1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hah, so true ;)

    Heb morgen lesje 15 en 16. En echt; teh saai. Maarja, 't is voor een goed doel aye :).
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    morgen les 5/6 (3e blok uur) gaat al prima, mag al alles doen, maar nu moet het alleen nog even wennen allemaal.
     
  3. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    jeetje jeetje jeetje.......al mijn lessen eigelijk al gehad en vanochtend theorie examen gehad....alleen helaas gezakt. echt flink balen
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hoeveel fout had je?
     
  5. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    weten jullie misschien hoe vaak het voorkomt dat het theorieexamen niet volkomt en dat je kunt invallen voor diegene. en hoe vroeg je je dan moet melden?
     
  6. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ff bellen met CBR, die kunnen je het beste antwoord geven
     
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog zeventien maar moest voor m'n brommertheorie ook naar het CBR. Een leraar van mij is rij-instructeur van me kwam daar ook met zijn leerling, voor de auto off-course. Voor het brommer "rijbewijs" (tegenwoordig) kan je als even belt en je eerder meld aanschuiven als er mensen niet op komen dagen. Bij mij waren 25/50 plaatsen bezet. Maar dat is natuurlijk een heel ander publiek dat komt opdagen voor het bromfietsrijbewijs. Hoe het precies met de bezetting voor de auto theorie is weet ik niet precies. Gewoon even bellen met het CBR dus.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    maar als je dat 0900 nummer belt krijg je alleen te weten of er plaats is voor een plaats die is afgezegd maar niet van de mensen die niet kunnen opdagen. of kan je ook de CBR locatie zelf bellen en vragen hoe dat werkt?

    //edit: en vergeet niet dat dat normale reserveringnummer een computerbandje is.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Tuurlijk bellen kan altijd, je krijgt antwoord of je wordt doorverwezen... Maar waarschijnlijk zijn ze nu al naar huis... :D
     
  10. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister theorie gedaan en ook nog geslaagd. ik had 5 fouten, nu nog afrijden!!!
    Owja als je als invaller wilt, moet je gewoon naar de cbr gaan. Daar heb je dan twee rijen, 1 met afspraak en 1 zonder afspraak. Bij die zonder afspraak word je op een reserve lijst gezet. Ik zelf ston gister als 7de op de reservelijst maar kon toch nog mee gelukkig.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wanneer heb je jullie je theorie-examen aangevraagd en gedaan? Na hoeveel lessen ongeveer?

    Ik leer mijn theorie van tijd tot tijd, maar ik heb geen idee wanneer ik dat zou moeten doen. Het is een jaar geldig (toch?), dan ga ik er maar eens werk van maken. O-)
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mijn instructeur begon er al op te hameren na 3 weken, omdat hij toen doorhad dat ik toch geen jaar aan het lessen was. Heb het na ongeveer 3 maanden lessen gehaald, en na ongeveer 5 maanden afgereden.
     
  13. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb begrepen van een vriend van me dat je zo'n snelcursus kan doen in ongeveer 10 dagen en dat je een slaaggarantie hebt, kan iemand mij daar wat over vertellen?
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Iemand kan je nooit garantie geven dat je slaagt. Als je niet kan rijden, heb je gewoon langer nodig dan 10 dagen.
    Het slagingspercentage ligt sowieso lager dan bij een gewone cursus.
     
  15. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nu 26 lessen gehad, het werd dus wel eens tijd :cool: . Hij is inderdaad een jaar geldig, was trouwens ook een vraag :+
     
  16. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    damn, gisteren in de mist gereden, was ook wel raar. Zag echt geen hand voor ogen en reed tussen de dorpen door.. een lange weg met niks dus. heb nou 11 lessen gehad, en t gaat goed. :D
     
  17. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga augustus, september theorie examen ding doen aan gezien hij toch een jaar geldig is. In maart volgend jaar Komt de eerste rijles :)
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Als je 4uur of meer achter elkaar lessen leuk vindt moet je het vooral doen...

    Echt ervaring opdoen doe je iig niet tijdens die lessen
     
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Zou ik niet doen, tegen die tijd weet je niets meer van de theorie. Daardoor heb je waarschijnlijk een aantal lessen extra nodig om je weer 'op te frissen'. Daarnaast kan je ook nog in de knoop raken met je rijlessen. Misschien zak je wel 2 keer? Dan is het augustus/september voor je het weet. En moet je dus nog een keer je theorie halen.

    Waarom zou je trouwens je theorie een half jaar eerder halen, als je er toch niets mee kunt doen...
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had me theorie 1 dag nadat ik 18 werd. super relaxt is dat hoef je je daar niet meer zorgen om te maken:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina