AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat is een TTT precies? Want ik begin over 3 weken( dan ben ik jarig) ook eindelijk met mijn rijbewijs.

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    TTT staat voor Tussen Tijds Toets.
    Kunnen ze kijken hoe je ervoor staat.

En zelf kun je 'oefenen' op het echte examen. :)

3. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Met tussen tijdse toets kun je alvast eens een proefexamen doen, het gaat eigenlijk precies hetzelfde als het echte eindexamen, je kunt het alvast ervaren.
    Maar het grote voordeel is dat je vrijstelling voor je bijzondere verrichtingen kunt krijgen. Bijzondere verrichtingen zijn inparkeren, draaien op de weg enz.
    Als je dus de TTT haalt, hoef je dat niet meer met het eindexamen te doen! (De vrijstelling die je krijgt is alleen voor de 1e keer eindexamen!!)

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    dus al zou je een keer zakken dan kan je opnieuw een tussentijdse toets doen, en dan krijg je wer vrijstelling voor het 2e eindexamen?

5. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat zou ik niet doen, 1 keer ttt is perfect. dan examen als je dan zakt moet je gewoon weer examen doen, want een ttt is hetzelfde als een examen je kan alleen niet zakken en ook niet slagen;)

6. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    TTT? wow, dat hebben wij hier niet :mad:

ik ben nog aant sparen. Voor de lange opleiding met instructeur (dan moet je daarna maar 3 maanden met begeleider + L rijden na het behalen van je rijbewijs) kost om en bij de 1000€

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja ik heb geluk dat mijn ouders het betalen omdat ik niet heb gerookt.
    Ben ik wel blij mee. hou nu geld over voor de wintersport van volgend jaar!

Maar wat raden jullie aan.. 2 keer per week 5 kwartier lessen of 1 keer per week?

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    wtf. :eek:
    Ben ik blij dat ik in Nederland woon.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik zou 2 keer per week lessen zo hou je de vaart er in. Als je maar 1 keer per week lest ben je toch al snel een half jaar bezig om je rijbewijs te halen.

Ik zou wel de eerst paar weken niet 2 lessen achter elkaar nemen omdat het toch vrij vermoeiend is de eerste paar keer. Pas als de basis handelingen goed kunt zou ik voor 2 lessen achter elkaar gaan.

edit//Ik zou trouwens de TTT niet doen en liever een rijles of 3 extra (komt qua kosten ongeveer op hetzelfde neer). Of je de bijzondere verichtingen nu tijdens een TTT of het echte examen doet maakt toch in priciepe namelijk niets uit omdat je het toch moet kunnen. Zou dus eerder het geld in wat extra lessen investeren :)

Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Vandaag voor m'n theorie examen geslaagd. *) 48 van de 50 goed, en het heeft me slechts een cd-rom van 20 euro gekost afgezien van de kosten die je sowieso maakt voor het examen natuurlijk.

Vanaf nu ga ik twee keer per week proberen te lessen (oftewel 3 uur per week). Zeven lessen erop zitten met nog zo'n 15 te gaan. :cool:

11. mars15

mars15 Guest

netjes

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem op 26-10-2005 gehaald !

Theorie in 1 keer, praktijk in een keer (geen TTT) en in 23 lesjes van 1 uur. was goedkoop uit voor me ouders. Alles bij elkaar kostte ongeveer €1000, incl. theorie, + rijbewijs ophalen enzo :) !

13. mars15

mars15 Guest

Oke ik ga 25 maart beginnen, wie heeft er tips waar ik op moet letten om een goede school te kiezen

14. mars15

mars15 Guest

donderdag 30 maart 1e rijles :)

15. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor een cursus heb je gekozen?

16. mars15

mars15 Guest

Spoedcursus

- 12 weken les
    - 16 lessen van 2 uur ( 32 uur totaal )
    - 1 tussen tijdse toets
    - 1 gratis rijexamen
    - 1 gratis rijexamen bij zakken

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik begin woensdag 22 maart, en ga 2 uur per week lessen. Geen snelcursus oid omdat mijn ouders dat niet willen betalen.

18. mars15

mars15 Guest

Morgen 1e les

hoe is het gegaan Hoosie ?

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hoewel ik data heb opgegeven wanneer ik niet kan heeft mijn rij instructeur het toch kunnen presteren een TTT te boeken op de eerste dag van m'n examens. :{ Ontzettend handig gedaan.

Hopelijk valt het kosteloos te wijzigen.

20. mars15

mars15 Guest

heb je tips voor me 1e rijles ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina