1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[AUTO'S]TUNING- hoe, wat, waarom...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mista B, 13 jan 2007.

  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dan heb je wel een nette auto! Ikzelf heb een Peugeot 106 ( famillie haha ;) )

    Maar dan kan je wel een leuk bedrag voor je auto vangen! Ik zou zeggen: Niet te snel toehappen als iemand je auto wil kopen, maar wacht eerst even af of er nog een hoger bod komt, want die komt meestal wel!
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    [​IMG]

    Kijk, dat is nou een vette bak! _O_
     
  3. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    nee veel te overdreven... geef mij die 206 van stefan maar die paar posts hierboven staat
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    nou geef mij die R36 maar:p die is like 5 x zo duur:p en 5x zo snel:+
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan vind je deze zeker ook overdreven?

    [​IMG]
     
  6. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjonnie-style =(
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    holy smoke die komt niet door de keuring met al die plastic uitstekende delen:+
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Gister bij DSL geweest.. Waren heel wat vette peugeots te zien! 106, 206, 205 etc! En ja die van stefan was er ook !
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Harder ga je er niet door!


    Die sjonnies altijd bij de stoplicht...verschrikkelijk... vroem vroem vroem de hele tijd... ik gewoon rustig accelereren met de TDI.... GTI etc foetsie in de spiegel. Best sneu dus! Altijd petje op, denken stoer te zijn, zitten altijd vaag..
    Vaak met zo'n taartschep etc... je auto wordt zeker niet meer waard (wat ze wel denken), maar daar komen ze wel achter bij verkoop.

    ' Ja maar meneer de garage...ik heb er extra dure velgen op, dure audiosysteem, dure dit en dat.... en toch maar zo weinig voor mijn auto? ' ... zoiets komt in de praktijk vast vaak voor!
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Denk dat dat zulke gasten hem inruilen bij de dealer ;) Gewoon zelf verhandelen.
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja maar er zijn ook gewoon mensen die er niet stoer mee willen zijn, of er stoer in zitten. Het kan ook gewoon een hobby zijn, en dat je het mooi vindt!

    Ikzelf vindt die dikke bumpers ook maar helemaal nix. Heb er zelf een paar andere velgen onder + verlaging, met nog een keer een andere geluidsinstallatie, dan is het goed!

    Anders wordt het helemaal zo`n pats bakkie, vindt ik. Mja ieder zn smaak...
     
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst een Alfa 146 (nu een lease-auto van de zaak). Heb er veel aan uitgegeven. Zie je bij de verkoop niets van terug. Dat wil ik alleen maar aangeven...

    Mocht ik een keer weer zelf een auto dienen te kopen, dan geen veranderingen meer. Is eigenlijk alleen maar geldverspilling :).
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe er alleen dingen op die ik er naderhand weer af kan halen, dus velgen enzo. audiosysteem....:)
     
  14. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz, de meeste voorbeelden die hier worden genoemd vallen naar mijn inziens toch inderdaad onder het kopje 'overdreven'. Met een beetje tunen en stylen is niks mis maar je kunt ook tever gaan.

    Ik wil gaan beginnen aan het volgende project(je):
    [​IMG]
    Simpele Nissan Skyline R33 Gts-t type M kopen, en deze een beetje opleuken. Dingen die ik onder andere zou willen veranderen:
    - oranje metallic overspuiten
    - sportuitlaat
    - sportinterieur
    - mooie velgen
    - de pk'tjes ietwat omhoogggooien (300 pk lijkt me een mooi streven).
    - mooie bodykit en spoiler erop.

    Naar mijn inziens heb je dan een hele mooie, hele snelle auto (hoewel hij niet zo heel goedkoop is :thumbs:).
    Ik moet nog zien of het gaat lukken, maar ik ga het wel proberen.
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Skylines zijn bijna niet te vinden.
    Hier in de regio rijdt er 1tje rond. Een zwarte met het stuur aan de rechterkant. Denk nu zo'n 3 jaar oud. Hele aparte en mooie bak. Niet optisch veranderd ofzo, blijft ie het mooist.
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ze zijn tweedehands ook nog eens duur ook.
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    En je wilt de verzekeringspremie niet eens weten...

    Ze vragen daarnaast gegarandeerd Alarm klasse 3 of nog hoger...
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    vind je het gek......die dingen zijn nooit verkocht in NL....
     
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    echt een vette bak .... zon skyline alhoewel ik zelf liever een lancer evo 7 of 8 zou hebben dit is nog is een vette bak... ben zelf alleen niet zo kapot van de bodykit en lampen

    een peugeot 206 met ong 400 pk !!! die wil ik ook wel :9

    400 PK 206 575nm koppel !!
     
  20. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey
    Het is alweer een tijdje gelede dat ik op dit forum ben geweest maar oke ik kwam per toeval deze topic tegen en vind het ook allemaal zeer interesant, het tuning gebeuren bedoel ik dus :)

    zelf heb ik een Mitsubishi Eclipse uit 1997 (2g bekend van o.a The Fast and the furious) Het is nu nog een standaard auto zit alleen andere achterlichten op en een openlucht filter. Over een paar weekjes tijd laat ik er een andere motor in leggen, niet omdat hij kappot is ofzo maar omdat ik dan meer pk's heb :p er komt een evo 3 blok in met frontmount intercooler etc. etc. geschat op 310pk ( heb nu +/- 150pk) d8 misschien vinde jullie het ook wel interesant om te weten en misschien wel beetje te volgen via foto's dus bij deze : http://www.mijnalbum.nl/Album=N7KIRYIU

    Grts Miquel
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007

Deel Deze Pagina