo. Uiteraard niet helemaal wegdrijven met je gedachten, maar gewoon niet aan de negatieve dingen denken. Ik hoop dat je hier wat aan hebt (heb dit geleerd tijdens een cursus anti zenuwen voor presenteren en examens die we op m'n studie moesten doen).

Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  20. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ben pas 17 maar heb best wel zin om te gaan lessen... moet daarom nog wachten tot de zomer ... :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina