1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[AUTO'S]TUNING- hoe, wat, waarom...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mista B, 13 jan 2007.

  1. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en ik was zowiezo niet van plan een golfje te kopen want daar ben ik niet echt fan van...
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    was ook meer om die advertentie te laten zien;) niet voor verkoop doeleinden:+
     
  3. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    haha snap ik wle hoor;):9 mooie golf daar niet van. ben alleen niet van plan zelf dr een te gaan rijden. of ik moet een ontiegelijk mooie en unieke vinden (mooi lukt nog wel, uniek zla ik dr dan zelf van moeten gaan maken) en dat ga k dus niet doen:9
     
  4. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    maar uhm, al verkocht?
     
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    nope. maar vind ik niet erg, doe er ook nog niet echt super me best voor. auto hierna zal misschien gaan worden: golf 1 gti, golf 2 g60, corrado g60 of vr6, golf 3 vr6, polo 6n2, lupo. tussen dat zit ik momenteel beetje rond te neuzen. dus zodra de cabrio verkocht is ga ik eens kijken wat er dan op me pad komt:) maar geen haast met de cabrio rijd nog elke dag met open dak:+
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor een Corrado gaan

    Die zie je teminste niet bij elk stoplicht staan wat bij een golf wel het geval is.
    En ze zien er natuurlijk top uit
     
  7. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    VW zie je zo ie zo overal staan.. :)

    Ga dan voor de auto die ik bezit een Lancia Delta zie je bijna nooit. En trekt meeste gofljes en corrado's eruit.
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Altijd al een zwak voor die auto gehad. Geweldig!
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Of die ik heb, een volvo 850.

    Die zie je misschien wat meer, maar ze verwachten nooit dat ze er worden uitgereden door die volvo..... En hij lust de meeste auto's rauw :+
     
  10. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    WElke delta? integrale? :D
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    intregale kan ik toch niet betalen das simpel;) maar een corrado vr6 trek je er niet even uit met een top van 236. 0/100 weet ik zo even niet ik dacht 7.6 sec. ofzo
     
  12. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha een Lancia delta HPE HF heeft top van meer dan 240. Hij loopt de teller uit dus harder dan 240. En gaat van nul tot honderd om 6.5sec.

    En dat nog zonder aanpassingen he... :)
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    En je hebt er allemaal niets aan hier in NL!
     
  14. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    van 0-100 wel ;) toch leuk om zo snel op te trekken.. En de tussen acceleraties zullen ook wel niet mis zijn bij zo'n auto. En dat kan toch handig zijn.
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan met een TDI ook ;).
    Nu ik zakelijk rij, boeit dat tunen mij eerlijk gezegd niet meer. Heeft namelijk totaal geen nut. Er kijken er ook genoeg naar mijn Polo TDI ;)
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    het mooie aan een auto met veel pk is dat ze een heel mooi geluid hebben:) als ik een corrado vr6 koop dan kan ik alvast garanderen dat er geen 20 euro uitlaat onder komt;)

    specs van autoweek zijn 235kmh en 0/100 in 6.9 seconden:) das niet slecht vind ik zo:+
     
  17. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nadeel aan een corrado vind ik wel de voorwiel aandrijving. :p Mijn oom vond het ook altijd luek om snel met zo'n ding op te trekken alleen ik had wel eens het idee dat de auto zover in de kont ging hangen dat hij grip miste.
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik ooit nog eens genoeg geld heb koop ik zeker een corrado.
     
  19. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    corrado is een mooie bak man:D met vr6:eek: te vet, te vet. maar niet zo vet asl mijna uto gaat worden ( hoop ik dan. k weet het, tis nog toekomstmuziek, mja, dromen blijft leuk. voorla als je eens kans hebt om je droom waar te maken:9)
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgende auto word voor mij weer lekker een Civicje als 't aan mij ligt.
    Vtec, if I can help it. ;)
     

Deel Deze Pagina