Zoooooo... auto rijden, erg leuk. Heb nu 2 à 3 maanden m'n rijbewijs en heb al één bijna-doodservaring achter de rug
Afgelopen vrijdag was ik de bob. Vind ik helemaal niet erg, want autorijden is gewoon vet, dus ik nam een maat mee van Dronten naar Swifterbant. Onderweg het Drontense industrieterein mee gepikt en 7 à 8 handrembochtjes getrokken (met de auto van m'n ma, Fiesta 1.3L
). In Swift zette ik die gast af bij een huis van een andere maat van me die vervolgens een stukkie mocht rijden (hij is zelf bezig met lessen). Na 10 minuten was hij te bang om gepakt te worden en nam ik het stuur over. Even langs het industrieterein van Swift (handrem snokken!!) en vervolgens de auto op zijn oprit stil gezet door er op te draaien (glijden) met de snokstok
. Dat vonden zijn maten zo indrukwekkend dat ik nog 4x daarna het industrieterein op ben gegaan met een vol belade auto. Resultaat: 1 wieldeksel met stoeprandsporen, zichtbaar versleten achterbanden en velgen zo heet dat je brandwonden er van kreeg.
Ga hierdoor nu door het leven als driftkoning van de gem. Dronten
Op de terugweg naar huis liep er een dude te bumperkleven. Was op een lange 50 weg met naast die weg een parallel lopende industrie weg. Met een rechts links bochtje knalde ik dat weggetje op en trok hem ongeveer 800 m vol door. Toen moest ik weer links rechts die 50 weg op. Keek naar links, zag niemand, keek naar rechts, zag niemand. Dus ik vol die weg op draaien, komt er vlák voor m'n neus die bumperklever aan
Die gast deed leuk mee met mij en had hem dus ook vol doorgetrokken op die 50 weg. Maar bij het kijken zat hij waarschijnlijk net achter m'n B-stijl. Zat nog geen meter tussen. Ik had hem écht niet gezien en ipv dat ik mijn leven voorbij zag flitsen scheet ik 7 kleurtjes
Bijna ge-T-boned.
Moraal van dit verhaal: kijk alleen in je spiegels en 3x over je schouder als je gaat blasten. Bij normaal gedrag is dit niet nodig
Klik om te vergroten...