1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Onderschat TTT niet! Hangt echt enorm veel af van de persoonn die de TTT afneemt. Ik had zo'n oude bitch naast me zitten... wat een ... vrouw wat dat :eek: Kon echt totaal niet lekker in mijn ritje komen. Gelukkig wel bijzondere verrichtingen gehaald.
    Toen ik moest afrijden zat er zo'n jonge gast naast me. Lekker lopen lullen over allerlei zaken, waardoor het een enorm relax ritje werd.
    Succes ermee iig :)

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Idd, het is altijd wel relaxt als je een leuk praatje kan maken met je examaminator, want dan kom je er lekker in. Had tijdens mijn TTT ook een relaxte man die gewoon lekker zat te praten, en het ging toen gewoon lekker.
    Op me examen had ik een norse man die alleen zei waar ik heen moest en toen ging het onwijs kut.

3. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    zo zo wat een drukke dag was 27 maart...8)

ik ben gister dus 18 geworden, meteen mijn eerste rijles, daarna mijn moeder uitzwaaien die naar egypte ging en dan ook nog is een drukke werkdag die uitloopt tot half elf s'avonds.

maarjah eerste rijles ging lekker, beetje op een rustig industrieterein geoefend met bochten nemen en gassen/remmen. Heb gelukkig wel een aardige rijinstructeur!\o/

4. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Zooo, TTT ging prima. Heb iig vrijstelling van bijzondere verrichtingen. En nja, natuurlijk wat punten waar we nog wat aandacht aan moeten besteden, maar dat was naar verwachting en dus niet schokkend.

Had trouwens wel een relaxte vent als examinator, en had zelf weinig last van zenuwen. Op naar het examen, zou 'k zeggen :b:

5. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo net einedelijk me rijbewijs op kunnen halen, het duurt gewoon een week voor dat pasje gemaakt is! Maar goed ik heb hem nu, strax ff een stukkie rijden. Wel spannend helemaal alleen rijden haha.

6. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Nicenice.

'k krijg toevallig net m'n examenoproep binnen. En het blijkt 09-05 te worden om 13:05. Heb dus nog een maandje om wat puntjes te verbeteren, en dan is 't zover. Ben benieuwd :)

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    nice, ik heb nu 24 lesjes van een uur gehad. Binnekort moet ik op voor theorie examen en als ik slaag vlak erna TTT.

Hoeveel lessen hebben jullie gehad voordat jullie examen hebben aangevraagd/deden?

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    @Nitram, ik heb 20 dubbele lessen gehad (dus 40 lessen van 50 minuten). Ik had een pakket van 33 lessen, daarna zei mijn rij-instructrice dat ik nog niet echt klaar was. Ik baalde er wel van maar achteraf was het verstandig, ben nog goed vooruitgegaan en het resultaat was te zien; in 1x geslaagd.

Ik heb vorige week een vrachtwagen proefles gedaan, verschilt echt wel veel van een auto. Is een stuk moeilijker (naar mijn mening) maar ook een stuk vetter om te doen :)

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zit nu ook rond de 30, er net boven. Van de week mijn tussentijdse toets gedaan, niet echt verrassend. Verkeersinzichtelijk zit alles snor, maar met een beetje spanning schiet de techniek er bij mij wel eens in. Dan rem en schakel ik wat slordiger. Achja, daar les ik voor! :)

Maar die bijzondere verrichtingen! Ik wilde dat steeds oefenen van tevoren, maar dat stelde écht niks voor. Ik had nooit geweten dat je er maar 2 hoefde te doen. Bij de halve draai keek ik mijn examinator met grote ogen aan, vragende of dat tegenwoordig ook al als bijzonder wordt bestempeld.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Bijzondere verichtingen zijn gewoon nutteloos.. Op me TTT moest ik straatje keren en recht achteruit rijden. Dat vind ik nou niet echt bijzonder:confused:

11. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 April geslaagd 2de poging !

Echt veel te zenuuwslopend zo'n examen, ging met een trillende been van de koppeling af, reed nou niet echt lekker.

Ik heb in totaal 13 dagen gereden, elke dag 4 uur.

11 April kan ik 'm ophalen

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet 12 april voor de tweede keer op. Moet straks nog lessen. Heb al best veel lessen gehad denk zo`n 50 :eek: ben benieuwd of het dit keer gaat lukken :)

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik moest vandaag om 1 uur afrijden, ging erg goed al zeg ik t zelf. De examinator was het met me eens, gelukkig. Dus ik heb me rijbewijs :D feest!

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    heb mijn rijbewijs destijds in 3x gehaald na 25 lessen, maakte stomme fouten elke keer :mad:

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet vanavond op voor me theorie

dikke shit

hoop maar dat ik slaag, is eerste keer dat ik op moet voor theorie.

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Theorie was bij mij niet zo moeilijk. Helemaal omdat niet afkijken bij ons zo'n beetje onmogelijk leek :eek: Maar van de 50 vragen (of krijg je er maar 25?) zitten er 10 leervragen bij. De rest is veelal logica/het langste antwoord :9
    Succes iig

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    nee het waren 50 vragen.

en ben gelukkig geslaagd :) 4 fouten

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Congrats! Had precies de limiet, 6 dacht ik :)

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    het viel reuze mee, waren wel behoorlijk wat mensen gezakt.

18 van de 42 waren geslaagd

20. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    muha!

gisteren mijn theorie gehaald. 6 fout :cool:

op naar mn TTT :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina