Mwa ,nu verplicht je mij om nog éénmaal te reageren...
Dacht jij echt dat auto's van destijds niet vooruit geraakten mijn beste, nou mooi nie,mijn eerste auto had destijds die beroemde dubbele weber carburateurs als een stelletje extra longen ...
En het mooie is dat als het stoplicht op groen springt pappie hier de eerste is om weg te zijn met zijn scheurijzer,143 pk én 360 newtonmeter koppel laat zich wel vertalen me dunkt..maar pappie is zo gek niet meer om telkens de grenzen van het maximaal haalbare op te zoeken ,snap je...
En het spiegel kijken mijn beste, het redt mijn leven steeds wéér...Gisteren op de E19 tegen 140 op het middenbaanvak toen er aan een oprit een mongool zonder zien kwam ingevoegd tot pal op mijn neus,een reactie zou normaal gezien naar links leiden om die idioot te ontwijken ,doch mijn spiegels hadden mij al ettelijke keren zicht gegeven op een wagen die mij aan het inhalen was en die zich op het moment van het invoegen zich in mijn dode hoek bevond...Dus pappie stevig in de ankers...weer een paar levens gered waaronder het mijne zelf..
En o ja pappie heeft destijds een anti-slipcursus gevolgd,altijd goed om te weten en te kennen,enne het gebruik van de handrem is in het belgisch strafwetboek wat verkeer betreft verboden..
U meneer ,bent een idioot ,dat U de mongool alleen uithangt kan mij niet schelen, maar dat U aan een stel andere idioten Uw rijmanskunst etaleert zet eerder diezelfde bosapen aan om hetzelfde te gaan proberen dan U, en als een van die gastjes zo het loodje legt is dat wel Uw gedeeltelijke verantwoordelijkheid aangezien U het hebt voorgedaan...
En trouwens ,wéét Uw pappie van uw rijvaardigheidsdemonstraties vanc U tegen uw groepje vrienden/randdebielen..Ik geloof het nooit aangezien hij er net zo min als ik mee akkoord zou gaan...
En vertouwd U zo op de veligheidssystemen in de auto dat U zich onkwetsbaar voelt.
klopt.....
het goede uitgangspunt....
Je mag sportief rijden,ik heb het ook gedaan, maar ga nooit de échte grenzen van je kunnen op de openbare weg opzoeken...daar bestaan circuits voor...
Laatst bewerkt: 14 jun 2008