1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    zat je niet gewoon tegen een stoep aan?

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Wacht maar tot je in een bestelbus oid komt te rijden.
    Vaak van die trage diesels met 90pk waardoor je echt moet plannen tijdens het rijden 8)
    Invoegen blijkt dan ineens toch heel lastig te zijn de eerste keren.

Nu vind ik een Golf dan weer hartstikke kut om in te rijden, maargoed..
    Doe mij maar een Toyota \o/

Hebben sinds een paar maanden een nieuwe Mondeo thuis; nog nooit zo geschrokken van een auto (een diesel notabene!), en ik heb toch in aardig wat auto's gereden..
    Trok rustig op, maar schakelde iets te vroeg naar de 2; omdat ik een tikkie op moest schieten maar vol gas gegeven :+
    van 1500-1900 toeren niks speciaals, tot ik van 2000-3000 toeren alleen maar aan het slippen was 8) (op droge weg)..
    Vond het nogal apart voor een 2.2l diesel.. vooral omdat het met onze oude 3,5 niet lukte..

Achja, blijft leuk auto rijden ;)

@ Fur: Ik zou pas afrijden als je er echt zeker van bent. Ga bij je laatste les nog even gefocused rijden en zorg dat je alle elementen nog een keertje doet. Na je examen is er nog genoeg tijd om te slacken :+

@Nitram: Tja, dat ligt er natuurlijk ook helemaal aan welke knuppel de versnellingsbak heeft liggen verkrachten he ;)

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    De nieuwe Philips Xtreme Power +80 H4 hoofdlampen zitten erin (Op de verpakking: Racing performance 8)) Schijnen wel het meeste licht te geven van alle lampen die legaal zijn.

Echt een verschil met de standaard swift lampjes 8) Lijkt wel een vuurtoren. En wit licht ipv het zwakke gele!

Rijdt toch wel een stuk fijner.

4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Pfff..

Had dus vandaag tussentijdse toets. Ik werd gistermiddag ineens ziek. Alles begon te draaien en het werd met het uur erger.
    Had vanacht geen oog dicht gedaan. Emmer vol gekotst... 38.6 graden koorts.
    Mijn ouders vonden het eigenlijk niet verantwoord om mij te laten gaan autorijden, maar ik wilde het per se gaan proberen, omdat ik anders 150 euro had weggegooid.
    Maar het ging écht voor geen meter. Mijn hoofd barstte van de pijn. Ik had halfverwege de rit zelfs de auto stil gezet omdat ik dacht dat ik moest overgeven.
    Die man had behoorlijk met me te doen. Ik had de eerste twee bijzondere verrichtingen verpest; wat dus inhoudt dat ik geen vrijstelling zou krijgen. Maar hij gaf me een derde kans... Maar ook dat lukte niet.

Behoorlijk kut allemaal. Ik ben echt nooit ziek... Zul je net zien natuurlijk.
    1 september ga ik alsnog afrijden... Dan maar zonder vrijstelling.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Op je bijzondere vaardigheden kan je toch niet zakken! :)

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Onmogelijk, zat minstens een halve meter van de stoep af.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je bijv. tijdens het keren op de weg niet goed kijkt kun je er echt wel op zakken volgens mij

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dan heb je nog niet in mijn bestelbus (serviceauto) gereden.
    Het is een Renault Trafic met een 2,5 liter dieselmotor met 150PK.

Als alles meezit krijgt de auto Dinsdag eindelijk zijn 1e beurt.
    De auto is dan 1 jaar oud en >15.000km over de beurt =(

Kan veroorzaakt worden daar dat een remblok vast is blijven zitten.

Draaide eentijdje met een scherpe bocht naar rechts de snelweg op , toen ineens veel gepiep en een smerige lucht onder de auto weg kwam.
    Auto meteen op de vluchtstrook gezet (wat heb ik me daar onveilig gevoelt).
    De vieze lucht kwam weg met het rechter voorwiel , eventjes gewacht en toen ik weer weg reed was er niets aan de hand
    Heb ook geen problemen weer gehad.

9. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    deze week weer 3 keer lessen! kost me wel dik 120 maarja :9

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @pascal: Bij wie les je nou?

en van wie is die 307? nog nooit zien rijden bij talander

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Kon geen topic erover vinden dus post hier maar mijn vraag.

Het probleem is dat ik 20 ben en 2 maanden tekort kom om bij veel autoverhuurbedrijven een auto te kunnen huren.

De meeste hanteren als algemen voorwaarde: +21 jaar en +1 jaar rijbewijs.

Wil graag weg met vrienden en misschien weet iemand hier een verhuurbedrijf (binnen amsterdam) dat buiten die regels auto's verhuurt.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan 1 van je ouders de auto niet huren?

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Zat ik ook aan te denken maar ik ga er mee weg en mocht er onderweg iets gebeuren dan ben je volgens mij pretty fucked maar zal dat idd nog ff nazoeken...

thnx anyway ;)

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik les bij Patrick normaal gesproken, maar die zit in het buitenland zon te pakken. Vandaar dat ik nu 2 lessen bij Gert-Jan doe. Van hem is die Peugeot.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ow wacht, ik zat te denken aan zo'n 307 SW :+ :cool:

Volgens mij was Gert-Jan ook bij mijn examen met een kandidaat van hem.
    Kleine gast is het? Zwart haar.

Aardige gozer :)

Hoe vind je Patrick?

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gert-Jan is kaal. :+

En Patrick is een aardige gast. Jonge kerel dus kun je makkelijk mee ouwehoeren.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, eindelijk komt er een eind in zicht. 9-9 TTT, als die goed gaat in oktober praktijkexamen (theorie heb ik al). Heeft verdorie een half jaar geduurd :eek:

18. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag mijn theorie binnen gehaald \o/:b:

19. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, heb vandaag mijn praktijexamen gehaald :b:\o/:):thumbs: en kan mijn rijbewijs morgen bij het gemeentehuis aanvragen.

In een roes ben ik naar huis gegaan en eenmaal thuis aangekomen vraag ik mij opeens af of ik niet iets op papier mee had moeten krijgen dat ik geslaagd was? Ik kreeg wel iets mee in mijn handen gedrukt, maar blijkt dat dat gewoon mijn theorie en andere formulieren waren die ik zelf had meegenomen.

Nu las ik vaag op internet dat het CBR en de gemeente in een systeem kunnen kijken dat je geslaagd bent?
    Klopt het dan dat ik alleen mijn Paspoort en een pasfoto moet meenemen en dat zij dan wel kunnen zien dat ik geslaagd ben???

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt, zij controleren je aanvraag in het systeem en zien zo of je geslaagd bent. Je hoeft alleen maar een paspoort en pasfoto mee te nemen.
    Klik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina