Gefeliciteerd met je rijbewijs!
Ik ga over 1 maand als het goed is ook afrijden. ik heb nog geen definitieve datum, maar waarschijnlijk vóór 2 Maart!
Zelf heb ik dan 20 lessen gehad. een pakket van 800 euro met examen er in.
De kans is groot want het slagingspercentage is nog redelijk goed met dit pakket.
Het ligt er denk ik ook maar net aan welke rijschool en instructeur je hebt. De ene is wat zuiniger op zijn auto dat die heel lang mee gaat koppelen. Dit werd bij mij bij de eerste les alleen gedaan, na deze les heel wat keren afgeslagen, maar nu heb ik het helemaal onder de knie. Ik denk dat als de instructeur mee gaat koppelen dat je het gevoel niet krijgt en het misschien wel verkeerd aanleert.
Het enige waar ik zelf op moet letten is nog net iets beter kijken. Vooral bij evenwaardige kruispunten rijdt ik wel eens gewoon door alsof er niets aan de hand is. En ik kom te hard aanrijden bij sommige kruispunten. Af en toe zie je wel eens iemand verschrikt in de auto kijken die voorrang heeft.
Dit zijn kleine dingetjes maar makkelijk aan/af te leren.
Ik vind het echt mooi, ik rijdt in de BMW 320d 2.0L. Als ik wil invoegen op de snelweg laat ik best een groot achter mij van mensen die ook willen invoegen, net als bij stoplichten. Hij trekt enorm snel op. Jammer dat ik zelf niet voor een auto als deze ga
max 1.4L, dan is het gebeurd met de pret!
Misschien nog even doorlessen dan maar
Laatst bewerkt: 1 feb 2007