1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Morgen mijn zevende rijles. Gaat inmiddels best aardig. Laat de auto nog amper afslaan en kan al aardig parkeren. Hopelijk kan ik het nog onder de 1000 euro houden:)

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heeft deze man toch wel gelijk in,geluk speelt soms zeker wel een rol.
    Ik had bijvoorbeeld de eerste keer echt een ongelovige chagrijn als examinator,en voelde me ook niet op me gemak bij hem.
    De 2e keer kreeg ik een examinator die zo grappig was en vriendelijk.
    Hij vroeg of ik al een vriendin had en hoelang,en wat voor werk ik deed.
    Af en toe een grapje,ook zei die van niet nerveus zijn want je hebt de leukste examinator van het cbr:thumbs:
    En op de helft van het examen zei die heel droog "nou als je zo doorgaat heb je het wel gehaald hoor"
    Eind vd rit zei mijn instructeur (want die was meegereden) dat ze dat normaal nooit zeggen,alleen op het eind vd rit!
    Was ook geslaagd daarna\o/
    Nu bezig met mijn motorrijbewijs hopen dat dat ook weer mee gaat zitten:D

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wanneer je je motorrijbewijs haalt, krijg je dan gewoon een heel nieuw rijbewijs, of krijg je een aanvulling bij je rijbewijs.

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Aanvulling.

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    't gaat natuurlijk ook heel erg om het kijken enzo, maar het zou mooi zijn als dat je lukt.

ja? hoe werkt dat dan? ik had verwacht dat ze gewoon je oude rijbewijs weer doorknippen en dat je voor die paar extra lettertjes op je rijbewijs (bij mij een pasje) weer 50 euro moet dokken.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat moet, je moet weer een nieuwe aanschaffen waarbij ook je motorrijbewijs op staat.

7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    was ik al bang voor :mad:

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Sorry begreep iets verkeerd zoals nitram al zei idd opnieuw dokken.

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vandaag me rijbewijs opgehaald, straks even me vaders auto zien te bemachtigen (hij is het weekend weg) maar waarschijnlijk heeft hij zijn sleutels verstopt. (omdat me zus er al een keer misbruik van had gemaakt)

10. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik heb vannochtend ook mn rijbewijs opgehaald, nu moet ik alleen nog een auto hebben, ik mag echt niet in die van me vader rijden, daarom mag ik er een van max 3000 van hem uitzoeken (:D) maar heeft iemand suggesties van wat een leuke auto voor een beginnende bestuurder is? hij moet wel een beetje kunnen trekken (0-100 in 9 sec mag toch wel)? hij moet een beetje betrouwbaar zijn, en niet al te klein, maar ook zeker geen station waggon :p ik ben zelf namelijk behoorlijk lang, tegen de twee meter aan...

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb geen verstand van auto's, niet veel althans. Maar ik zelf zou wel ooit een Golf als eerste auto willen hebben. Klein, maar van binnen erg ruim. Genoeg power (voor mij dan:+). Gewoon origineel en niet zo afschuwelijk getuned. Nu ben ik natuurlijk bevooroordeeld door mijn rijlessen, maar ik vond hem wel lekker trekken. Ik mag dan wel in de auto van mijn ouders rijden, maar de oprit van een snelweg oprijden is een stuk minder leuk in een zware Chrysler Voyager. ;)

12. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik wil geen golf, dat is de zoveelste 13 in een dozijn wagen waar ongeveer alle sjonnies in rijden, ik wil iets apparts, ik zat zelf te denken aan een alfa romeo, maar die zijn nogal onderhouds gevoelig

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Eindelijk vandaag op de snelweg gereden. Zat er gewoon op te wachten. Ik begon wel een beetje zat te worden van in de bebouwde kom te rijden of voorrangswegen waar je 50 mag. Lekker het gaspedaal hard indrukken in de vijfde versnelling. Machtig gevoel is dat na steeds 30 rijden.:)

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Vooral de snelweg oprijden vind ik altijd heerlijk :D Echt vol gas (2)-3-4-5 _O_

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja en als je dan een 6 hebt is het nog vetter! dat had mijn les wagen :D

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is helaas maar al te waar. :mad:

17. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Wij hebben ook zo'n wagen, de 3,3L bezine versie, is toch niets mis met de trekkracht van die wagen :eek:

zit er niet bepaald stoer uit, maar hij is behoorlijk snel :+

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Oh man geweldig, snelweg oprijden in de 3, dan in de 4 dan in de 5...Ik vol kijken naar de snelheidsmeter denkend: nog steeds geen 120:+ Dus het gas nog wat harder indrukken, 100 en eindelijk 120_O_ Geniaal!

19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo bijzonder is het eigenlijk niet, maar als beginner blijf ik dat leuk vinden. :cool:

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    heb me rijbewijs nu 1 dag en meteen moest ik de bob zijn =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina