Dat ik mijn rijbewijs twee maanden heb wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk pas 2 maanden auto rijd. Daarnaast, kijkend naar jou berichten, heb ik meer ervaring met auto's dan jij. Svennies die alles netjes doet en zich volledig aan de regels houdt heeft nooit gevoelt wat een auto nou doet als je hem ondersturend of oversturend een bocht in gooit... Jij weet blijkbaar alleen hoe een auto voelt als je met 25km/h door de bocht gaat. Je mag dan wel een ouwe rot zijn, maar ik wil wel eens zien wie er zijn auto het snelste stabiel krijgt en rustig blijft na een uitwijk actie te hebben moeten maken bij het verkeerde rijgedrag van een ander
Hoge snelheden halen is niks aan. Als je 120 mag rijd ik 120 en als je 80 mag dan rijd ik 80. Het verschil tussen die twee merk je toch niet... Het leuke aan autorijden is zo hard mogelijk de bocht door en zo snel mogelijk op de maximum aangegeven snelheid zitten. En omdat daar uiteraard enig gevaar bij schuilt doe ik dat niet op de drukke openbare weg, maar op verlaten industrietereinen. En met een auto die zo'n 6 airbags heeft en uitloopstroken van hier tot tokyo is het vrij lastig om jezelf dood te rijden. Snelheden zijn dan op de rechte stukken wel 100+, maar eer je iets raakt zit je al op de -50. En als je bang bent om dood te gaan in het verkeer moet je geen auto rijden.
Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2008