1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heb mijn rijbewijs nu 1 1/2 en heb iets van 27 lessen gehad. Theorie in 1 keer gehaald (2 fout) en voor mijn rijbewijs had ik 2 keer nodig

    Ben blij dat ik hem heb, zou niet meer zonder kunnen :)
     
  2. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had hem in januari 2005 voor de eerste keer..30 uur gehad en ik MOEST op van mijn rij-instructeur :). Ik reed in een focus diesel kolere wat een kut bak..moest je een half uur wachten als het stoplicht op groen stond.
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn rijbewijs nu 4 maanden en 2 dagen ofzo:p 1ste keer gezakt, had kut examinator. en de 2de keer had ik het hoofd van cbr, dus toen dacht ik al meteen dat ik ging zakken. maar nee ik slaagde dik en zelfs die examinator had er niks op aan te merken.

    sindsdien heb ik niet super veel gereden maar ook niet weinig, ik ben wel al een keer naar duitsland gereden (meteen even topsnelheid van me vaders auto getest die overigens niet harder ging dan 180kmh in zijn 6 en 182kmh in zijn 5)keertje naar belgie toe en maastricht, voor de rest kleine stukjes naar vrienden enzo
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb m'n rijbewijs sinds 5 september 2005.

    Theorie én rijexamen in 1x gehaald.

    30 lesjes..
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zakken / slagen hangt echt erg veel af van de examinator. Gelukkig had ik een hele aardige waarmee ik goed kon praten en dus ook rustig kon rijden. In 1x gehaald in 21 lessen.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik had m'n rijexamen op een maandagochtend om 8:00. Was dus de allereerste van de week! :)
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik heb me rijbewijs binnenkort 5 jaar. In 1x geslaagd voor de praktijk...en voor de theorie heb ik er even wat meer over gedaan.....ongeveer...ehhh...tja...ehhh...10x:eek:
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    hoeduur is het nou ongeveer totaal
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds 24 oktober vorig jaar mijn rijbewijs op zak :D Had hem in een keer gehaald. Daar was ik zeker wel blij mee. Jammer dat ik de theorie pas de derde had. Rij niet zo heel vaak, maar het is zeker handig om op zak te hebben :)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Examen kost ongeveer €160, Theorie €50 en een rijles €35-40.

    Gemiddeld heb je 30 lessen nodig, dus reken zelf maar uit
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn examen kostte 180 euro en 40 euro per les. verschilt dus per rijschool
    ligt er ook aan of je een ttt gaat doen. raad ik zelf wel aan hoef je tenminste geen bijzondere verrichtingen meer te doen op je examen zelf
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    en 10 daagse van anwb
    lekker snel je rijbewijs maar is duur hoorde ik?
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    wist je dat 10% van de mensen het haalt zo'n 10 daagse cursus. en geloof me als je op het begin 1 uur hebt gereden dan is het lekker om even niks te doen want je heb zoveel om te verwerken wat je geleerd hebt. op het begin is het ook het beste om 1 uur per keer te doen, en later kan je wel 2 uur achter mekaar doen. maar het beste is als je snel je rijbewijs wilt gewoon 3 uur per week gaan lessen
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag T.T.T. gehad, en gehaald :D
    28 februari afrijden...
    Heb nu iets van 16 lessen gehad (waarvan 6x 1,5 uur, de rest 1 uurtje)
     
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    voor een ttt kan je niet zakken:p je kan alleen vrijstelling krijgen;)
     
  16. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ja, ik heb de bijzondere verrichtingen dus 'gehaald' en dus vrijstelling ;)
    Verder ging het rijden zelf ook gewoon heel goed, weinig op aan te merken :)
     
  17. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn rijbewijs sinds oktober vorig jaar en heb al iets van 300 fucking euro aan de schatkist mogen bijdragen... Leuk zo'n papiertje
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem sinds september vorig jaar en heb al 0 euro aan de schatkist gegeven. ik ben ook nog nooit aangehouden enzo, en ik rijd eigenlijk ook haast nooit te hard, een enkele keer 160 op de snelweg om iemand in te halen
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm ook sinds vorig jaar september. Nog geen één bekeuring gehad! :)

    Rijd natuurlijk niet overal netjes de toegestane snelheid..maar ik weet ik wanneer ik moet remmen :+
     
  20. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil altijd snel thuis zijn :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina