1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zaterdag afrijden 8)

2. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Succes ermee. :)

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook geslaagd. :cool:!!

4. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beide gefeliciteerd! :b:

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heren, gefeliciteerd. :cool:

6. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    what! ik moet maandag 2 juli afrijden....
    heren hierboven congrats!

7. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Succes :cool:

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dankje, en succes!

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag moest ik op voor module 2. Ging wel aardig wel paar kleine foutjes. Maar dat maakt toch niet veel uit. Gisteren ging ik naar de slipcursus dat was wel vet. Een keer slipte ik vol de berm in. Mja dat was nog best grappig eigenlijk. De onderplaat van de auto zat wel een beetje los daarna mja dat was al zeiden ze :)

10. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmm, ik moet nog tot woensdag wachten voor mijn 4e rijles. gaat op zich wel goed, moet nu beetje oefenen met kijken in alle spiegels 8) wel irritant maarja, hoort erbij

11. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man, kijken in spiegels is totaal niet belangrijk, je moet gewoon veel knipperen met de knipperlichten en de ruitenwissers goed gebruiken! Dan slaag je wel!:+

ff serieus, bij examen is gewoon heel belangrijk dat je zelfverzekerd in de auto zit. Goed kijkt, wel vlot doorrijdt, maar natuurlijk voor kruispunten, rondes enz enz wel tijdig afremt en terugschakelt zodat je rustig alles kan overzien!

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Gezakt |:-.

Het ging behoorlijk goed vond ikzelf teminste. Maar er waren 2 kleine puntjes waarop ik moest verbeteren.

Ik kwam bij een stoplicht, die op oranje ging dus ik ging stoppen maar die examinator vond dat ik door moest rijden :confused:

En ik kwam bij een gelijkwaardig kruistpunt, Er kwam een auto van links en ik wou dus doorrijden, maar hij vond dat ik eerst moest wachten om te kijken of die auto me wel voorrang zou verlenen _0/

Best jammer dus, voor de rest vond ie het wel goed gaan dus volgende keer beter. Houd trouwens wel geluk met de stoplichten ze gingen constant op rood dus lekkere tijdwinst 8)

13. Linky-biscuit

Linky-biscuit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ondertusse bijna al een weekje in bezit van men rijbewijs, en al een beetje van her naar der gereden. Soms durf ik nog eens verkeerd te schakelen omdat men auto niet mee wil, maar dat mag de pret niet drukken:9

Vond het examen zelf eigenlijk vrij makkelijk gaan, maar dan ook wel als een bezetene geoefend daarvoor8).

Voor diegene die binnenkort gaan proberen: geef de indruk dat niets je ontgaat, check je spiegels, hou alles in de gaten en schakel veel...

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als een stoplicht op oranje gaat moet je áltijd achter je kijken.
    - Zit er iemand dicht achter je? Door rijden!
    - Is de weg vrij achter je? Dan kun je rustig stoppen.

Verder vind ik het erg dom om je op die puntjes te laten zakken, dat stelt niet veel voor vind ik.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En een leuk gesprek met de examinator doet ook wonderen... Maar wel blijven opletten uiteraard.

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat werkte bij mij héél erg averechts. Ik maakte een grapje om het ijs te breken en kreeg het vervolgens zwaar te verduren van hem.

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was het geen leuke grap ;).

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook wel kut, het probleem is juist dat elke examinator anders is. De een wil graag praten de ander wil dat je je bek houd. De een wil dat je vlot rijd de ander weer minder.

19. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Jaah What!! ik ben geslaagd net om 15.00 uur!
    De examinator zei dat ik uitstekend reed, netjes veilig en lekker vlot.
    goede voertuigbeheersing. Ik was wel trots op mezelf.
    Hij had dezelfde interesse's: auto's, motoren en muziek.
    Hij leek trouwens vet op Lionel Richie

20. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! Morgen rijbewijs aanvragen natuurlijk? Ik weet niet waar je woont (gemeente). Hoop dat je het beter treft dan ik, ik heb 'm vorige week donderdag gehaald, vrijdag naar het gemeentehuis, en kan 'm dinsdag 10 Juli pas ophalen:mad:
    Fokkin 7/8werkdagen! Ik ben wel van plan om vanaf woensdag elke dag te gaan bellen, kans dat 'ie eerder klaar is, is best wel groot.
    Vriend van me werd ook op 7dagen gezet, belde vandaag, was al klaar. Waren ondertussen 4dagen overheen gegaan:+

Wel slechte zaak hoor, je betaald er toch voor (fukking 40 euro)
    Me nichtje woont in dorp (andere gemeente) en die kon de dag van aanvraag gewoon ophalen:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina