1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt niet he vriend,zoals jij het uitlegt kan je in ieder geval stoppen voor het oranje licht.Het is géén excuus om door oranje-rood te rijden als jij vindt dat je achterligger te kort achter je rijdt...
    De wegcode spreekt in ieder geval dat je altijd voldoende afstand moet houden en moet kunnen stoppen voor een onvoorziene hindernis....Dus je achterligger móet maar voldoende afstand houden aangezien hij altijd in fout is omdat het je goed recht is om te stoppen voor een oranje licht...
    Je hebt maar één excuus, en dat is als jij al zo kort bij het licht bent dat je niet meer op een veilige manier kan afremmen,en dan gaat het hier over een noodstop zonder dat je weet of je nog wel tijdig en netjes voor de witte dwarslijn tot stilstand kan komen...

2. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Jan Wowter ik kan hem ook pas 10 juli ophalen.. vanochtend aangevraagd.
    Maar die vent zei dat ie mss maandag er al was.

En dat van je nichtje klopt niet. er zit minimaal 1 werkdag tussen als je versnelt doet (40 € extra)
    Anders 5 werkdagen + evt weekend. koste 33 € bij mij
    Een gemeente verder bij ons is het 45!

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  3. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    t was zeker een neger.. "wat zijn 2 negers in een slaapzak? een twix! hahah"

*rij examinator kijkt boos*

*boehoehoeh* 8)

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    vandaag ook gehaald! erg blij dat ik er eindelijk vanaf ben!

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    LOL :D :lol:

foei toch

6. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, ligt gewoon aan de gemeente, zoals bij m'n nichtje, waar je 'm gewoon de dag van aanvraag kunt ophalen. M'n zus had 't hier in dezelfde gemeente ook, maar dan spreek ik over 4jaar terug. Gemeente gaat achteruit:mad: (van me nichtje is nog geen halfjaar terug)

Zoals ik al zei: 10juli werd tegen mij gezegd, ik natuurlijk eigenwijs en wil graag rijden, dus ik vanmorgen al bellen8) EN JA! Ga zometeen ophalen!
    Word 7werkdagen tegen me gezegd, en 't zijn er maar 3_0/

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vandaag ook me rijbewijs gehaald, prima ritje!

*is opgelucht*

8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Heb zojuist mijn chauffeurspas gehaald voor de taxi! :D Alles in 1 keer.

9. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alemaal gefeliciteerd !!

ik mag om 18.00 uur met mijn 4e les beginnen, ga hem toch vragen om vaker dan 1 keer per week te doen, dit schiet niet echt op zo :9

10. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag rijbewijs opgehaald, en net eerste ritje gemaakt in m'n uppie in een auto! Echt vaag om alleen dan in de auto te zitten, maar wel chill:)

11. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Yup had ik ook in het begin, heel raar gevoel maar het went snel!

Best wel logisch dit, je mag geen voorrang nemen nooit niet. Voorrang moet je krijgen/verlenen. Stel je voor dat hij niet remt dan hang je er toch in...

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ja natuurlijk, maar ik vond dat het veilig genoeg was om door te gaan hij vond dus van niet.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Niet meer over nadenken/inzitten, en gewoon weer verder gaan met lessen/afrijden!

Komt allemaal goed :)

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand wat je allemaal nodig hebt als je naar het gemeente huis gaat? want ik ga morgen, identiteit neem ik aan, pas foto? (Kan je die ook daar laten nemen?)

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

en als je te lang 'wacht' zak je omdat je 'te onzeker' rijdt... Ligt ook wel een beetje aan de examinator. Het is een heel dunnen lijn tussen te onzeker en te zeker

Identiteit ja,
    Pasfoto's ik weet niet zeker meer of dat er 2 moeten zijn, maar dacht het wel. (kan beter een te veel meenemen dan een te weinig he ;) ).
    Volgens mij moest je bewijspapiertje dat je van examinator meekrijgt (dat je bent geslaagt) moet meenemen en geld.

Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies me rij-instructeur zei precies hetzelfde. Hij werd er ook wel boos om omdat hij mensen had gehad die bij een zelfde situatie uit zichzelf wel door oranje waren gereden en waar de examinator een rem ingreep gaf. En nu stopte ik en was het ook weer niet goed.

Zoals je al zei is de lijn weer heel dun. En de een wil dat je vlotter rijd dan de ander.

17. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Geluk speelt zeker een rol bij het examen, je moet gewoon beetje geluk hebben met de situaties en examinator. Nu had je beetje pech, volgende lukt 't vast wel!

En gemeentehuis:

Pasfoto (1 is genoeg)
    geld (42 euro ofzo)
    legitimatie

Verder staat daar alles in de computer, pasfoto's kun je volgens mij niet laten maken op 't gemeentehuis.

(correct me if i'm wrong)

18. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Pasfoto's maken kan hier in ieder geval niet.

Gisteren me 2e rijles gehad, ging goed :) Nu gaat m'n rijinstructeur 2 weken op vakantie, maar daarna lekker 2 keer per week lessen, als ik veel tijd heb misschien wel 3 keer :)

19. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heel verstandig, nu ik 'm in me zak heb, baal ik dat ik niet sneller gelest heb;)

20. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    mag 10 augustus pas beginnen, omdat me rijschool geen exames heeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina