1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat altijd zo vreemd dat ze wachten tot na een paar lessen met schakelen..

2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest mijn eerste les al schakelen, ik zat toen echt van wtf! 8)

3. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest ook eerste les schakelen ... was wel lache

heb echt een schijthekel gekregen aan die theorie ... gisteren voor de 3x keer gezakt |:-|:-

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest ook meteen de eerste x schakelen. Eerste rondje over het industrie terrein deed hij, maar toen we op een enorm parkeerterrein reden, mocht ik het overnemen. Ging best goed!
    Heb straks weer rijles. Vorige keer kregen we ruzie, want ik had echt het idee dat ik als een mongool om me heen zat te kijken, en nog kreeg ik commentaar dat het niet goed was. Dus toen werd ik ff pissig. Maar daarna ging het wel beter :+

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    gewoon die dvd kope of lenen.. 3 dagen elke toets maken.. DONE

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet. Door RIS (rijden in stappen) schijn je een veel sneller leerproces te hebben.

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah! Geslaagd voor mijn praktijkexamen! Ik moest vanochtend van 8 tot 9 afrijden. Het ging perfect op een bochtje die ik net iets strakker had moeten nemen na. Het is trouwens mijn eerste examenpoging en heb het in iets minder dan 3 maanden gehaald. *Is blij.

Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  8. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd, veel plezier ermee. :thumbs: :cool:

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Net mijn her aangevraagd.. Mag 5 juni weer

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat is ook wel zo.
    Schijnt dat je alles in stappen doet het veel beter gaat, en vooral voor het schakelen moet je de tijd nemen.
    Ik weet nog wel dat het ook gewoon naar een kwartiertje zelf moest.

11. JeePee

JeePee Guest

Idd. Ik heb gelijk vanaf m'n aller eerste meter alles zelf gedaan. Die dude ging even kijken of ik de auto een beetje kon besturen, en na 40 minuten les reed ik al op de snelweg :+

Maja, schakelen/koppelen met een diesel is ook wel zeer makkelijk. Je moet wel heel gek doen om hem af te laten slaan. Beetje die koppeling rustig omhoog halen een beetje gas bij geven, dan kom je wel weg. Met een (kleine) benzine motor is dat toch ff een pak lastiger. Zal ook wel de reden zijn dat al die les auto's een dieselmotor hebben. Anders kunnen ze na elke 10 lessen de koppeling vervangen :+

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Wel gemerkt ook ja toen ik net mn rijbewijs had.

Van een 2 liter diesel naar een 1.3 benzine *).

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat denk je van de brandstof kosten! ;)

15. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik aardig vreemd. Bij mij vroegen ze of ik al wel eens auto had gereden. Ik zei toen ja en toen mocht ik gelijk wegrijden, met schakelen. Wat moet ik mij hier bij voorstellen dan? Zit jij dan alleen te sturen en gas te geven? Zegt de instructeur dan ook "Haal je voet even van het gas ik ga schakelen?" Best apart...

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, zo was het bij mij ook. Niet slecht overigens, ik heb hem in 3 maanden gehaald, rustig aan gedaan, alles in 1 keer gehaald, totaal minder 1500 kwijt.

17. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook, "gas los, geef maar weer een beetje gas" en ondertussen schakelt de instructeur. Als je nog nooit in een auto gereden hebt, is dat vrij normaal hoor, je kan bij heel veel mensen dan niet ook meteen al met schakelen aankomen. Zonder enige rijervaring is rustig opbouwen het beste, de instructeur ziet wel wat je al wel aardig kunt of niet.

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijgt hij het voor elkaar :+

Vandaag ook een mooie road tripje gedaan :D.

Vanuit Gemert(brabant) naar boxmeer. Vandaar snelweg richting Kamp-Limpfort, even gekeken hoe hard mijn auto nou eigenlijk kan. (192KM op tom tom) Dat hard rijden en snelweg gaat ook snel vervelen dus toen vanaf Kamp-Limpfort binnendoor terug. (Bij venlo weer de grens over op een 70/60 KM weg (B58 )). Toen van venlo naar helmond op snelweg en vanaf helmond weer terug naar gemert.

Al met al zo'n 3 a 4 uur gereden. Toppie in dit weer :thumbs:

19. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BOXMEER! :D Daar woon ik naast :p

Maar wat is Kamp-Limpfort?

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Kamp-Lintfort ;)