1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    tja het is kiezen tussen of 20 minuten later thuis of 300 euro, geef mij die 300 euro maar:p

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Zolang je harder rijd dan de politie is er nooit wat aan de hand jongens :+

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in totaal 9 rijlessen gehad, daarna ben ik gestopt. Waarom ? Omdat ik er toen al achter was dat autorijden niet voor mij is weggelegd, veelste zenuwslopend, veelste veel dingen tegelijk doen (daar hield die vent die naast me zat toen ook geen rekening mee trouwens, ik moest gelijk alles doen terwijl ik er 0 verstand van had/heb....tevens verwachtte hij ook dat ik daarnaast ook nog eens een potje gezellig met um ging zitten babbelen |:-) en als je niet op je gemak achter het stuur kunt zitten is ooit zelfstandig deel nemen aan het verkeer natuurlijk onmogelijk.

Of ik het erg vind ? Nee hoor, kheb niks met auto's/autorijden en ik vind het ook nog eens belachelijk duur....bovendien bestaat er ook nog zoiets als openbaar vervoer :)

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap je helemaal. bij mij ging het pas ook na 10 lessen beter en werden de zenuwen minder. ik wou op me 16de al me rijbewijs, nu ik hem heb wil ik hem nooit meer kwijt want autorijden is het leukste wat er is;) maar ik snap het als je ook niks om auto's enzo geeft dan hoeft het eigenlijk allemaal niet.

maar ik ben wel 2 keer zo snel als het openbaar vervoer:p

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker ook 2 keer zo duur uit met je auto, benzinekosten, wegenbelasting, verzekering e.d. ;) Of valt dat mee ?

6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    om eerlijk te zijn valt dat echt reuze mee, natuurlijk zou ik nooit elke dag met de auto naar school gaan. maar ik heb het is een keer uitgerekend wat ik kwijt ben aan benzine en dat tegenover een buskaartje: als ik met de bus naar school zou gaan ben ik 4 euro kwijt. het is naar mijn school 12 km, nou rijdt mijn auto rond de 1 op 12 en als ik tank dan tank ik een hele tank vol voor 1,30 euro per liter.

bus: 12 km. ( 4 euro)
    auto: 12 km (1.30 euro) uiteraard komen er dan nog wegenbelasting enzo bij, maar dat is bij mijn auto zo laag dat mijn vader dat allemaal betaalt:p ik betaal alleen beetje benzine;)

zou ik nou een maand abbonement nemen van de bus ben ik 38 euro kwijt per maand, aan benzine kosten ben ik ongeveer hetzelfde kwijt. alleen heb ik OV en dat is de reden waarom ik niet met de auto ga.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OV rulezz 8)

8. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe het precies zit met internationaal rijbewijs?

Een vriendin van me wil in griekenland haar rijbewijs halen omdat het daar goedkoper is, en dan omzetten ofzo...

9. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je anders even naar de ANWB. Mijn broer heeft volgens mij ook een internationaal rijbewijs gekocht (niet duur hoor!) omdat ie in het buitenland gaat stagelopen.

10. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik raad het je niet aan, was eerst een gast en die dacht ook slim te zijn en deed dus examen in amerika, elke drol slaagt daar dus hij ook. nou toen ie thuis was mocht ie het lekker over doen;)

me broer was 5 maanden in curacau en die heeft met zijn gewone rijbwijs gecrossed mag ook gewoon he

11. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    nog mensen geslaagd?
    ik laatst wel eindelijk na een aantal keer, wat een klote instantie dat CBR
    ik rij te ongeduldig
    te ervaren

sodemieter op man met dat soort verhaaltjes, zeggen ze ook nog je had hem eigenlijk de 1e keer al moeten halen...

echt rete blij met dat papiertje, alleen nog kijken voor een goeie auto, ik zou echt niet weten wat

12. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van een ferarri enzo.

Om het in te leren natuurlijk. Patser

13. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    een volkswagen natuurlijk, betere auto's zijn er niet;) rijden in ieder geval wel het lekkerst

14. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    wat dacht je van wat toe te voegen aan het topic?

Zit zelf te denken aan een renault megane coupe

ze zijn niet zo extreem duur, en best mooi

15. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag me rijbewijs gehaald *) (in één keer, theorie ook). 28 lessen van 50 min., best netjes toch?

16. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker :) . Jij hebt het ook netjes gedaan.

17. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Gister in een keer gehaald :D na 30 lessen van een uur.
    Was heel relaxed afrijden, geen speciale verrichtingen, geen woonwijken *)

18. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je zeker ttt gedaan;) maar woonwijken doen is juist relaxed dat vreet tijd. ik moest in bussum afrijden en dat staat bekend als de moeilijkste plek in nederland. het is er 1 en al gelijk waardige kruispunten:p

19. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ook snel cursus gedaan 2 weken.
    26 lessen van 50 min. theorie in een keer gehaald praktijk ook :)

20. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    nope geen ttt gedaan, gewoon mazzel, wel lekker *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina